וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם פשרה: ג'מבו סטוק תפצה לקוחות בכ-3 מיליון שקל

9.8.2022 / 16:42

בית המשפט המחוזי בלוד נתן תוקף של פסק דין להסכם פשרה בין רשת הסטוק לתובעים, לאחר ששלחה להם מסרונים ונמנעה מלהסירם מרשימת התפוצה. עורכי דינם של התובעים: "נמשיך במיגור תופעת הספאם בישראל"

הלוגו של ג'מבו סטוק הישראלית יישאר כפי שהוא. יח"צ,
לאחר הסכם הפשרה המקורי נשלח עוד ספאם. ג'מבו סטוק/יח"צ

שופטת בית המשפט המחוזי בלוד יעל טויסטר ישראלי נתנה תוקף של פס"ד להסכם הפשרה במסגרת תובענה ייצוגית נגד ג'מבו סטוק. התובעים הייצוגיים, עו"ד יוסי גבאי ושרה גבאי, קיבלו גמול בסך 110 אלף שקל.

הבקשה לאישור התובענה ייצוגית התקבלה בשנה שעברה לאחר שבית המשפט השתכנע כי יש לנהל את התובענה נגד החברה כייצוגית. על פי כתב התביעה, ג'מבו סטוק "הפיצה דברי פרסומת, בעת שלא החזיקה בידה הסכמה מפורשת של הנמענים, ואף לא נתנה לנמענים אפשרות הסרה כנדרש על פי חוק התקשורת, ונמנעה מלציין את שמה ואת דרכי יצירת הקשר עימה לצורך מתן הודעת סירוב". עוד טענו המבקשים, כי גם לאחר הודעת סירוב נמנעה המשיבה מהסרתם מרשימת התפוצה, והמשיכה לשלוח להם דברי פרסומת".

לאחר שהוגשה בקשה לאישור הסכם הפשרה המקורי על סך 2.2 מיליון שקל, החברה שלחה דבר פרסומת נוסף ובעקבות כך הוגש הסכם פשרה מתוקן ובמסגרתו הוסיפה החברה פיצוי נוסף של 600 אלף שקל, כך שהסכום הכולל הגיע לכ-2.8 מיליון שקל, שיחולקו לכל חברי המועדון באופן אוטומטי.

עוה"ד תום שנפ ואוהד שמילוביץ שייצגו את התובעים: "משרדנו ניהל כנגד רשת ג'מבו סטוק תובענה ייצוגית לאחר שנטען כנגד החברה ששלחה דברי פרסומת ללא הסכמה של לקוחותיה ובחלק ניכר מההודעות ללא אפשרות למתן הסרה בהתאם להוראות הדין. אנחנו שמחים על הפיצוי המשמעותי לחברי הקבוצה בסך של כ-2.8 מיליון שקל. משרדנו מנהל הליכים רבים נגד חברות שמפירות את הוראות חוק התקשורת וממשיך במאבק למיגור תופעות הספאם בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully