וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירן כרמל ישמש מנכ"ל Clarity Private Wealth Management

8.8.2022 / 10:16

בכיר מבנק הפועלים לקלאריטי קפיטל: כרמל ישמש מנכ"ל חברת הבת לניהול ההון הפרטי

הנהלת קלאריטי קפיטל הודיעה על מינויו של לירן כרמל למנכ"ל חברת הבת לניהול הון פרטי Clarity Private Wealth Management (PWM), המתמחה בשווקים פיננסים והשקעות אלטרנטיביות. החברה מעמידה לטובת לקוחותיה את מנהלי ההשקעות הטובים בשוק ואת קשריה עם גופים פיננסים ברחבי העולם.

במסגרת התפקיד יוביל כרמל צוות של יועצים מקצועיים שיתמקד הן בניהול הקשר ומתן שרות ללקוחות והן בניהול השקעות כספי הלקוחות, תוך פיתוח ושימור יחסים עם גופים עסקיים ופיננסים - כולם מהרמה הגבוהה ביותר.

מנכ"ל קלאריטי קפיטל עמיר ליבוביץ מסר, כי לירן כרמל הינו בעל ניסיון רב בניהול בנקאי והשקעות בשווקי ההון המקומיים והבינלאומיים בדגש על ארצות הברית, שהם תחומי המומחיות של קלאריטי . "אני סמוך ובטוח כי ניסיונו בהובלת פרויקטים מורכבים ואסטרטגיים יתרמו לקצב ולכיווני צמיחה חדשים של החברה המתמקדת בניהול הון פרטי. אני וכל הצוות מאחלים לו בהצלחה".

לירן כרמל. אריק סולטן,
לירן כרמל/אריק סולטן

לירן כרמל אמר: "ניהול סיכונים וביצוע עסקאות והשקעות אלטרנטיביות עם ערך ללקוחות הצורכים שרותי ניהול הון פרטי הם ליבת העיסוק שלנו. על רקע העידן המורכב והמאתגר אותו חווים השווקים, הטמעה ויצירה של כלים חדשים עבור הלקוחות שלנו חשובים עוד יותר".

כרמל, סיים את עבודתו בבנק הפועלים לאחר שמילא מספר תפקידים בכירים. בתפקידו האחרון שימש כמנהל אגף חדר עסקאות של הבנק. בין השאר היה גם חבר דירקטוריון וועדת הביקורת של הפועלים סקיוריטיס המשמשת כברוקר דילר באג"חים בארה"ב.

לירן כרמל הינו בעל תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת ת"א ובעל תואר M.B.A מאוניברסיטת בן גוריון אותו סיים בהצטיינות.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully