וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש (וטעים) על המדף: המוצרים החדשים והטעימים שתרצו להכיר

עודכן לאחרונה: 30.8.2022 / 16:41

מוצרים נוסטלגיים שעושים קאמבק, מוצרים חדשים במהדורה מיוחדת ומוצרים חדשניים שמציעים שדרוג למוצר המוכר, אלו ועוד במדור שמרכז את המוצרים החדשים שהושקו לאחרונה ותוכלו למצוא על המדפים בסופר

קייטרינג מונייר מציע קולקציית מגשי אירוח מיוחדים לראש השנה. אפיק גבאי,
מגשי אירוח מיוחדים לראש השנה, קייטרינג מונייר/אפיק גבאי

* * * * אירוח * * * *

קייטרינג מונייר, מיצרני מגשי האירוח המובילים בישראל, מציע לרגל ראש השנה מגשי אירוח איכותיים, מלוחים ומתוקים, מלווים בערכת עיצוב מרהיבה, שיהפכו את שולחן החג שלכם לחגיגה של טעמים וצבעים - מבלי שתצטרכו לשים סיר אחד על האש.

את ראש השנה הזה אתם יכולים לחגוג פעמיים: פעם אחת באיכות קולינרית עם מגשי אירוח נהדרים ומיטב מטעמי החג המסורתיים והמקוריים, ופעם שנייה, משום שכל הטוב הזה מגיע אליכם ללא מאמץ, כולל ערכת עיצוב לשולחן החג, היישר מהמפעל המעולה של קייטרינג מונייר. האורחים ילקקו את האצבעות, אתם תקטפו את המחמאות.

כבר למעלה מ-15 שנה שהשף מוריס מונייר והצוות שלו מכינים מגשי אירוח חגיגיים ומרשימים מלאים בכל טוב. המבחר של מונייר כולל מנות קלאסיות לצד מנות ייחודיות ומפתיעות לכל סוגי האירועים ולארוחת ראש השנה - והשנה קולקצייה מגשי אירוח מרשימה וטעימה במיוחד.

הקולקצייה החדשה של קייטרינג מונייר לראש השנה כוללת: מגשי אירוח מתוקים מלוחים עם מטעמים כמו מיני קישים, פרעצל זוקיני, קינואה ואנטיפסטי, גבינות משק ומטבלים, בצד הקינוחים מהקונדיטוריה - עוגות דבש, אקלר, מוס רימונים, טארטלט שקדים ותפוחים, טראפלס תמרים, ג'ין רימונים ומקרונים בטעם חדש ורענן - טעם תפוח, הפרי המסמל יותר מכולם את ראש השנה .

ניתן להזמין בשילוב ערכת עיצוב מושקעת עם שפע של פריטי עיצוב מיוחדים מלאי סטייל ברוח החג, שתסייע לכם לכבוש לא רק את החך של האורחים לסעודת החג - אלא גם את התפעלותם מיפי המנות וסידור השולחן.

לערכה מצורפות הוראות מפורטות כיצד יש להניח את הפריטים על השולחנות בכמה אופציות, בהתאם לטעם האישי שלכם, אבל תמיד בשיא האלגנטיות והסטייל.

ניתן להזמין דרך האתר: www.munier.co.il בכל רחבי הארץ / חנות המפעל: יוסף ספיר 7, ראשון לציון.

קייטרינג מונייר מציעה קולקציית מגשי אירוח. אפיק גבאי,
קייטרינג מונייר מציעה קולקציית מגשי אירוח/אפיק גבאי

* * * * בריאות אנרגיה * * * *

בעקבות ההצלחה, תנובה מרחיבה את סדרת "ארוחה בקטנה" ומשיקה לאבנה אסלית וציזיקי פיראוס עם קרקרים במארז אישי.

מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק של חטיבת החלב, תנובה: "ארוחה בקטנה היא חלק ממגמת מוצרים לדרך המאפשרת לצרכנים לאכול נשנוש בריא ועשיר בחלבון בכל מקום בו הם נמצאים - בבית או מחוצה לו"

הסדרה החדשה כוללת:

לאבנה אסלית 9% עם 5 קרקרים בגודל 150 גרם, המכילה כ-12 גרם חלבון ל-100 גרם.

צזיקי עם 5 קרקרים על בסיס יוגורט עם שום, שמיר ומלפפון בחומץ, בגודל 150 גרם, המכילה כ-7.6 גרם חלבון ל-100 גרם.

'ארוחה בקטנה' של תנובה, 150 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות המזון ונקודות המכירה. טווח מחירים על פי אתר 'פרסייז' -7.2-10 שקל

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ארוחה בקטנה צזיקי פיראוס. יח"צ,
ארוחה בקטנה צזיקי פיראוס/יח"צ

חברת TORR, מחממת הפודטק The Kitchen של שטראוס, משיקה ביחד עם חטיבת הממתקים של שטראוס סדרת חטיפים חדשה - UPLAND - חטיפי פירות ואגוזים ללא תוספת סוכר, טבעוניים וללא גלוטן

החטיפים פותחו בטכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך המאפשרת לייצר חטיפים ללא שום צורך בתוספת סוכר, לרבות דבש, סילאן, גלוקוז וכו', המשמשים כ"דבק" לחיבור הרכיבים השונים של החטיף, כפי שנהוג ברוב חטיפי הבריאות. השימוש בטכנולוגיה החדשנית יוצר חוויה סנסורית יוצאת דופן, אותנטית ומיוחדת, המדגישה את טעמי המקור של הרכיבים הטבעיים.

פיתוח המוצרים ארך כשנה, במטרה להגיע להתאמה מושלמת לטעם הצרכן הישראלי. סדרת חטיפי הפירות והאגוזים, כוללת שלושה מוצרים ללא תוספת סוכר או ממתיקים מלאכותיים, ללא גלוטן וטבעוניים. מקור הסוכר בחומרי הגלם בלבד. החטיף מיוצר במפעל Torr שהוקם באזור התעשייה תנובות.

טל בן פורת, מנכ"לית חטיבת הממתקים בשטראוס: "אנחנו מחפשים בהתמדה להביא פתרונות טובים וטבעיים ככל הניתן לשוק. חברנו ל-Torr, מחממת The Kitchen, של הקבוצה, ואנחנו מתרגשים להשיק את UPLAND המהווה דוגמא יוצאת דופן לשילוב של טכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך, ביחד עם מומחיות וידע בתחום המזון"

רועי נעמן, מנכ"ל Torr: "אנו מתחילים להוביל שינוי בתעשיית החטיפים העולמית, היכולת לייצר חטיפים ללא סוכר מוסף או ממתיקים מלאכותיים עונה במדויק על רצון הצרכנים בקטגוריה לשינוי. השקת UPLAND בשוק הבית שלנו בשת"פ עם קבוצת שטראוס מרגשת אותנו באופן מיוחד- מיוצר בישראל, בטכנולוגיה ישראלית לצרכן הישראלי".

החטיפים משווקים תחת מותג הלייף סטייל של שטראוס שפותח לאחרונה בישראל, UPLAND, בשלושה טעמים: תותים פקאן, תפוחים קינמון, מנגו בננה תפוז.

משקל: 35 גרם. זמין לרכישה החל מאוגוסט ברשת סופר פארם ומספטמבר בנקודות נוספות.

חטיפי אפלנד. יח"צ,
חטיפי אפלנד/יח"צ

מותג חטיפי הדגנים CORNY משיק טעם חדש בסדרת החטיפים 'קורני ללא תוספת סוכר'

קורני FREE נוגט, חטיף דגנים נוגט אגוזים 100% טעם ללא תוספת סוכר עם למעלה מ-32% דגנים מלאים, ללא חומרים משמרים או חומרי צבע מלאכותיים- רק 67 קלוריות לחטיף!

בין אם אתם בבית, בדרכים או סתם זקוקים לחיזוק אנרגיה טעים במהלך היום קורני free מיועד לכל מי שרוצה נשנוש ללא נקיפות מצפון מבלי להתפשר על הטעם.

FREE נוגט החדש מצטרף ל- 3 הטעמים הקיימים בסדרת קורני FREE

מגוון חטיפי הדגנים של CORNY משווקים בישראל על ידי חברת "סידס רק הטוב ביותר", יבואנית ומשווקת מוצרי מזון איכותיים מכל העולם. WWW.SIDES.CO.IL

מחיר מומלץ לצרכן: 10-12 שקל למארז 6 חטיפים - 20 גרם חטיף. להשיג ברשתות השיווק

קורני פרי נוגט. יח"צ,
קורני פרי נוגט/יח"צ

תנובת כנרת היא חנות הדגל של ענף גידול התמרים ובה מצוי המגוון הרחב ביותר של התמרים בישראל (עשרה זנים) ומוצרים שונים המבוססים על הפרי.

החנות מציגה פלטפורמה מרשימה של תוצרת חקלאית מקיבוץ כנרת והסביבה ומיועדת גם לשפים ולחובבי קולינריה, המחפשים לשלב את הזנים המיוחדים והבריאים ביותר של פרי התמר במטבח

קיבוץ כנרת, הראשון שהקים את ענף התמרים בישראל, הפך אותו לנדבך חשוב מרכזי ושורשי המציע תמרים מובחרים, ייחודיים וטריים היישר ממטעי הקיבוץ. המבקרים בחנות ייחשפו וייהנו ממגוון זני התמרים הגדול בארץ באיכות גידול גבוהה. התמרים עשירים ברכיבים תזונתיים בריאים וממריצים.

מלבד מגוון התמרים המסורתיים והמוכרים, כמו זן המג'הול היבש האהוב על הישראלים ניתן למצוא עוד כ-9 זנים ייחודיים, הגדלים בקבוצת כינרת, ביניהם החלוואי, דקל נור, חיאני, זהידי, ברהי, דרי ועוד.

אחד מזני הדגל של הקיבוץ, הוא תמר "מג'הול סופר עסיסי". הזן אהוב מאוד בזכות אחוז גבוהה של נוזלים בתמר, לעומת תמר המג'הול היבש המקורי שהינו בעל אחוז נמוך של נוזלים.

שעות הפתיחה:בימים א עד ה ובשבת 10:00 עד 17:00, בימי ו' 10:00 עד 15:00. אתר החנות - http://www.tnuvat-kinneret.co.il/

תמרים מגהול. יח"צ,
תמרים מגהול, תנובת כנרת/יח"צ

חברת ויליפוד, המתמחה בייבוא מוצרים איכותיים ממדינות המקור בטעם מנצח ובמחיר מנצח, מרחיבה את קו שימורי הדגים והטונה שלה ומשיקה סדרה חדשה.

וילי פוד מציעה אלטרנטיבה לדג הסלמון שמחירו על המשקל התייקר בשנים האחרונות. הסדרה החדשה כוללת שימורי סלמון במשקל 129 גר, המהווים מקור טבעי לאומגה 3 וכוללת 6 טעמים: בשמן קנולה, מעושן בשמן קנולה, בשמן קנולה ולימון, בשמן קנולה וצ'ילי, ברוטב טריאקי, ברוטב עגבניות

מחיר מומלץ לצרכן: 11 שקל. להשיג ברשתות השיווק

שימורי סלמון של ויליפוד. סטודיו say,
שימורי סלמון של ויליפוד/סטודיו say

עוד מוילי פוד, סדרה חטיפים קראנצ'יים עשירים בחלבון על בסיס קמח עדשים.

הסדרה החדשה כוללת 3 חטיפים מלוחים מפנקים ואיכותיים, עשירים בחלבון, על בסיס קמח עדשים באריזה משפחתית במשקל 80 גר', המהווים מקור גבוה לסיבים תזונתיים ולחלבון (13 גר' חלבון ב-100 גר' מוצר) ומתאימים גם לטבעוניים וצמחוניים.

טעמי הסדרה: צ'דר, פלפל חלפיניו וליים, שמנת חמוצה ובצל. להשיג ברשתות השיווק

סדרת חטיפים מקמת עדשים של ויליפוד. סטודיו say,
סדרת חטיפים מקמת עדשים של ויליפוד/סטודיו say

מותג החטיפים המלוחים POOF ממשיך להתרחב לעולם הנישנושים המתוקים, ולאחר שהשיק לאחרונה את סדרת סוויט פוף-ענני שוקולד, כדורי תירס בציפוי שוקולד חלב ולבן עשיר, הוא נכנס לראשונה לקטגוריית הפריכיות המתוקות ומשיק סדרה חדשה - SWEET POOF - פריכיות ביס בציפוי שוקולד עשיר.

פריכיות הביס של סוויט פוף מגיעות בגודל אידיאלי, ומהוות אלטרנטיבה לנישנוש מתוק, נטול רגשות אשמה, עם 19 קלוריות בלבד ליחידה. הפריכיות עשויות מאורז מלא, ללא צבעים מאכל וחומרים משמרים, ומגיעות ב-4 טעמים נפלאים: שוקולד חלב, שוקולד מריר, שוקולד תות ושוקולד תפוז.

קרין שהין, מנהלת השיווק של POOF מוסרת: "מותג פוף הצעיר והצבעוני מביא בשורה אמיתית לקטגוריית פריכיות השוקולד המוכרת. אריזות צבעוניות ומושכות של פריכיות בגודל ביס, שמתאימות מאד גם כחטיף מתוק לילדים, וגם כנישנוש מתוק לקהל המסורתי של הקטגוריה. בחרנו להביא לצרכנים שלנו מעבר לטעמים המסורתיים של חלב ומריר, 2 טעמים נוספים שלא ניתן למצוא כיום בקטגוריה - שוקולד תות ושוקולד תפוז, שמוכרים ואהודים מאד בעולמות השוקולד".

מחיר מומלץ לצרכן: 8 שקל. החטיפים זמינים למכירה בכל רשתות המזון.

פוף מתוקים פירכיות. יח"צ,
פוף מתוקים פירכיות/יח"צ

חדש ובלעדי בכרמלה און ליין, שייפ פטיסייר | Shape Patissier, קינוחים ללא נקיפות מצפון מוכנים בעבודת יד של הדיאטנית הקלינית והקונדיטורית תמר שילון.

הקינוחים הינם פיתוחה של תמר שילון, דיאטנית קלינית מוסמכת, בוגרת האוניברסיטה העברית Bsc, יחסים מיוחדים עם המושג דיאטה, אותם יחסים שהובילו אותה לפיתוח מתוקים איכותיים לשילוב בתזונה בגישת ה- Non Diet Approach. כולנו רוצים ורוצות לנצח את המערכת- לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה; לאכול הכל ולהישאר רזים.

חומרי הגלם של שילון הם האיכותיים והמשובחים ביותר- חומרי טעם ייחודיים עבודת יד, ושוקולדים של בארי קליבו ממותגי העל של השוקולד הבלגי (וולרונה). בסיס השוקולדים הוא דיאטטי (ללא סוכר) ושילון מטמפררת אותו כך שהשוקולד יוכל להישאר יציב גם מחוץ למקרר ולא יימס כשמחזיקים אותו. קינוחי שייפ פטיסייר מכילים אבקות חלבון איכותיות וללא תוספים ביחסים שונים, שהגיעה אליהם אחרי חודשים של פיתוח.

בין המוצרים המיוחדים שניתן לרכוש דרך כרמלה און ליין: חטיפי שוקולד ואגוזי לוז, ממרחי פרוטלה, בייגלה מלוח, שקדים, אצבעות שקדים וקוקוס לימון, פרליני פטל ושוקולד לבן, עוגיות חנק פטל ווניל ..
החל מ-22 שקל.

תפוז רחמן תמר שילון בכרמלה און ליין. יח"צ,
תפוז רחמן תמר שילון בכרמלה און ליין/יח"צ

Euro מחלבות אירופה מציעה לרגל החזרה לביה"ס, הכריכים והארוחות המשפחתיות, מגוון רחב של גבינות איכותיות ממיטב מחלבות אירופה.

בנוסף משיקה החברה את HELLO-V, סדרת תחליפי גבינה המתאימה לטבעוניים, צמחוניים ולנמנעים ממוצרי חלב, שגם הן מוצעות במחירים תחרותיים ביותר להיצע הקיים.

Euro מחלבות אירופה מציגה לרגל החזרה לביה"ס שלל גבינות איכותיות, שישתלבו בארוחות הבוקר, הכריכים וארוחות הערב המשפחתיות.

בין היצע הגבינות:
גאודה פרוסות 400 גר' - 20 שקל
בולגרית מעודנת - 12 שקל
ריקוטה 5% שומן 200 גר' - 10 שקל
גבינת שמנת 22% שומן - 12 שקל
יוגורט יווני 1 ק"ג - 20 שקל

מבחר גבינות מבית יורו מחלבות אירופה. סטודיו say,
מבחר גבינות מבית יורו מחלבות אירופה/סטודיו say

מעדנות, החברה המובילה בישראל בקטגוריית הבצקים הקפואים, מרחיבה את סדרת הבצקים ומשיקה לראשונה סדרת בצקי עוגיות עם שלושה מוצרים: בצק עוגיות שוקולד צ'יפס, בצק עוגיות טריפל שוקולד צ'יפס וגלילת ביסקוויטים מוכנה לאכילה בטעם שוקולד - מוצר חדשני במקפיא המאפשר ליצור בקלות ובמהירות שלל מתכונים ללא צורך באפייה.

הבצקים החדשים קלים ונוחים להכנה, חוסכים זמן ומאמץ ומשמשים למגוון קינוחים בהם כדורי שוקולד, ביסקוויטים, עוגיות, בסיס לעוגות, טארטים ועוד.

לדברי רוני בהט, מנהלת יחידה עסקית מותגי הליבה, חטיבת במזון בתנובה: "ההשקה החדשנית של מעדנות מגיעה על רקע טרנד האפייה והבישול הביתי, אשר תופס תאוצה משמעותית בשנתיים האחרונות ומהווה תחביב עבור ישראלים רבים. בנוסף, זיהינו כי בצק עוגיות פופולארי ונפוץ בקרב צרכנים רבים, והחלטנו להנגיש את הבצק לקהל הרחב שרוצה לחסוך בזמן ומחפש מוצר איכותי וטעים".

הסדרה החדשה כוללת:
בצק עוגיות שוקולד צ'יפס, 300 גרם
בצק עוגיות טריפל שוקולד צ'יפס, 300 גרם
גלילת ביסקוויטים בטעם שוקולד, מוכנה לאכילה, 300 גרם

להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה. המחיר המומלץ לצרכן: כ-17 שקל

בצק עוגיות טריפל שוקולד וציפס. יח"צ,
בצק עוגיות טריפל שוקולד וציפס/יח"צ

מותג מוצרי החלב והיוגורטים הבין-לאומי "Muller" מרחיב את סדרת ה- Muller Froop, סדרת היוגורט עם קציפת הפרי המרעננת, עם מהדורה קיצית ומיוחדת: Muller Froop Shake בטעמי מנגו-פסיפלורה-בננה ותות-בננה-מלון (3% שומן).

סדרת היוגורטים הייחודית של מולר,Muller Froop , הושקה בארץ לפני יותר מעשור והיא יחידה מסוגה על מדף היוגורטים, זאת בזכות קציפת הפירות האוורירית והטעימה המונחת על יוגורט BIO קרמי ועשיר. טעמי ה- Muller Froop החדשים הינם במהדורה מוגבלת.

Muller Froop Shake בטעמי מנגו-פסיפלורה-בננה ותות-בננה-מלון יצטרפו למגוון הטעמים המוכרים בסדרת ה-Froop: קוקוס-אננס, תות שדה, פירות יער, אפרסק-פסיפלורה, לימון ומנגו וכמו כן תות שדה 0.9% שומן.

מולי באלי, מנהל השיווק של המותג "Muller" בישראל, מסר: "כמותג המחויב לחדשנות, אנו שמחים לרענן את המקרר בטעמים חדשים לכבוד הקיץ ולהביא לקהל הצרכנים הישראלי את טעמי השיקים הייחודיים ומפתיעים של סדרת Muller Froop".

הסדרה החדשה משווקת בגביעי 150 גרם בטעמים: מנגו-פסיפלורה-בננה ותות-בננה-מלון. המחיר הסופי לצרכן נקבע על-ידי הקמעונאים בלבד. שני הטעמים החדשים יהיו במהדורה מיוחדת לזמן מוגבל.

מולר בטעמים. סטודיו 0304,
מולר בטעמים/סטודיו 0304

חברת ישרקו, מקבוצת טיב טעם, המייבאת ומשווקת מותגי מזון בינלאומיים, משיקה לקראת חג ראש השנה -שמן זית כתית פרימיום, של המותג היווני OLEUM CRETE.

מדובר, בשמן איכותי ללא חומרים משמרים. בעל טעם וארומה עדינים מאוד, חומציות שאינה עולה על 0.5%, מיוצר בשיטת המיצוי הקרה בבית בד מודרני לשמן זית ובהתאמה מלאה לתקני הבריאות והגסטרונומיה הבינלאומיים.

שמן הזית מגיע מעמק מסרה בדרום כרתים והוא מוצר מוגן של יעד מקור (Messara P.D.O) השמן זכה בלמעלה מ-25 פרסים בתחרויות בינלאומיות ב-4 השנים האחרונות, מה שהופך אותו לאחד משמני הזית המוענקים ביותר בעולם.

שמן הזית מיוצר מ- 100% זיתים מסוג קורונייקי. תנאי לחיצה: מיצוי קר, טמפרטורת איבוד עד 27 מעלות צלזיוס, זמן חיטוי עד 40 דקות, צבע: ירוק זהוב, ובעל חריפות מעודנת, מרירות מודגשת ופירותיות שמאזנת את הכל בטעם עוצמתי ומצוין לתיבול סלטים ומאכלים, מתאים גם לבישול ואפייה.

שמן זית יווני כתית ישווק באריזות פח של 750 מ"ל במחיר: 50 שקל ו- 1 ליטר , במחיר: 60 שקל. ניתן להשיג בסניפי רשת טיב טעם ברחבי הארץ ובמעדניות המובחרות וגם באתר המכירות "טיב טעם בקליק"

ישרקו שמן זית כתית פרימיום של המותג היווני oleum crete. יח"צ,
ישרקו שמן זית כתית פרימיום של המותג היווני oleum crete/יח"צ

"פרג" מתחדשת בסדרת התערובות המוכנות - מג'דרה אורז עם עדשים, פתיתים עם ירקות, אורז עם ירקות, בורגול עם עדשים וקינואה עם עדשים

המוצרים הינם ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא מונוסודיום גלוטומט והם טבעוניים ובעלי סימון VEGAN FRIENDLY.

סדרת התערובות המוכנות החדשה של "פרג" נוצרה מתוך שאיפה לשדרג את הארוחות הביתיות בזמן קצר וללא מאמץ. המוצרים יכולים לשמש כתוספות משדרגות או כארוחה מפנקת בפני עצמם. התערובות המוכנות ניתנות להכנה בסיר בישול וגם במיקרוגל, בזמן בישול קצר ובלי צורך בהכנות מקדימות.

התערובות מתובלות בתבלינים המקוריים של "פרג", אשר מעניקים למנה טעם אותנטי, ביתי וייחודי.
חברת "פרג" הינה אחת החברות המובילות כיום בתחום התבלינים בישראל וסיפורה החל כבר בשנת 1906. החברה מציעה למעלה מ-100 מיני תבלינים, תערובות תיבול ובישול, דבש, פירות יבשים ושמני זית.

את המוצרים ניתן לרכוש ברשת חצי חינם, בחנויות הנבחרות של "פרג" או באתר החברה במחיר של 25 שקל למארז במשקל 500 גרם

סדרת התערובות של פרג. אריה ויסמין,
סדרת התערובות של פרג/אריה ויסמין

אסם משיקה חדשנות בבמבה:הטעם האהוב של במבה, במרקם אקסטרה רך ונימוח שנמס בפה

לראשונה מאז השקת במבה בשנת 1964, משיקה אסם חדשנות פורצת דרך בבמבה הקלאסית - במבה אוורירית, בעלת טעם זהה לבמבה הרגילה והאהובה אך במרקם רך ונימוח הרבה יותר. המרקם הנימוח והאקסטרה אוורירי שנמס בפה, יחד עם הטעם האהוב, יוצרים חווית אכילה חדשה בבמבה.

במבה אוורירית תושק החל מחודש אוגוסט. אריזת במבה אוורירית מעוצבת בנראות בולטת על המדף, עם איורים של עננים על רקע השמיים בצבעי תכלת המעבירים את תחושת האווריריות. תכולה: 60 גרם ו-80 גרם.

עינת מוסקוביץ, מנהלת פעילות החטיפים באסם - נסטלה: "הבמבה הקלאסית הינה אחד המוצרים האהובים ביותר על הצרכן הישראלי המלווה את כולנו בתחנות החיים המרכזיות והמהותיות. אנו באסם חשבנו על דרך ייחודית להוסיף ולרגש את אוהבי הבמבה לא רק בצורה חדשה או מילוי שונה, אלא לייצר חווית אכילה חדשה ומרגשת. צוות הפיתוח השקיע לילות כימים בניסיון לייצר את הבמבה עם הטעמים המוכרים והאהובים ובמרקם שירגיש רך ונימוח יותר. אנו גאים להשיק את במבה אוורירית ובטוחים שהמוצר יעלה חיוך על פניהם של ישראלים רבים".

במבה אוורירית. סטודיו אסם,
במבה אוורירית/סטודיו אסם

במיוחד לקיץ, אסם-נסטלה משיקה שתי מהדורות של ביסלי: ביסלי המבורגר וביסלי סטיקס בטעם גבינה. שתי המהדורות מאופיינות בטעמים עוצמתיים, בצורות מיוחדות ובמרקם קראנצ'י במיוחד אשר עוצבו באריזות צבעוניות ובולטות על המדף. שני המוצרים יהיו זמינים על המדפים החל מחודש אוגוסט במהדורה מוגבלת.

עינת מוסקוביץ', מנהלת פעילות החטיפים באסם: "ביסלי הוא אחד החטיפים הנמכרים והאהובים בישראל. אנו באסם-נסטלה קשובים לצרכנים, ולאור תוצאות מחקר שביצענו נמצא כי טעמי המבורגר וגבינה דורגו ככאלה שהיו רוצים לפגוש על המדפים תחת מותג ביסלי. שתי המהדורות מביאות לידי ביטוי טעמים נועזים, עוצמתיים ואהובים על קהל היעד של ביסלי - בני הנוער, ולכן החלטנו להביאן במיוחד בתקופת הקיץ בה רבים מבלים במגוון אירועים חברתיים, חופשות וטיולים".

ביסלי המבורגר וביסלי צ'יזי סטיקס באריזה 70 גרם. ניתן להשיג בכלל רשתות השיווק במדפי החטיפים.

ביסלי. יח"צ,
ביסלי/יח"צ

מקדונלד'ס משיקה מנות חדשות המאופיינות בטעם חזק פיקנטי, ברוטב צ'יפוטלה עשיר בפלפל צ'ילי חלפניו מקסיקני פיקנטי מעושן: סמוקי ביג פרימיום וסמוקי מגה קריספי צ'יקן.

מחיר המבורגר ביג פרימיום ברוטב צ'יפוטלה - מוצר בודד 41 שקל / ארוחה הכוללת צ'יפס ושתייה: 59 שקל. מחיר מגה קריספי צ'יקן ברוטב צ'יפוטלה- מוצר בודד 34 שקל / ארוחה הכוללת צ'יפס ושתייה: 53 שקל.

בשבוע שעבר השיקה הרשת מנה פיקנטית נוספת: ספייסי מק צ'יקן, עם רוטב רויאל חריף. להשיג בכל סניפי הרשת ובמשלוחים

סמוקי מגה קריספי צ'יקן. מקדונלד'ס ישראל,
סמוקי מגה קריספי צ'יקן/מקדונלד'ס ישראל

קינדר, המותג המוביל בעולם השוקולד מקבוצת פררו, נכנס לראשונה בישראל לקטגוריית העוגיות ומשיק את קינדר קארדס, עוגייה בעלת שתי שכבות וופל פריכות, בשילוב שני קרמים רכים של חלב וקקאו, לחוויית אכילה מהנה.

עוגיית קינדר קארדס דקה במיוחד ועשירה בקרם בעלת צורה ייחודית של קלף, ומכאן שמה. המוצר החדש יוצע לצרכן ברשתות השיווק החל מחודש אוגוסט 2022 במארז של 128 גרם הכולל 5 יחידות וגם כיחידה בודדת במשקל של 25.6 גרם. כאשר בכל יחידה ישנן שתי עוגיות של קינדר קארדס.

קינדר קארדס - מארז. פררו,
קינדר קארדס - מארז/פררו

שוקולד אגוזי לוז מבית עלית, השוקולד הנוסטלגי האהוב, חוזר למדפים בגרסה מחודשת הכוללת שלושה טעמים: שוקולד חלב, שוקולד מריר ולראשונה גם בטעם שוקולד לבן. כל הטעמים בשילוב של אגוזי לוז שלמים מובחרים המעניקים טעם עשיר ואיכותי.

הסדרה חוזרת במאגדת של שלישיות - כל שלישיה בטעם אחר: מאגדת שוקולד לבן, מאגדת שוקולד מריר ומאגדת שוקולד חלב.

כחלק מההיערכות המלאה של שטראוס ועלית להחזרת כלל מוצרי השוקולד, בתקופה הקרובה השוקולד יהיה מיוצר על ידי חברת סמואה שבצרפת.

שלישיית אגוזי לוז בשלושה טעמים. סטודיו שטראוס,
שלישיית אגוזי לוז בשלושה טעמים/סטודיו שטראוס

עוד מוצר שוקולד של עלית חוזר למדפים: שוקולד פרה מריר, טבלאות השוקולד האהובות במתכון חדש

שוקולד פרה מבית עלית, המותג המוביל בישראל בקטגוריית טבלאות שוקולד, חוזר למדפים במתכון חדש שפותח ביחדעם חברת בארי קליבו, יצרנית מעבדות הקקאו מהגדולות בעולם.

הרכב המתכון החדש מאפשר לקרוא לשוקולד Coverture, מאחר והוא מכיל מעל 32% חמאת קקאו ומעל 50% כלל מוצרי הקקאו. השוקולד מעט רך ומותאם הן לאפייה והן לאכילה.

שירי בירמן, מנהלת השיווק של חטיבת הממתקים: "אנחנו גאים להשיק מחדש את שוקולד פרה עלית, השוקולד האהוב על הישראלים. האתגר גדול היה להגיע לפרופיל טעם הדומה ביותר לטעם המוכר בעקבות הייצור בחו"ל, וזאת על מנת להביא ללקוחותינו מוצר איכותי, הן מבחינת חומרי הגלם והן מבחינת הטעם העשיר"

שוקולד מריר פרה. יח"צ,
שוקולד מריר פרה/יח"צ

* * * * משהו לשתות * * * *

פריגת, מותג המיצים המוביל בישראל, משיק את סדרת המשקאות המרעננת והאכילה של הקיץ, פריגת קוביות בתוספת מרכיבי פרי ואלוורה בשני טעמים חדשים: בטעם פינקולדה (ללא אלכוהול) עם קוביות ג'ל קוקוס וטעם מלון עם קוביות אלוורה.

מוצרי פריגת קוביות מצטרפים למגוון המשקאות המרעננים של פריגת, בדומה לשאר מוצרי פריגת סחוט, גם משקאות פריגת קוביות החדשים הינם ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל, ומכילים 10% רכיבי פרי ביניהם נתחי פרי ואלוורה אכילים.

בשנים האחרונות עולם המיצים הגלובלי התרחב והתפתח והצרכן החדש חשוף לטרנדים של תזונה פונקציונאלית ומחפש שילובי טעמים מעניינים. מטרת השקת סדרת המשקאות החדשה היא לרגש ולהפתיע את הצרכנים המחפשים טעם, גיוון קולינרי ופונקציונאליות של משקה אכיל.

המוצרים החדשים יושקו בבקבוקים אישיים בגודל 315 מ"ל, ו-40 קלוריות ל100 מ"ל ללא חומרים משמרים ומכיל רכיבי פרי.

קוביות מלון ופינה קולדה. יח"צ,
קוביות מלון ופינה קולדה/יח"צ

"פרימור", המותג המוביל בתחום המיצים הטבעיים הסחוטים, משיק לרגל הקיץ שני משקאות לימונדה בטעמים מרעננים במיוחד: משקה לימון אננס ומשקה לימון פסיפלורה. המשקאות החדשים מקוררים ומפוסטרים, ללא חומרים משמרים וישווקו בבקבוקים אישיים של 400 מ"ל, בטעמים מרעננים לימי הקיץ החמים.

המשקאות מתאימים במיוחד לחיפוש אחר ריגוש בטעמים ומזכירים בטעמם חופשה במחוזות רחוקים וטרופיים בעולם.

מחיר מומלץ לצרכן: כ-9 שקל לבקבוק 400 מ"ל. להשיג ברשתות המזון, חנויות הנוחות והחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

משקאות הקיץ הקלים של פרימור במהדורה מוגבלת. הדמיה רוני ברוקס,
משקאות הקיץ הקלים של פרימור במהדורה מוגבלת/הדמיה רוני ברוקס

קפה עלית, בשיתוף עם בתי הקלייה, רקחו 3 תערובות קפה ("בלנדים") חדשים, ייעודיים-מקומיים בטעמים המותאמים לקהל הישראלי, במטרה ליצור חיבור אותנטי ועמוק בין ישראליות - ייצור בישראל, עסק פרטי ולפעמים גם משפחתי, תרבות קפה ישראלית, היות ולבתי הקלייה היכרות עם הטעמים המקומיים וחיבור אותנטי ללקוחות בית הקפה הקבועים.

איילת אופק, מנהלת תחום סנסורי, שטראוס קפה: "הפיתוח של כל סוג קפסולה בוצע ביחד עם הקולה הראשי של בית הקלייה ומבטא את אופי המקום. כל מוצר בסדרה מציע פרופיל טעם ייחודי, מקפה עם חמיצות מודגשת דרך קפה מאוזן ועד לקפה עוצמתי - שוקולדי. בחרנו בבתי קלייה מובילים ובכל אחד מהם בחרנו להדגיש טעם אחר של קפה שמספר את סיפור הקולים".

"עם דן אוריאלי ואסף ביטון מקפה נחת בתל אביב, בחרנו בבלנד הוא של 100% ערביקה שמאפיין את המקום. הקפה מאופיין בחמיצות ופירותיות גבוהה ומתאים לאוהבי אספרסו נקי, אמריקנו או קפוצ'ינו עדין".

"עם אסף ריפס מקפה יונקו, שנמצא למרגלות הכרמל, פיתחנו קפה מאוזן, חזק ותבליני. קפה שמצד אחד מביא את המלאות והמרירות הטובה שיש בקפה, יחד עם הערביקה שמוסיפה רעננות וחמיצות, שביחד נשזרים להרמוניה של טעמים".

"עם ניר אליסון מ- CAFEOLLE שבקיבוץ חצור, פיתחנו קפה עוצמתי במיוחד. בלנד מיוחד המבוסס על תערובת של 100% פולי ערביקה, שבקלייה ייחודית איטית וכהה מאוד, מביאה לידי ביטוי טעמי קפה מודגשים, קפה חזק מאוד, שוקולדי המתאים לאהובי אספרסו חזק מאוד ולקפוצ'ינו עוצמתי".

קפה עלית שטראוס. יח"צ,
קפה עלית שטראוס/יח"צ

לכבוד חגיגת 30 שנות חסות בין קרלסברג למועדון הפאר ליברפול, קרלסברג משיקה מהדורה מוגבלת של פחיות מעוצבות הכוללות את סממני המועדון.

חגיגות ה-30 בין 2 אימפריות: לאחר 30 שנים במהלכן הפכה קרלסברג לחלק ממועדון הפאר של ליברפול כ-"בירה הרשמית" של המועדון האנגלי ולספונסר הוותיק ביותר בפרמייר ליג, השתיים חוגגות את שיתוף הפעולה עם השקה של פחיות חדשות ומעוצבות במהדורה מוגבלת ובמקביל לפתיחת עונת הפריימר ליג.

מהדורת ליברפול של פחיות קרלסברג (500 מ"ל) תושק בעיצוב מיוחד שיכלול בין היתר שמות אגדות העבר של הקבוצה האנגלית. הפחיות יצאו במהדורה מוגבלת עד גמר המלאי.

שיתוף הפעולה של מותג קרלסברג ומועדון הפאר האנגלי, נוצר לפני כ-30 שנה כאשר נוסדה הליגה האנגלית (פריימרליג). כיום קיים באצטדיון הקבוצה (אנפילד) הקרלסברג לאונג' בו מתארחים VIP מכל העולם לחוויה בלתי נשכחת.

את המהדורה המוגבלת של פחיות ליברפול ניתן יהיה למצוא ברשתות שיווק וחנויות מתמחות ברחבי הארץ.

קרלסברג-פחית ליברפול. יח"צ,
קרלסברג-פחית ליברפול/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully