וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאל מתפוצצת: רווח שיא של 81 מיליון שקל ברבעון אחד

עודכן לאחרונה: 10.8.2022 / 10:33

חברת כרטיסי האשראי רשמה צמיחה בהכנסות, ברווחים ובמספר הכרטיסים. ההכנסות במחצית הראשונה חצו את רף מיליארד השקלים והרווח עמד על 161 מיליון שקל

מארק איווניר ויזה כאל. יח"צ,
מארק איווניר מתוך הפרסומת לכאל. דוח רבעוני שמבטא צמיחה בכל פרמטר אפשרי/יח"צ

חברת כרטיסי האשראי כאל פרסמה הבוקר את הדוחות הכספיים לרבעון השני של השנה. כאל, המנוהלת בידי לוי הלוי, רשמה ברבעון השני רווח של 81 מיליון שקל ובחציון הראשון רווח של 161 מיליון שקל, גידול של כ-15%.

בסוף הרבעון השני לשנת 2022 עמד מספר הכרטיסים של כאל על כ-4.1 מיליון בהשוואה לכ-3.8 מיליון כרטיסים בסוף הרבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-7%. במחצית הראשונה של שנת 2022 עמד מחזור העסקאות על 71.2 מיליארד שקל לעומת 60.1 מיליארד שקל במחצית המקבילה אשתקד, גידול של כ-19%.

ברבעון האחרון, גדלו יתרות האשראי הצרכני בכ-22% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. נכון ליום 30.6.2022, תיק האשראי הכולל עמד על 7.5 מיליארד שקל, גידול של כ-24% לעומת אשתקד. גם בהכנסות צמחה כאל, ב-26 אחוז במחצית הראשונה להכנסות של 1.16 מיליארד שקל.

לוי הלוי. רמי זרניגר,
לוי הלוי, מנכ"ל כאל: "צפויים להשיק עוד מיזמים משמעותיים"/רמי זרניגר

לוי הלוי, מנכ"ל כאל, אמר: "כאל מסכמת את המחצית הראשונה עם רווח שיא של 161 מיליון שקל והכנסות של למעלה ממיליארד שקל. הגידול ברווחיות הינו על רקע צמיחה משמעותית בכל הפרמטרים העסקיים, ובכלל זה גידול בצריכה, בדגש על מחזורי חו"ל, וצמיחה בביקוש לאשראי. במקביל המשכנו בפיתוח פלטפורמת האשראי והתשלומים המחזקת את המובילות הטכנולוגית של כאל, ואנו צפויים להשיק עוד מיזמים משמעותיים שיחוללו תחרות ויביאו חדשנות ובשורה אמיתית לשוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully