וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסקת אש גם בין שופרסל לדיפלומט. מה יקרה אחרי החגים?

עודכן לאחרונה: 8.8.2022 / 14:26

בשופרסל הודיעו היום כי מחירי המוצרים של דיפלומט לא יעלו בחודשים הקרובים. גם בשאר הרשתות מתעקשים שלא תהיה עלייה. יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד ברך על ההודעה

איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל קלוז אפ. רובי קסטרו, ראובן קסטרו
איציק אברכהן, יו"ר שופרסל. ניצחון זמני במאבק מול דיפלומט/ראובן קסטרו, רובי קסטרו

שופרסל שמחה להודיע כי הגיעה להבנות עם חברת דיפלומט, לפיהן העלאת מחירים לצרכן הישראלי אינה באה בחשבון בעת הזו. נמשיך לפעול ככל שביכולתנו על מנת להילחם ביוקר המחייה". כך הודיעה היום הרשת הקמעונאית הגדולה בישראל.

נכון לעכשיו לא ברור כלל שהסיכום מקובל על דיפלומט, כך שנצטרך להמתין לתגובה רשמית מצידה של החברה. אך נראה כי גם אם תגובה כזאת לא תימסר רשמית, החברה החליטה שלא להעלות לפי שעה את מחירי המוצרים שהיא מייבאת לישראל.

ומה קורה אצל המתחרים? אייל רביד מבעלי ויקטורי אמר לוואלה! "המחירים בויקטורי נשארים ללא שינוי עד הודעה חדשה, כרגע לא התבצעו עליות מחיר ברשת ויקטורי".

גם רמי לוי חזר על המסר לפיו המחירים לא יעלו: "אמרתי כבר לפני כן את מה שאומרים עכשיו, שהמחירים לא יעלו ואנחנו מבצעים את זה כבר לפני הרבה זמן".

ברשת יוחננוף מסרו לוואלה: "אחרי מו"מ שקיימנו עם חברת דיפלומט, המחירים של מוצרי החברה לא יעלו ברשת יוחננוף. אספקת המוצרים הינה כסדרה".

ארנון בר דוד בוועידת ההסתדרות. דוברות ההסתדרות,
מברך. יו״ר ההסתדרות ארנון בר-דוד/דוברות ההסתדרות

חזרו לפעול נגד "עושק המחיה"

מי שחש שביעות רצון הוא יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד שמיהר לברך על הודעת רשת שופרסל: "זו הוכחה לכך שהמאבק שהובלנו בשבועיים האחרונים, ועדיין לא נגמר, מביא תוצאות והכוח נמצא בידי הצרכנים. לא ניתן לחברות הגדולות לעשוק אותנו".

בר-דוד הוסיף: "הישראלים גמרו להיות פראיירים. נמשיך ונפעל מול כל מי שלוקח חלק בטירוף המחירים במדינת ישראל".

בתוך כך נמסר היום מההסתדרות כי לאחר סיום המבצע הצבאי בעזה, יתחדשו פעולות המאבק שלהם במה שמכנים בהסדתרות "עושק המחיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully