וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגאל אונא מונה לוועדה המייעצת של חברת הסטארט-אפ Rescana

8.8.2022 / 13:25

אונא שירת במשך 23 שנים בשב"כ לפני שעבר לכהן כראש מערך הסייבר. Rescana מסייעת בניהול ומיגור סיכוני סייבר בשרשרת האספקה, והיא משרתת את הארגונים המובילים בתעשייה הישראלית ובעולם

יגאל אונא. לשכת העיתונות הממשלתית
יגאל אונא/לשכת העיתונות הממשלתית

יגאל אונא, ראש מערך הסייבר הלאומי לשעבר (INCD), מונה כחבר בוועדה המייעצת של חברת הסייבר Rescana.

כראש מערך הסייבר דיווח אונא ישירות לראש הממשלה והוביל יחד עם צוות של 350 עובדים את כל ההיבטים של הגנת הסייבר הלאומי, גיבוש מדיניות ובניין כוח טכנולוגי להגנה מבצעית של תשתיות קריטיות והמרחב האזרחי במדינת ישראל. כמו כן, היה אחראי ליצירת קשרים ארוכי טווח עם ממשלות זרות. לפני כן, שירת אונא במשך 23 שנים בשב"כ, ופרש כמנהל אגף מבצעי סייבר וסיגינט (דרגה המקבילה לאלוף בצה"ל). את דרכו החל אונא ביחידת 8200.

Rescana הוקמה על ידי 4 שותפים, גיא חלפון, קובי לכנר, יובל חלפון וירון פוקסברומר. היא חברת סייבר המספקת מערכת SaaS, שמסייעת בניהול ומיגור סיכוני סייבר בשרשרת האספקה, ומשרתת את הארגונים המובילים בתעשייה הישראלית ובעולם. Rescana הצטרפה ל-FinSec Innovation Lab, מעבדת החדשנות של מסטרקארד ו-Enel X, אשר מקדמת את הסטארטאפים ומאיצה את פעילותם באמצעות ביצוע POC ומתן מעטפת תמיכה טכנולוגית ועסקית.

יגאל אונא מציין כי "שמח להיות חלק מהצוות המנצח והיצירתי של Rescana, מהחברות הצומחות, המבטיחות והבולטות בתעשיית הסייבר הישראלי, שהיא ללא ספק מהמובילות וקובעות הטון העולמי בתחום הגנת הסייבר".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully