וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית ארמוזה מונה לחבר הנהלה ולמנהל NessPRO - קבוצת המוצרים ב-NESS

8.8.2022 / 7:01

ארמוזה החל את דרכו ב- NESS לפני 22 שנה במגוון תפקידי ניהול בתחומי שליטה ובקרה, תשתיות מחשוב וסייבר. בתפקידו האחרון כיהן כמנהל חטיבת השו"ב, והסייבר ב- NESS

חברת NESS מקבוצת חילן, מודיעה על מינויו של עמית ארמוזה למנהל נס-פרו (NessPRO), קבוצת המוצרים בחברה ולחבר הנהלה. עמית יחליף את דדי דבורסקי, מחלוצי הIT בישראל, שהודיע על פרישתו לאחר 40 שנות פעילות.

ארמוזה (53, נשוי+2), מהנדס תעשיה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון, החל את דרכו ב- NESS לפני 22 שנה במגוון תפקידי ניהול בתחומי שליטה ובקרה, תשתיות מחשוב וסייבר. בתפקידו האחרון כיהן כמנהל חטיבת השו"ב, והסייבר ב- NESS.

עמית ארמוזה. יחצ,
עמית ארמוזה/יחצ

NessPRO היא קבוצת הפצת המוצרים ב-NESS נחשבת לגוף הגדול ביותר בישראל בעולם שיווק וייצוג מוצרים ותוכנות. הקבוצה מייצגת למעלה מ-35 חברות מוצר מובילות ולמעלה מ100 מוצרים לכלל עולמות הטכנולוגיה ומערכות המידע , מגופי סטארטאפ חדשניים ועד לגופי ענק בינלאומיים. ארמוזה ישים דגש על עולמות ניהול הפיתוח, הדיגיטל והסייבר ויגדיל את פרוטפוליו הקבוצה גם בתחומים נדרשים אלו.

שחר אפעל, מנכ"ל NESS, בירך את עמית וציין: "עמית צמח בתוך NESS ומביא עימו ניסיון עשיר ומקצועי גם בפן הניהולי וגם בפן המקצועי. מינויו משקף באופן הטוב ביותר את תפישת החברה לקדם מבפנים מנהלים בכירים ומוכשרים ומעיד על ההון האנושי האיכותי ויוצא הדופן שגדל בחברה ב-22 שנות פעילותה. אני סמוך ובטוח שקבוצת המוצרים- NessPRO בהובלת עמית, תמשיך לכבוש פסגות מקצועיות ולהיות שחקנית מרכזית ומובילה בשוק. בהזדמנות זו, אני מבקש שוב להודות לחברנו דדי דבורסקי על פועלו האדיר למען ענף ה- IT ולמען NESS בפרט".

עמית ארמוזה, מנהל NessPro אמר: "אני מודה להנהלת NESS על האמון והבחירה בי להוביל את NessPRO בתקופה המעניינת ומרובת ההזדמנויות הזו. העולם המשתנה והמתפתח בקצב מהיר מביא עימו את ההכרח להיות אג'יליים וחדשניים. אעשה ככל יכולתי לפעול על מנת לייצר ערך עבור לקוחותינו אל מול השינויים, ההזדמנויות והאתגרים בשוק, הן ברמת המוצר והן ברמת שירותי המומחה המתלווים אליו".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully