וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקיע מפתיע: השחקן המצטיין ב-NBA מצטרף לחברה ישראלית כשגריר מותג

10.8.2022 / 15:00

חברת הסטארטאפ הישראלית אנטידוט, הפועלת להנגשת שירותים רפואיים בעלויות אטרקטיביות לאוכלוסייה ללא כיסוי ביטוחי מספיק בארה"ב, הודיעה כי יאניס אנטטוקומפו ישקיע וישמש שגריר המותג: "גאים להוביל איתו את הדרך בה הוא יוצר מורשת"

חברת הסטארטאפ הישראלית אנטידוט (Antidote), הפועלת להנגשת שירותים רפואיים בעלויות אטרקטיביות לאוכלוסייה ללא כיסוי ביטוחי או כזו הנמצאת בביטוח חסר בארה"ב, הודיעה היום (רביעי) על שגריר המותג החדש שלה, יאניס אנטטוקומפו, כוכבה של מילווקי באקס מליגת ה-NBA ואחד משחקני הכדורסל הטובים בעולם.

אנטטוקומפו, שנולד וגדל ביוון לזוג הורים שהיגרו מניגריה, מכונה ה"גריק פריק", על רקע מוצאו וסט כישורי הכדורסל הייחודיים לו. אנטטוקומפו, שחווה יחד עם משפחתו את הקושי בקבלת שירותים רפואיים, מאמין בערכים של חמלה ויהיה קול משמעותי בחזון של אנטידוט להשתמש בחדשנות כדי לא להשאיר אף לא אחד מאחור ללא שירותים רפואיים, שזו זכות אדם בסיסית.

"אני מאמין שלכל אדם יש זכות לשירותים רפואיים איכותיים במחיר בר-השגה, לא משנה הנסיבות, הגזע, או המיקום שלו, ולכן אני גאה לשלב כוחות עם אנטידוט", מסר יאניס. "האחים שלי ואני גדלנו בשוליים, ללא כלום. על אף שהייתה לנו התמיכה של זוג הורים אוהבים, קבלת שירותים רפואיים היה דבר מאתגר וקשה עבורנו. לכן, אני חש הזדהות עמוקה עם כל כך הרבה אמריקאים שלא יכולים להגשים את החלומות שלהם, על רקע קושי בקבלת טיפולים רפואיים. אנטידוט יכולה לסייע בפתרון המשבר הזה".

יאניס אנטטוקומפו מילווקי ג'ייסון טייטום בוסטון. רויטרס
לא רק שחקן אגדי, גם דמות משמעותית. יאניס אנטטוקומפו/רויטרס

בארה"ב, אחת מהמדינות המפותחות ביותר בעולם, קרוב ל-30 מיליון אזרחים מתחת לגיל 65 אינם מבוטחים, לפי הנתונים המעודכנים האחרונים של ה-CDC. מחקר אחר מצביע על כך שלמעלה משליש מהאמריקאים - מבוטחים או לא מבוטחים - לא יוכלו לשלם על טיפול רפואי הנדרש להם. בנוסף, למרות שארה"ב מוציאה על שירותי בריאות יותר מאשר כל מדינה אחרת, תוחלת החיים הממוצעת של האמריקאי נמוכה יותר מאשר במדינות מפותחות אחרות. זהו חוסר צדק שהוא לא רק רע עבור הכלכלה ומהווה נטל על מערכת הבריאות, כי אם גם מהווה ליקוי מוסרי.

מעבר לתפקידו כשגריר המותג של אנטידוט, יאניס מצטרף גם כמשקיע בחברה, מתוך הבנה שההון יסייע לקהילה, בין היתר זו שלו במילווקי, ויסקונסין, וכי הרחבת יכולותיה של אנטידוט תוביל לשירותים רפואיים ברי-השגה לעוד ועוד קהילות ואנשים. אנטטוקומפו מקווה לחזק את החזון של אנטידוט ולסייע בהוצאתו לפועל, להנגיש שירותים רפואיים לכולם, ובמיוחד עבור אלה המתקשים להשיגם.

"בזמן שאוהדי ספורט רואים ביאניס שחקן אגדי שרק לאחרונה קיבל את החוזה הגדול ביותר בהיסטוריה של הספורט המקצועני, יש לו עוד צד משמעותי, כזה המספר את הקושי שהוא ומשפחתו חוו כמהגרים במדינה רחוקה מהמולדת שלהם", מספר אביחי סודרי, שותף-מייסד ומנכ"ל אנטידוט.

"יש ליאניס לב גדול ומלא בחמלה. הוא מבין את הקשיים והמכשולים בדרך לשירותים רפואיים ברי-השגה, וכמה הקפדה על בריאות פיזית ונפשית יכולה להיות ההבדל בין סבל לשמחה, כישלון או הצלחה. אנחנו גאים וברי-מזל על ההצטרפות של יאניס למגרש שלנו, ולהוביל יחד איתו את הדרך בה הוא יוצר מורשת שהיא הרבה מעבר לעולם הכדורסל".

בן אנוש, שותף-מייסד ונשיא אנטידוט, מספר על המהלך שהוביל להצטרפותו של יאניס: "וולטק ונצ'רס (Welltech Ventures), הנמנים בין המשקיעים שלנו, ממש נשכבו על הגדר ופעלו בנחישות כדי לאפשר לדבר הזה לקרות. וולטק היו אלה שזיהו את ההתאמה בין אנטידוט ליאניס, יזמו את המהלך, והפעילו את מיטב היכולות והקשרים כדי שהדבר יקרום עור וגידים. כאשר מדברים על ערך מוסף שאתה רוצה לקבל מהמשקיעים שלך, זו דוגמה מצוינת לדבר כזה".

אמיר אלרואי וגלית הורוביץ, שותפים בוולטק, הוסיפו: "אנטידוט מממשת חזון רב חשיבות עבור החברה האנושית, של הנגשת רפואה איכותית לכולם באמצעות טכנולוגיה. ההשקעה בה משקפת את עקרונות הפעילות של Welltech Ventures לקידום טכנולוגיות שמיטיבות עם רווחתם ובריאותם של אנשים, ואנו נרגשים מהמשך העבודה עם הצוות המוביל של אנטידוט, על אחת כמה וכמה לאחר הצטרפותו של יאניס למשימה החשובה של החברה".

יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס. Maddie Meyer, GettyImages
יאניס. כוכב ענק שמעבר לביצועים על המגרש, מספר את סיפור הקשיים שחוו הוא ומשפחתו כמהגרים בארץ זרה/GettyImages, Maddie Meyer

אנטידוט הוקמה ב-2020 על ידי מנכ"ל החברה אביחי סודרי, סמנכ"לית טכנולוגיות קארין-בל פדר, סמנכ"ל רפואה דיוויד זלוטניק ונשיא החברה בן אנוש. החברה, שחרטה על דגלה מתן שירותים רפואיים לכולם, מפעילה אפליקציה מבוססת בינה מלאכותית המאפשרת קבלת טיפולים מרחוק (tele-health) החל מטיפולי חירום ועד בריאות נפשית.

השירות של אנטידוט פועל מסביב לשעון, 24/7, וכיום החברה מציעה את שירותיה בכ-22 מדינות ארה"ב, ומשרתת אוכלוסיות ללא ביטוח רפואי או כאלה הנמצאות בביטוח חסר - אוכלוסיה המוערכת בכ-42 מיליון תושבים.

אנטידוט למעשה אימצה את מודל קופת החולים הישראלית, לפיו היא גם הגורם המטפל וגם הגורם המבטח, וכך נוצרת אחידות אינטרסים. החברה מעסיקה למעלה מ-300 רופאים המספקים שירותים בווידאו, ובמידת הצורך מפנה לקליניקות לטיפולים פיזיים. אנטידוט מספקת ללקוחותיה, היכולים לבחור בין מינוי חודשי קבוע למינוי שנתי, כרטיס דרכו יכולים הם לרכוש תרופות בעלויות ברות-השגה בבתי מרקחת באזור מגוריהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully