וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Road2 החיפאית ממנה בכירים בתחום הרפואה הדיגיטלית

10.8.2022 / 9:48

יעקב דימינסקי ייכנס לתפקיד ראש מעבדת ה-AI "סטארט-אפ סנטר". ד"ר אפרת שפר מצטרפת כחברה ב- Advisory Board

המרכז החיפאי לחדשנות Road2 הפועל בעיר התחתית המתחדשת מודיע על הצטרפותו של יעקב דימינסקי לתפקיד ראש מעבדת ה-AI "סטארט-אפ סנטר". Road2 משביחה סטארט-אפים צעירים בתחום הבינה המלאכותית (AI) באמצעות תשתית, מימון וחיבור לשותפים עסקיים ובכך מפחיתה את הסיכון למשקיעים הפוטנציאלים בחברות. בעזרת שיתופי פעולה עם מומחים מהאקדמיה ומחברות הייטק מובילות שבראשן NVIDIA, מלווים את היזמים החל משלב הרעיון ועד הביצוע.

יעקב דימינסקי. קרינה יערי גליקין,
יעקב דימינסקי/קרינה יערי גליקין

דימינסקי, מהנדס ביו-רפואי בעל תואר שני מהטכניון, מגיע עם שנים רבות של ניסיון בתעשייה בתפקידי המחקר והפיתוח בתחומים המשלבים הנדסה רפואה ובינה מלאכותית. בעבר ניהל את המחקר והפיתוח בחברת GenoSmart וכן שימש כמנכ"ל בסטארט-אפ חדשני המשלב ננוטכנולוגיה ו-AI ליצירת פתרונות בתחום הדיאגנוסטיקה הרפואית. בנוסף, לדימניסקי ניסיון רב בעיצוב פתרונות טכנולוגים, הוצאה לפועל של אסטרטגיות מדעיות ודיוק יצירת הנתונים למקסום יכולות האלגוריתמיקה וה - AI. במקביל שימש כיועץ פיתוח עסקי וטכנולוגי לסטארט-אפים ישראלים בתחום הרפואי.

במרכז החדשני של Road2 פועל מחשב על המתופעל על ידי מהנדסים בכירים מחברת NVIDIA המאפשר ליזמים צעירים לפתח מודלים של בינה מלאכותית בטכנולוגיה המובילה ביותר בשוק כיום. דימינסקי מצטרף לנבחרת המומחים שמאגדת Road2 בתוכה, על מנת לפתח את תחום הרפואה הדיגיטלית וללוות את הסטארט-אפים הצעירים בתחום.

יעקב דימינסקי: "אני מגיע לכאן כדי להנביט סטארט-אפים משלב הרעיון וללוות אותם עד לגיוס הון, בדגש על תחומי הידע שלי - מכשור רפואי, AI, Healthcare ועוד. היתרון המהותי שלי הוא היכולת לקחת את הטכנולוגיה ולהלביש עליה את המודל העסקי והצרכים העסקיים של השוק, תוך הבנה איפה אפשר לשחק עם הטכנולוגיה כדי שתתאים יותר לצרכים העסקים של אותו הסטארט-אפ. אני שמח מאוד להצטרף לנבחרת המצוינת של Road2 ובטוח שיצמחו מכאן רעיונות גדולים".

ד"ר אפרת שפר. סטודיו שלמה שוהם,
ד"ר אפרת שפר/סטודיו שלמה שוהם

במקביל, אפרת שפר, ד"ר לפיסיקה ממכון ויצמן למדע ואחת הנשים המובילות בתחום הטכנולוגיה לרפואה בישראל, מצטרפת כחברה ב- Advisory Board (הועדה המייעצת) של החברה, לסטארט-אפים בתחומי הרפואה. שפר מילאה בעבר מספר תפקידים בפליפיס, ביניהם מנכל"ית היחידה העסקית בתחומי עיבוד תמונה ובינה מלאכותית, ובתפקידה האחרון שימשה כנשיאת פליפיס ישראל. באפריל 2022 סיימה את תפקידה וכעת תשמש כיועצת ומלווה ליזמים צעירים בדרך להגשמת החזון בתחום ה- Health-Tech.

"המרכז שהקימה Road2 מוביל את החדשנות באקו-סיסטם החיפאי ואני שמחה להצטרף לנבחרת המנהלים המרשימה המשמשים כיועצים לחברות הסטארט-אפ הצומחות בתוך המרכז. במהלך השנים צברתי ידע נרחב בתחומי הטכנולוגיה הרפואית והבינה המלאכותית וכעת אני שמחה להעביר את הידע הזה הלאה אל הדור הצעיר ויזמי העתיד. אני סמוכה ובטוחה שבעזרת הכוונה נכונה יוכלו לצמוח כאן רעיונות מבריקים ולהשתלב בעולם הרפואה", בירכה שפר

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully