וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל לאופר מונה למנכ"ל איירטאצ' סולאר

8.8.2022 / 10:22

לאופר יהיה אחראי על הובלת אסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות של איירטאצ' בארץ ובעולם. בתפקידו האחרון היה מנכ"ל חברת ספקטרוניקס-אמרסון

חברת איירטאצ' סולאר (Airtouch Solar, TASE: ARTS) המפתחת פתרונות רובוטיים לשוק האנרגיה הסולארית, מודיעה על מינויו של טל לאופר למנכ"ל החברה. במסגרת תפקידו, יוביל לאופר את אסטרטגיית ההתרחבות, הצמיחה ומיקסום הרווחיות של פעילות איירטאצ' בארץ ובעולם.

לאופר מביא עימו למעלה מעשור של ניסיון ניהולי בעולמות התעשייה והטכנולוגיה המשלבות פיתוח של חומרה ותוכנה. בתפקידו האחרון שימש במשך כשבע שנים מנכ"ל חברת ספקטרוניקס-אמרסון המפתחת ומוכרת גלאי אש וגז אופטיים ומערכות מתקדמות לזיהוי וכיבוי אש המיועדות לתעשיות הביטחוניות בעולם. לפני כן, טל שימש כסמנכ"ל התפעול בחברת APM Automation Solutions, סטארטאפ שנמכר לתאגיד האמריקאי אמרסון אלקטריק (EMR) בשנת 2013. בתפקידים אלו הוביל לאופר ביעילות תהליכים ארגוניים של אופטימיזציה, בניית אסטרטגיה לצד הגדלת הרווח והפעילות למכירת החברה.

לאופר (45) בוגר תואר שני בהצטיינות במשפט מסחרי במסגרת תכנית בינלאומית למנהלים בכירים מטעם אוניברסיטת תל אביב ואוניברסיטת ברקלי בקליפורניה. כמו כן בוגר תואר ראשון בהצטיינות במשפטים ותואר ראשון באסטרטגיה, דיפלומטיה וממשל מהמרכז הבינתחומי בהרצליה. לאופר מתגורר בתל אביב, נשוי עם 4 ילדים.

טל לאופר. סלי פרג',
טל לאופר/סלי פרג'

לדברי טל לאופר, מנכ"ל איירטאצ' סולאר הנכנס: "אני מודה על האמון ושמח להצטרף למשפחת איירטאצ', חברה טכנולוגית צומחת הפועלת בתחום החם של אנרגיה מתחדשת, במיוחד על רקע האתגרים הרבים שחווה העולם כיום. בנקודת הזמן הזו, ישראל ומדינות רבות נמצאות בעיצומו של חישוב מסלול מחדש במסגרת מעבר הולך וגובר לאימוץ מקורות אנרגיה נקיים, שמקורם בין היתר מהשמש. הדבר תומך בעסקיה, ובהתאם בכוונתי להוביל את הרחבת פעילותה הגלובלית".

חברת איירטאצ' סולאר TASE: ARTS)) היא מהחברות המובילות והחדשניות בתחום של פתרונות רובוטיים לשוק האנרגיה הסולארית (Autonomous Robotic Technologies). החברה, אשר הוקמה בשנת 2017, עוסקת בפיתוח, ייצור, מכירות ושיווק, תפעול ותחזוקה של פתרונות רובוטיים לניקוי יבש (ללא מים) של פאנלים פוטו-וולטאים, המשמשים את שוק האנרגיה הסולארית. החברה משלבת מתן פתרונות טכנולוגיים ייחודיים הניתנים ללקוחות על בסיס Tailor Made, יחד עם שירות אפקטיבי ומהיר, שמביאים לטיוב ומקסום התפוקה האנרגטית של פאנלים סולאריים, וזאת באופן מהיר, יעיל ואוטומטי, ותוך חיסכון כספי ניכר ללקוחות. החברה השלימה במרץ 2021 הנפקה ראשונית לציבור (IPO) וגייסה כ-61 מיליון שקל. מטה הפעילות של החברה הינו בישראל, והחברה מפעילה שני מרכזי ייצור- בישראל ובהודו. נכון למועד זה החברה פועלת, מייצרת ומוכרת את מוצריה ושירותיה בישראל ובהודו, והיא בוחנת ומקדמת בימים אלה תהליכי כניסה לשווקי יעד חדשים. מנכ"ל החברה הוא טל לאופר והיא הוקמה על ידי מר יניר אלוש המכהן כיו"ר דירקטוריון החברה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully