וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבנר ארד מונה למנכ"ל משק אנרגיה

9.8.2022 / 8:42

ארד מצטרף למשק אנרגיה לאחר שכיהן כמשנה למנכ"ל וסמנכ"ל תפעול ראשי בחברת אי. די. אף אנרגיות מתחדשות ישראל

אבנר ארד. יחצ,
אבנר ארד/יחצ

קבוצת משק אנרגיה הודיעה היום (שלישי) על מינויו של אבנר ארד לתפקיד מנכ"ל החברה. הוא יחל את תפקידו ב-2 בספטמבר.

ארד מצטרף למשק אנרגיה לאחר שכיהן כמשנה למנכ"ל וסמנכ"ל תפעול ראשי בחברת אי. די. אף אנרגיות מתחדשות ישראל, שהינה חלק מקבוצת EDF הגלובלית (חברת החשמל הלאומית בצרפת) הפועלת בענף האנרגיה המתחדשת בישראל ומחוצה לה ומתמחה בפיתוח, בנייה ותפעול של תחנות כוח. ארד בעל ניסיון של למעלה מעשור בתפקידי ניהול בכירים בחברות בינלאומיות הפעולות בשווקים בינלאומיים ועוסקות בתחומי האנרגיה, הייצור, החומרה והטכנולוגיה.

חצי שנה לאחר השלמת רכישת הפעילות של משקי הקיבוצים בדליה אנרגיות בדרך של החלפת מניות, וכצעד משמעותי ראשון למימוש הסינרגיה בין משק אנרגיה לדליה אנרגיות, החברה דיווחה לאחרונה על חתימת הסכמי שיתוף פעולה בין שתי החברות בתחום אספקת חשמל באמצעות רישיון מספק וירטואלי ללקוחות במגזר הקיבוצי.

ג'ון כהן, יו"ר משק אנרגיה מסר: "ברצוני לברך את אבנר ארד על הצטרפותו למשק אנרגיה. אני מאמין שניסיונו הניהולי ומומחיותו הענפה בתחומי הפעילות של משק אנרגיה יהוו תרומה משמעותית לביסוס מעמדה כאחת מקבוצות האנרגיה המובילות בישראל. עם השלמת עסקת רכישת מניות דליה אנרגיה הפכה החברה לאחת מקבוצות האנרגיה הגדולות בישראל, הפועלת בכל הסקטורים בענף האנרגיה בארץ החל מייצור ואגירת חשמל מאנרגיה מתחדשת ומגז טבעי, אספקת חשמל ועד לפריסת תשתית והטענת רכבים חשמליים. החיבור בין משק אנרגיה לדליה אנרגיות יאפשר לקבוצה להעניק ללקוחות הצעת ערך תחרותית וייחודית המושתתת על שילוב בין ייצור החשמל בגז טבעי, באנרגיה מתחדשת ובאגירה. משק אנרגיה ודליה אנרגיות מהחלוצות בתחומן, ימשיכו את המובילות בניהולו של ארד גם בתחומים נוספים ביניהם אספקה ואגירה."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully