וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווליטסט מרחיבה את הזרוע הישראלית, תגייס כ-800 עובדים נוספים

9.8.2022 / 17:08

40% מהמשרות ייפתחו לתפקידי ג'וניור, מרביתן בפריפריה בעיקר עבור בוגרי קורסי ההכשרה שמפעילה החברה בשת"פ עם הרשויות המקומיות: "ביקוש חסר תקדים לפרויקטים מורכבים של בדיקות והנדסת תוכנה"

קווליטסט, חברת בדיקות התוכנה הגדולה בעולם מעמיקה את אחיזתה בישראל וצפויה להשלים בשנה הקרובה גיוס מספר שיא של עובדים חדשים אשר ירחיב משמעותית את מצבת העובדים בחברה.

קווליטסט, נוסדה ב-1997 בישראל ונמכרה לפני כשלוש שנים לקרן ברידג'פוינט. מלבד הזרוע הישראלית של החברה, היא פועלת גם ארה"ב, בריטניה ורומניה ומונה כ-7000 עובדים ברחבי העולם.

החברה מציעה מגוון רחב של פתרונות הנדסת איכות ובדיקות תוכנה (QA, QE) מבוססי AI למאות לקוחות ענק ברחבי העולם במגוון תחומים בהם: עולמות המובייל והווב, טלקום, ביטוח ובנקים, אי קומרס, מערכות משולבות חומרה תוכנה, מכשור רפואי, מערכות ביטוניות, גיימינג, פינטק, בלוקצ'יין ועוד.

הזינוק החד במספר העובדים הצפויים להצטרף לשורות החברה בישראל, מגיע לאחר התאוששות המשק מהשלכות הקורונה שהאיצה את הטרנספורציה הדיגיטלית שנכפתה באחת על העולם העסקי ובהתאם את הצורך המיידי בהנדסת איכות. בשנה האחרונה דיווחה קוואליטסט על כניסתם של מספר פרויקטים משמעותיים הכוללים בדיקות תוכנה לצד פיתוח הדורשים מענה מקצועי ומהיר.

שי ליברמן. יחצ,
שי ליברמן, מנכ"ל קווליטסט/יחצ

"המעבר המהיר לאון ליין חשף עסקים וארגונים רבים לכשלים טכנולוגיים בה בעת שהצרכן הישראלי אינו סבלני לבאגים ותקלות. ההבנה העסקית שבשוק התחרותי שלנו יש לעסק הזדמנות אחת להפוך את הצרכן ללקוח, מחייבת להגיש לצרכן מוצר מושלם מ- DAY ONE" מסביר שי ליברמן מנכ"ל קווליטסט ישראל ומזרח אירופה. "המומחיות של קווליטסט מאפשרת לנו לנהל את הפרויקטים מקצה לקצה".

תכונה נוספת שהאיצה את הצורך המתגבר בעובדים היא כמובן גיאופוליטית - הלחימה המתמשכת באוקראינה אשר חייבה חברות הייטק שעבדו בה, למצוא חלופות ולייצר במהירות המשכיות עסקית. חברות רבות, בחרו להסיט את פעילותן לישראל הזוכה ליציבות יחסית ולשוק הייטק חזק ודומיננטי.

"אנחנו מגייסים בודקי תוכנה החל מג'וניורים בוגרי קורס הכשרה ועד למפתחי אוטומציה מנוסים וראשי צוותים" אמר דותן בן מאיר, מנהל People & Talent בקווליטסט ישראל. "אנחנו מגייסים בוגרי יחידות צבאיות בעלי רקע במערכות טכנולוגיות כגון מפקדי סוללה, מפקדי טנקים, תצפיתניות, מדריכות סימולטור, וכיוב'. בנוסף אנחנו מגייסים לתפקידי הובלה וניהול בתחום האוטומציה - פיתוח תשתיות אוטומציה, ארכיטקטורת בדיקות אוטומטיות, וניהול מאקרו של מערך האוטומציה בפרויקטים מובילים של החברה. בעולמות החומרה נדרשים בעלי רקע בהנדסאות אלקטרוניקה או נסיון צבאי דומה שעשויים להשתלב בתפקידי חומרה טכנולוגיים ייחודיים משלבים טכנולוגיות RF. לצד אלו נדרשים אנשי דאטה, סייבר ומפתחי הדרכה עבור חטיבת ההדרכה של החברה".

על מנת לעמוד ביעדיה, צפויה החברה לגייס למעלה מ 40% מהעובדים דווקא מהפריפריה הגיאוגרפית והחברתית בישראל שיוצבו בין השאר - בשדרות, יוקנעם, קיבוץ סאסא, נתניה, יהוד, אשדוד, בני ברק, טירת הכרמל וחולון.

רבים מהעובדים יגוייסו מתוך פרויקט ייחודי שהפעילה החברה מאז אוקטובר 21'

לדברי החברה, כחלק ממחויבותה של קווליטסט להעשרת הגיוון האנושי בהייטק, פיתחה והפעילה תוכנית הכשרות יוצאת דופן בשת"פ עם הרשויות המקומיות, אשר הציעה קורס בודקי תוכנה במחיר מסובסד. התוכנית החלה בשדרות והשיגה תוצאות מדהימות - תוך 3 חודשים הוכשרו 50 בודקי תוכנה, אשר 65% מהם הושמו מיידית בחברה ו-15% נוספים מצאו עבודה במקצוע החדש בחברות הייטק נוספות.

"התוכנית הייחודית פתחה את הדלת לאימהות חד הוריות, לחיילים משוחררים, למבוגרים בקריירה שנייה, למועמדים יוצאי אתיופיה - להיכנס ההייטק. מצאנו בפריפריה פוטנציאל אדיר של עובדים נפלאים ואיכותיים שללא ההזדמנות שניתנה להם בהכשרה שלנו, יתכן שלעולם לא היו מגיעים להייטק. כעת מאות בוגרים הפכו לחלק מההייטק הישראלי, מרחב תעסוקה מגוון יוקרתי ובטוח", אמר ליברמן.


למידע נוסף על Qualitest ועל המשרות המוצעות בקרו באתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully