וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטורים בהייטק? מטריקס מגייסת 1,300 עובדים חדשים

עודכן לאחרונה: 8.8.2022 / 10:08

על רקע ההאטה בענף הייטק שהתבטאה גם בגל פיטורים, מפתיעה היום דווקא אחת החברות הוותיקות בתחום, מטריקס, שמודיעה על גיוס 1,300 עובדים חדשים. מהן המשרות המוצעות?

עובדי מטריקס צופים במונדיאל. יח"צ מטריקס,
לא רק עבודה - עובדי מטריקס צופים במונדיאל הקודם. לצפייה במונדיאל הקרוב הם הזמינו עוד 1,300 כיסאות.../יח"צ מטריקס

על רקע השיח הציבורי על ההאטה בגיוסים בהייטק והידיעות התכופות על סטרטאפים שנסגרים או מצטמצמים, ההודעה של חברת מטריקס, חברת טכנולוגיות המידע הגדולה בישראל, על האצה בגיוסים ועל 1,300 משרות פתוחות, היא משב רוח אופטימי לענף הייטק.

המצטרפים והמצטרפות החדשים למטריקס, עתידים להשתלב בכמה מהפרויקטים הטכנולוגיים הגדולים והמשמעותיים ביותר במשק הישראלי כיום, שכן החברה מעורבת ומהווה שחקן משמעותי בפיתוחים הטכנולוגיים של כל הגופים והארגונים החשובים במשק הישראלי, ובין לקוחותיה גופים וחברות במגזרי הממשלה, הביטחון, ההייטק, הפיננסים, הבריאות, התחבורה ועוד.

בין השאר מעורבת מטריקס בהקמת אגם המידע של הלמ"ס - מאגר מידע חדשני שצפוי לשפר דרמטית את יכולות הניתוח והמחקר של הלמ"ס, בבניית הקמפוס החכם של דיסקונט - מהמבנים החכמים הראשונים בישראל, במיזם הרחפנים הלאומי - שעוסק בהקמת רשת נתיבים ארצית לתנועת רחפנים שתוכל להעביר מטענים קטנים מכל מקום לכל מקום ובכל זמן.

אבישג אלבז, מטריקס. סאם יעקובסון,
אבישג אלבז הרוש, סמנכ"לית משאבי אנוש במטריקס/סאם יעקובסון

מה בין התפקידים המוצעים?

המועמדים והמועמדות למשרות, יוכלו להשתלב במשרות שמתאימות לכל שלבי הקריירה, מתחילת הדרך המקצועית, דרך משרות הדורשות ניסיון ברמות שונות ועד משרות ניהוליות.

מה בין המשרות המוצעות? במטריקס מציינים כי מדובר במבחר גדול של משרות המשלבות טכנולוגיות ותחומי תוכן שונים ומגוונים: דיגיטל, ביג דאטה, למידת מכונה, ענן, IoT ,סייבר, מציאות רבודה - במגזרים של פיננסים וממשל, הייטק וחינוך, בריאות וביטחון ועוד.

בין התפקידים אותם מבקשת מטריקס לאייש: מפתחי תוכנה, אנשי אבטחת מידע, מדעני דאטה, מנהלי פרויקטים, מנתחי מערכות, אנשי תשתיות ותקשורת, מיישמי SAP, בודקי תוכנה QA, אנשי Priority, מפתחי אוטומציה, אנשי DevOps, מאפייני ומעצבי חווית משתמש, מנהלי פיתוח ועוד.

לדברי אבישג אלבז הרוש, סמנכ"לית משאבי אנוש במטריקס: "מטריקס היא חברה ותיקה ויציבה שכבר למעלה מ-20 שנה נמצאת בצמיחה מתמדת, וכל הזמן מרחיבה את היקף פעילותה למגזרים ולשדות טכנולוגיים חדשים.

ידענו תקופות של משבר במשק לאורך השנים ובזכות התנהלות אחראית וגמישות עסקית, עברנו אותן בהצלחה רבה, ואף המשכנו לצמוח. ההאצה הטכנולוגית האדירה בתקופת הקורונה הזניקה את המשק הישראלי קדימה, והפיתוחים הטכנולוגיים שאנחנו מעורבים בהם מהווים צורך חיוני להמשך תפקוד תקין של מערכות שונות במשק. בתוך כך, אנו רואים כי עדיין יש ביקוש עולה וגובר לשירותים טכנולוגיים, בעיקר בתחומים כמו דאטה, ענן, דיגיטל וסייבר, ובהתאם לזה עולה גם הביקוש לעובדים בתחומים אלה ותחומים נלווים אחרים".

אלבז הרוש הוסיפה: "במטריקס אנחנו פועלים בעולם מגוון מאוד מבחינה טכנולוגית, שיכול להציע לעובדים ולעובדות שלנו הרבה מסלולי התפתחות, למידה וקידום בקריירה. גם הגיוון החברתי הוא מאפיין בולט של התרבות הארגונית במטריקס, ואחד הגורמים שמובילים להצלחת החברה.

כך למשל, מעל ל-51% מהעובדות והעובדים אצלנו הן נשים, וקרוב ל-40% מההנהלה הבכירה של החברה הן נשים, תופעה חריגה בחברות הייטק, ואנחנו מעסיקים עובדות ועובדים מכל המגדרים, המגזרים, הדתות וקבוצות האוכלוסייה. אני מזמינה את כולם וכולן להסתכל באתר שלנו ולבדוק את רשימת התפקידים שאנחנו מציעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully