וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצל רמי לוי כבר רבע לשבע. הקאמבק של שטראוס למדפים

עודכן לאחרונה: 8.8.2022 / 15:34

כחודש לאחר שהודיעו על החזרת חלק מהמוצרים למדפים, ניתן היה לראות היום את החטיף "רבע לשבע" ומוצרים נוספים של שטראוס, שהוסרו בריקול, על המדפים בסניפי רמי לוי בתל אביב

רבע לשבע של שטראוס-עלית חוזר למדפים ברמי לוי/ליאת רון

ההודעה הרשמית יצאה כבר לפני כמה שבועות, אבל עבור חלק מהצרכנים מדובר בהפתעה מוחלטת: אחרי חודשים ארוכים של היעדרות חזרו חלק ממוצרי שטראוס, שהוסרו מהמדפים בריקול בעקבות פרשת הסלמונלה, להימכר ברשתות השיווק.

מדובר במותגים כמו "רבע לשבע" שמיוצרים במפעל "הגביע מוצרי ופלים בע"מ", באזור התעשייה נתיבות. יש להדגיש כי מוצרים אלה יוצרו במפעל הדרומי הרבה לפני הריקול המפורסם, אך שטראוס הסירה אותם מהמדפים לפנים משורת הדין ועל אף שאין להם קשר למוצרים שיוצרו במפעל בנוף הגליל ונחשדו כנגועים בסלמונלה, כחלק מהפרשה שהסעירה את תעשיית המזון לפני כמה חודשים.

שטראוס עלית מייצרים במפעל גביע בנתיבות 1. ליאת רון, מערכת וואלה!
"רבע לשבע" על המדפים בסניף רמי לוי בתל אביב. תחילת הקאמבק של מותגי שטראוס-עלית?/מערכת וואלה!, ליאת רון

הסיבה להסרת המוצרים מהמדפים, על אף שלא יוצרו במפעל בו נחשפו הליקויים התברואתיים, הייתה חשש מהטעיית הציבור, לאחר ההודעה על הריקול הגורף.

כאמור, כבר לפני מספר שבועות הודיעה שטראוס על כוונתה להשיב מוצרים אלה למדפים, אך עבור רבים מתושבי המרכז, הייתה זו הפתעה לגלותם על המדפים (בתמונות: בסיף של רמי לוי בתל אביב). עתה נותר לחכות לשובם של יתר מותגי השוקולד של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully