וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: הניחוחות הטעמים והריגושים

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 10.8.2022 / 12:12

בלנקום, קנזו רושה וג'יבנשי הולכים על קאם בק, בקליניק דואגים למהפך בלילה, בונדי 8 מצטרפות לנבחרת של הוקה וליוויס במחווה לטניסאית , מיטה חלומית למזרוני סיאסטה, קפה לנדוור ממשיכים להפתיע, מוניה וגלידה גולדה משיקים קינוחים ליום האהבה

הולכים על בונדי 8-הוקה משיקה. יח"צ,
הולכים על בונדי 8 - הוקה משיקה/יח"צ

הולכים על בונדי 8

חשבנו שראינו את כל החידושים שיש לנעלי ריצה להציע אבל הופה, הנה הוקה עם דגם חדש לנעלי הבונדי האהובות.

HOKA נחשב (ובצדק) למותג נעלי הריצה וההליכה מהמתפתחים בעולם שכבר בנה לו בארץ מועדון מעריצים ושגרירים, המותג ממשיך לעצב דגמים חדשים תוך הקפדה על סטייל והתאמה לחוויות ריצה, אימון וספורט יום יומי. בימים אלה מושק דגם ה- BONDI החדש- מהדגמים המפורסמים והאהובים בקולקציית המותג.

לתשומת לב הרצים וההולכים (לצערי אני לא אחד מהם וחבל), BONDI 8 החדש מצטיין ביכולת שיכוך ובלימת זעזועים גבוהה ביותר, הנעליים החדשניות מעוצבות כך שהנעליים מדגישות את התנועה הזורמת מהעקב ועד לבהונות, ומעניק תחושת יציבות משופרת. הנעל טבעונית, והגפה עשויה מחומרים ממוחזרים, היא מאווררת ומאפשרת נידוף זיעה יעיל.

בחלק הפנימי של עקב הנעל יש פולימר חכם שנצמד לעקב כף הרגל באופן מושלם וזוכר את הצורה, ביחד עם הלשונית שעוטפת, הם מעניקים חוויית תנועה מושלמת. הסוליה נבנתה בעיצוב גיאומטרי חדש וזורם, והיא עשויה מ -EVA חדש, קל וגמיש יותר, עם גומי בחלקה החיצוני למניעת החלקה. התוצאה: רכות, בלימה מעולה, תנועה חלקה, והחזר אנרגטי גבוה המוכוונים אל עבר הצעד הבא.

ל- BONDI 8 התאמה מלאה לכף הרגל, הנעליים מצטיינות בצבעוניות משגעת ומגוונת וחידוש נוסף הוא שלל מידות רוחב לנשים וגברים וזה גאוני כי חלקנו יש כף רגל צרה וחלק רחבה. למכורים דגם ה- BONDI 8 הוא שדרוג יוצא דופן של אחד הדגמים האהובים ביותר בקולקציית HOKA המתאימה לריצות לכל הטווחים, להליכה ולעמידה ממושכת, הייחוד שלה הוא בנוחות יוצאת דופן, תמיכה זהה וחלקה לכל אורך שלבי הדריכה והיא רב תכליתית.

להשיג בחנויות הקונספט של HOKA במתחם מנדרין ובקניון M הדרך, אצל ניו ראן היבואן הרשמי של HOKA, באתר המותג, ברשת WeShoes ובמגוון חנויות המשווקות HOKA בישראל. את הנעליים מייבאת לישראל חברת ניו ראן המייבאת גם את גרבי בלגה בישראל. נעלי HOKA מתאפיינות בתפיסת סוליית האוברסייז (מקסימליות) המשלבת שיכוך מירבי, משקל נמוך וניטרליות בתנועה. HOKA מציעה כיום הנעלה למגוון צרכים החל מריצה בכביש ובשטח, כושר, הליכה, טיולים ועוד.

הולכים על בונדי 8 הוקה משיקה. יח"צ,
הולכים על בונדי 8 הוקה משיקה/יח"צ

קאם בק לבשמים

הבושם Idôle מבית לנקום הושק לראשונה ב-2029 כשההשראה היא נשים חזקות, משפיעות, מנהיגות ומובילות. השנה לנקום כותבים פרק חדש בהרפתקה הנשית של Idôle ומשיקים את Idôle Eau de Parfum Nectar-בושם המשלב את המחויבות של המותג לפיתוח בר-קיימא. הוורד והווניל בבושם, מופקים ונרכשים באופן בר-קיימא, וממקמים את חזון היופי האקולוגי של LANCÔME בלב ליבו של הבושם, מחוזקים עם אקורד פופקורן אקורד אגס, פרחי פאוני ומגנוליה, ופצ'ולי אינדונזי.

כחלק מהתוכנית של לוריאל 'מיקור בר-קיימא ואתיקה', שנבנתה כדי להגביר את כוחה של הקבוצה להכלה חברתית גדולה יותר, לנקום נהנים מחומרי גלם, שנוצרו בלעדית עבור בשמי המותג ממקורות בני קיימא או מספקים שעוברים תהליך של קבלת תו תקן מגופים עצמאיים, מותג לנקום מקדם שיטתית ספקים המחוללים השפעה חברתית, כלכלית וסביבתית חיובית, ותורם לפיתוח נהלי עבודה נכונים בתעשיית הבשמים, גישה התואמת באופן מוחלט את המנטרה של אידול או דה פרפיום נקטר. להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

מותג ROCHAS משיק את הניחוח GIRL BLOOMING - מהדורה מוגבלת חדשה לבושם האהוב GIRL לאישה, שהיה הבושם הראשון בעולם שנוצר בכדי לגרום לנשים 100% של תחושה טובה ומרגיעה.

הבושם מכיל 90% מרכיבים טבעיים, הבקבוק אקולוגי והאריזה העוטפת אותו ידידותית לסביבה. המותג פוצח פרק חדש לניחוח שהושק לפני שנה, הניחוח החדש GIRL BLOOMING, מציג חוויה חדשה, המרוכזת בשמחה טהורה, שתגרום לך להרגיש טוב, הניחוח מכיל תווים פירותיים תוססים של ברגמוט, מנדרינה ודומדמניות שחורות, פרחים לבנים של נרולי ויסמין, וסיומת של ניחוחות עצים אציליים, אלמוג וארז בשילוב מאסק. להשיג בסופר פארם, BE והמשביר לצרכן.

מאז הושק ב-2018 ,האו-דה -פרפום L'interdit של ג'יבנשי, שידר רוח משחררת כקריאת תיגר על כל מה קונבנציונלי, תוך חשיפת וריאציה חדשה של הניחוח מדי שנה. הדחף המשכנע של הסדרה הוא לשבור את הכללים, והגיע לשיאו ב-2021 עם החושניות של או -דה-פרפום רוז', 2022 מביאה ניחוח חתרני מתמיד, או-דה-טואלט מרגש וקסום הממשיך את סיפורו של Linterdit , ניחוח גשמי המפגש שיצרו הבשמים המאסטרים פאני באל, אן פליפו ודומיניק רופיו.

שלישיית הדרים-ברגמוט, תפוז ומנדרינה, ג'ינג'ר טוברוז, סמבק ויסמין גרנדיפלורום , מושק חושני עם רמיזות של עור הדרי, פצ'ולי, וטיברב ופריחת תפוז. שרשרת האספקה של מרכיב זה מחויבת לגישה אחראית מבחינה סביבתית וחברתית. תמצית נרולי , עלי כותרת של פריחת תפוז, דבש, אינדול רביעיית תמציות של פריחת תפוזים. להשיג ברשתות הפארם.

מחויבת לעולם יפה יותר, KENZO Parfums מאחדת כוחות עם גורמים הדוגלים בשינוי חיי היומיום שלנו ופועלים כל העת לטובת עתיד בר-קיימא ואחראי ואימץ שגרירים חדשים, אורין הארדי הפנים של KENZO Homme: מעצב אקולוגי מחנך ויזם מבית-ספר בבאלי הפועל לקידום גידול בר-קיימא באמצעות במבוק, הארדי מימן מענקי לימוד לסטודנטים מרחבי העולם.

מסאמי שרלוט הפנים של בושם הפרח החדש, EDP KENZO L'ABSOLUE - מעצבת תעשייתית ממוצא צרפתי-יפני הפעילה להשבת פרחים לערים באמצעות גננות עונתית מקומית שיזמה הקמת חוות פרחים אורבנית בת כ-1,200 מ"ר בשכונת בלוויל, פריז, בה החלה לגדל באופן ביו-דינאמי פרחים, תוך התחשבות בעונות השנה ובטבע, ללא חממות וחומרי הדברה. בכוונת KENZO Perfumes לתמוך בה בפרויקט החינוך וההכשרה הזה.

המאסטר-בשם אלברטו מורילאס מעלה את הפרג למקום גבוה. עם FLOWER BY KENZO L'Absolue, הוא חתום על ניחוח פרחוני-פיקנטי, מתוחכם וממכר לנשים עם פרח הפרג העוצמתי הפורח בכל העולם. הריח מודגש עם זעפרן, זר פריחת תפוזים, וורד דמשק ונותן פרשנות חדש. להשיג ברשתות הפארם.

קאמ בק לבשמים צילומים. יח"צ חו"ל,
קאמ בק לבשמים צילומים/יח"צ חו"ל

בזמן שישנת

חולמות על עור פנים מושלם? במותג האיפור והטיפוח קליניק מאמינים כי פילינג הוא הסוד לעור בריא, ומשיקים את Clarifying Do-Over Peel -פילינג נוזלי עצמתי לחידוש מראה העור ב-3 ממדים: מסיר תאי עור מתים, מעודד את ההתחדשות המואצת של תאי עור חדשים, חודר לעומק העור ומסייע להתמודד עם פגמים בשלב מוקדם התוצאה- עור אחיד, חלק זוהר וקורן. הפילינג החדש מיועד לשימוש ביתי, הוא עדין אך פעיל ועצמתי ומובטח שיהפוך למאסט בשגרת טיפוח העור.

שימוש פעמיים בשבוע מבטיח לחדש את העור, ולהעניק לו מירקם חלק יותר. הוא מכיל חומצות במינון מיקרו ובטוח לעור בין תועלותיו: הוא משפר את מרקם העור ומרכך אותו, העור הופך חלק וזוהר יותר, הוא תומך בתהליך חידוש תאי העור, מסיר לכלוך ועודפי שומן מעומק הנקבובית, מסייע בהענקת מראה עור אחיד ונטול ברק יתר, מזרז את חידוש תאי העור ועידוד ייצור קולגן, מצמצם נקבוביות ומחליק את העור ואת הקמטוטים.

ריכוז של 32% חומצות ותמציות פעילות: חומצות אלפא הידרוקסי AHA - חומצה גליקולית , חומצת חלב, חומצת לימון, חומצה טרטרית וחומצה פירובית חומצה בטא הידרוקסי BHA - חומצה סיליצילית חומצה פולי הידרוקסי PHA - חומצה לקטוביונית-כולן פועלות בסנכרון, תמצית צמחים מטהרת, תמצית אצות, תמצית שמרים, אצטיל גלוקוזאמין, ובוטילן גליקול.

להשיג ברשת סופר פארם, בחנויות קליניק בקניון TLV בתל אביב, בקניון הזהב בראשון לציון ובקניון עיר ימים בנתניה ובאתר האונליין .

בזמן שישנת קליניק משיקה פילינג לילה. יח"צ חו"ל,
בזמן שישנת קליניק משיקה פילינג לילה/יח"צ חו"ל

סי ההזנה

לאחר ההצלחה המסחררת לה זכה סרום ויטמין Cשל מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה, מושק סרום אלוורה וחומצה היאלורונית המזין את העור בלחות אינטנסיבית.

לסרום פורמולה ייחודית (וטבעונית) המכילה ריכוז גבוה של רכיבים פעילים: 3% חומצה היאלורונית + תמצית אלוורה + גליצרין, המעניקים לעור תחושת רעננות מתמשכת ומסייעים להשבת הנפח למראה עור הפנים.

בחברה מבטיחים יעילות מוכחת וכי באופן מיידי העור ייראה רך וגמיש יותר ובעל מראה מוצק וחלק יותר, ואחרי חודש העור זוהר יותר ובעל מראה בריא יותר. לבקבוק הסרום טפטפת למדידה מדודה ומדויקת, אריזת המוצר ניתנת למיחזור. להשיג ברשתות השיווק והפארם

סי ההזנה סרום מועשר לגרנייה. יח"צ,
סי ההזנה סרום מועשר לגרנייה/יח"צ

פשוט וואו

מותג הבאלמים עטור השבחים בריטי Dr.PAWPAW משיק באלם בגוון ורוד לוהט, המצטרף לסדרת המותג הכוללת 3 מרכיבים צמחיים: פרי הפאו פאו-זן ייחודי ממשפחת הפפאיה, ידוע כפרי טיפולי המעניק הזנה לאורך זמן, אלוורה המרגיעה עור רגיש ומגורה, ושמן זית המעניק לחות עמוקה לעור יבש וסדוק ומשאירה אותו לח ועשיר בלחות, אנזים הפפאין, המפרק תאי עור מתים ומאיץ את חידושם.

גוון ה-Dr. PAWPAW Hot pink Balm החדש בנוסחה המזינה והמטפחת של הבאלם הקלאסי, ניתן לבניה מגוון ורדרד טבעי ועדין עד לגוון ורוד עשיר ונועז. מתאים לשימוש על השפתיים, הלחיים והעפעפיים. כל המוצרים טבעוניים, ידידותיים לסביבה, לא נוסו על בעלי חיים ומגיעים באריזות הניתנות למחזור. להשיג ברשת סופר-פארם

פשוט ואוו גוון חדש למותג הבאלמים dr pawpaw. יח"צ,
פשוט ואוו גוון חדש למותג הבאלמים dr pawpaw/יח"צ

תזונה והזנה

חברת התזונה הבינלאומית הרבלייף, משיקה סרום אנטיאייג'ינג מסדרת SKIN המסייע בצמצום סימני גיל הנראים לעין, מפחית קמטוטים, מרכך את העור ומעניק מראה זוהר, תורם לאלסטיות ולמוצקות העור.

הסרום מכיל מרכיבים טבעיים כמו: ויטמין B3, ויטמינים נוגדי חמצון C ו-E, אלוורה, תמצית זרעי ערמונים ופפטידים. מתאים לכל סוגי עור לגברים ולנשים, נבדק דרמטולוגית ואינו מכיל פרבנים, לא נוסה על בעלי חיים. להשיג באתר ואצל המפיצים.

תזונה והזנה סרום חדש להרבלייף. סטודיו דיטיילס,
תזונה והזנה סרום חדש להרבלייף/סטודיו דיטיילס

בית המלוכה

מעצבת התכשיטים הילה בוסאני משיקה קולקציה בהשראה מלכותית. טבעות בעיצובים ייחודיים, eatrice -טבעת משובצת ביהלומים בגדלים וחיתוכים שונים; Bianca-טבעת המשובצת ביהלומים בחיתוכים שונים;

Florence -טבעת פרח עם נגיעות ווינטג' משובצת יהלום מרכזי Salt & Pepper, Christine -טבעת עם יהלום מרכזי ויהלומים מסביב; Isabella - טבעת משובצת יהלום בחיתוך אובלי במרכז וסביבה יהלומים בגדלים שונים; Scarlett -שרשרת משובצת יהלומים בחיתוכים ובגדלים שונים, ניתן להוסיף שם/אות בזהב.

בית המלוכה קולקציית התכשיטים של הילה בוסאני. שיר לוסקי מיטל איטקיס,
בית המלוכה קולקציית התכשיטים של הילה בוסאני/שיר לוסקי מיטל איטקיס

כשספורט פוגש אופנה

מותג הג'ינסים האמריקני Levi's משיק בפעם השנייה קולקציה משותפת עם הטניסאית המובילה נאומי אוסקה, שמשלבת את מאפייני אישיותה - עוצמה ותחרותיות מול עדינות וטוב לב. בקולקציית הדנים פרטי ג'ינס שכל אחד מהם מתבסס על סקיצות מקוריות של נאומי, בכולם יש שטיפות ג'ינס מנוגדות ומשחקי פרופורציה יצירתיים. להשיג באתר פקטורי 54

כשספורט פוגש אופנה נאומני אוסקה ל'ליוויס'. יח"צ,
כשספורט פוגש אופנה נאומני אוסקה ל'ליוויס'/יח"צ

קיץ של קש

הטרנד הכי חם בעולם התיקים הוא תיקי קש בשלל גדלים וגזרות, לטרנד הכובש מצטרפת גם בוניטה דה מאס - רשת הלאנז'רי המתמחה בהלבשה תחתונה איכותית, הלבשת פנאי, בגדי ים ואקססוריז, שהוסיפה למגוון הקיים בחנות, גם קולקציית תיקי קש שיקית, צבעונית ותוססת במיוחד.

בקולקציה שלל דגמים טרנדיים במגוון צורות, גדלים וצבעים ביניהם: תיקי קש מעוצבים לנשיאה על הכתף, תיקים עם ידית אחיזה לנשיאה ביד, תיקים המעוטרים בפרנזים ובפונפונים, תיקי רשת ועוד. הקולקציה זמינה ב-35 חנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר.

קיץ של קש-תיקי קש של בוניטה דה מס. אבי ולדמן,
קיץ של קש-תיקי קש של בוניטה דה מס/אבי ולדמן

לישון בסטייל

יש לכם דירה קטנה, אתם מארחים הרבה וסובלים ממוצקת מקום? סיאסטה - המתמחה בייבוא מזרונים איכותיים מאיטליה, משיקה ספה הנפתחת למיטה בטכנולוגיית השינה הידועה של מותג סיאסטה. אפשר לרבוץ עליה כספה יפה וקומפקטית ובהינף יד אפדר להפוך אותה למיטה זוגית מפנקת ואיכותית.

המזרון עטוף בבד אנטי-בקטריאלי הדוחה את קרדית האבק. הספה והמזרון המובנה הם מתוצרת איטליה, והמותג מבטיח שהטכנולוגיה והאיכות אינם באים לידי ביטוי במחיר. בנוסף מוצגת באולם התצוגה קולקציית מזרונים איכותיים בודדים או זוגיים בדרגות קושי שונות כך שכל אחד ימצא את מבוקשו, בנוסף מוצעים ומזרונים מיוחדים למיטה מתכווננת. להשיג באולם התצוגה של סיאסטה בראשון לציון.

יושבים וישנים ספה נפתחת לסיאסטה. עומרי לוי,
יושבים וישנים ספה נפתחת לסיאסטה/עומרי לוי

חוגגים אהבה

איך נפנק ונתפנק לקראת טו באב שיחול בסוף השבוע? יקב וילרנאו המוערך משיק מארז זוגי המכיל בקבוק קאווה וילרנאו ברוט רזרבה רוזה - קאווה מרעננת במרקם מלטף וארומות של סיגליות ופירות יער בשלים , בקבוק קאווה וילרנאו ברוט רזרבה - קאווה אלגנטית בעלת ארומה פירותית וחמיצות מאוזנת ונר ריחני. המארז המושלם ותכולתו עוצבו בהשראת עבודותיו יוצאות הדופן של האדריכל המפורסם אנטוני גאודי. להשיג בחנויות המתמחות.

50 גוונים של ורוד: קונדיטוריית "מונייר" בבעלות מוריס מונייה המתמחה בקינוחים בעבודת יד, מציעה "עוגת אהבה" מיוחדת עוגת ברטון שכבות עשויה מנשיקות ורודות ומעוטרת בדובדבנים ושלל קינוחים רומנטיים בסגנון צרפתי שהצבע השולט בהם הוא ורוד, לצידה מגוון קינוחים רומנטיים מפנקים, במארזים מיוחדים ליום האהבה כמו פחזניות בקרם פטיסייר וורוד עם פרחים, קרמבו וורוד, מקרוּנים בצבעי אדום לבן, טארטלט מפירות אדומים, קרואסונים מושחתים ממולאים בקרם פטיסייר וטבולים בציפוי וורוד בטעם פטל, ועוד. להשיג יוסף ספיר 7, ראשל"צ.

רשת הגלידריות הישראלית גולדה, משיקה את LOVE AT FIRST BITE-מארז ספיישל במהדורה מיוחדת לט"ו באב המכילה גולדת סמורס חדשה עם מרשמלו, שוקולד וקרקר מלוח, צנצנת פחזניות שוקולד RUBY ו צמד דונאטס בטעמי הגלידה האהובים: בייגלה מלוח ופבלובה פירות יער, אצבע שוקולד חלב במילוי קרם בייגלה מלוח, אצבע שוקולד לבן במילוי קרם פיסטוק, וכדורי יוגו פופ פריכים בציפוי יוגורט תות. למארז מצורף שאלון הכרות זוגי בנושא מתוקים וקינוחים.

מותג הבירה קסטיל רוז' משיק מארז לאוהבים, בירה שתהליך הייצור הייחודי שלה גורם לחובבי בירה וגם לאלו שלא, ליהנות מחוויית שתיה יוצאת דופן. קסטיל רוז' הושקה לראשונה ב-2008 וקיבלה את שמה בזכות צבעה האדום הבוהק. השילוב בין קסטיל דונקר לדובדבנים סופר פרימיום בלגיים, יוצר בירה ענברית שטעמה מדלג בין מתיקות וחמיצות, בירה רגילה שמוסיפים לה פירות. מבשלת קסטיל הינה מבשלה בלגית עתיקה בבעלות משפחתית עם מסורת בתחום הבירות הבלגיות.

סודהסטרים מציעה מארז במהדורת LOVE הכולל מכשיר סודהסטרים ART אדום וזוג בקבוקים עם הכיתוב LOVE וטביעות אצבע. הבקבוקים עשויים מפלסטיק רב-פעמי, במטרה לתמוך בערכי שמירה על הסביבה. טביעת האצבע בצורת לב המעטרת את הבקבוקים, מרמזת על מאמצי סודהסטרים לצמצם את טביעת הרגל הפחמנית בנוסף לעשייה חיובית לטובת הסביבה ולמען פיתוח בר קיימא.

חוגגים אהבה. יח"צ,
חוגגים אהבה/יח"צ

היהלום שברשת

השפית המחוננת יהלומה לוי ממשיכה לעשות מהפך ברשת המסעדות לנדוור ומשיקה 3 המבורגרים חדשים העשויים מחומרי גלם איכותיים, 100% בקר טרי, לחמניית בריוש שנאפית במאפיית לנדוור, תוספות ייחודיות ורוטב צ'יפוטלה ממכר.

המבורגר נחשבת לאחת המנות האהובות והפופולריות בישראל ובעולם, לכן הוחלט ברשת להוסיף קטגוריית המבורגר לתפריט כהמשך טבעי של השינוי הקולינרי שמובילה לוי בתפריט הרשת במעבר מבית קפה לביסטרו. בפיתוח והרכבת המנות הושם דגש מיוחד על איזון של בשר, רטבים ארטיזניאליים ותוספות קלאסיות איכותיות, לצד לחמים מהבייקרי של רשת לנדוור.

הבשר עשוי מנתחים מיושנים של בשר בקר מקומי איכותי, הלחמניות נאפות במיוחד במאפיית לנדוור. לוי, המנהלת הקולינרית הראשית של הרשת, מתווה את האסטרטגיה הקולינרית של 'לנדוור', לדעתה המבורגר זו לא עוד מנה אלא חוויה שלמה, סיפור של תשוקה ולקח לה זמן עד שמצאה את ההמבורגר המושלם, שכלל תהליך חיפוש ספקים וגרסאות עד שהגיעה להמבורגר מעולה העומד בשורה אחת עם המבורגרים הטובים בארץ.

הקציצה עשויה מ- 100% בשר בקר טרי ללא תוספים המיושן בתנאים מבוקרים על-מנת להעמיק את טעמיו, טעם נקי כמו סטייק איכותי שנקצץ בסכין. לקציצה המוגשת גדולה ולא קמצנית, הרבה מעבר למה שנהוג להגיש במטרה להעניק חווית ערך כפולה, גם טעם וגם גודל. וכך נולדה קולקציה הכוללת 3 מנות שונות המשלבות תוספות אהובות, טעמים משתלבים ומרקמים שונים-המבורגר עסיסי וגם סליידרים.

מה בקולקציה? המבורגר ברביקיו עם אונטריב מפורק לחמניית המבורגר, ספייסי מיונז, חסה לליק, עגבנייה פרוסה,' אונטריב מפורק (עם רוטב ברביקיו), שאלוט מוחמץ, חלפיניו. (מוגש עם צ'יפס); המבורגר דאבל סליידר צ'דר לחמניית המבורגר, איולי צ'יפוטלה, 2 יח' המבורגר 120 גר', 2 פרוסות צ'דר, ריבת בצל, חסה לליק מוגש עם צ'יפס; המבורגר קורנדביף עם בצל מטוגן וביצת עין לחמניית המבורגר, ספייס מיונז, חסה לליק, המבורגר 250 גר', 40 גר' בצל מקורמל, פרוסת קורנביף קריספי, ביצת עין ומלח ים מוגש עם צ'יפס. להשיג בכ-50 סניפי הרשת הלא כשרים.

היהלום שברשת תפריט המבורגרים בלנדוור. נועם פירסמן,
היהלום שברשת תפריט המבורגרים בלנדוור/נועם פירסמן

משקשקים ומחטאים

מותג היופי והטיפוח HAAN משיק את SHAKE IT UP-קולקציה חדשה של מוצרי היגיינה לידיים -אלכוספריי/HAAN Pockets, בהשראת קוקטיילים קלאסיים ב-5 צבעים וניחוחות אקזוטיים, וממשיך שיתוף הפעולה עם רשת סטורי.

הניחוחות: Gentle Paloma - קוקטייל דובדבנים ושזיפים; Manhattan Glacé-קוקטייל פירות יער אדומים; Margarita Spirit-קוקטייל הדרים רענן; Mojito Splash נענע וליים מרעננים; Spicy Ginger Ale ג'ינג'ר ונגיעות הל חריפים. HAAN Pockets הם מוצרי כיס קומפקטיים עם 100% יכולת מחזור ושקיות Refill למילוי חוזר המאריכות את חיי המוצרים תוך הפחתת 89% מהפלסטיק המשומש.

HAAN הינו מותג המגדיר מחויבות חברתית וטרנדיות בעולמות האופנה והקוסמטיקה, ודאגה להגדרת עתיד טוב יותר לכדור הארץ-'Turning Care Around'. המותג משקיע 20% מרווחיו להעלאת המודעות וללחימה במשבר המים. להשיג ברשת סטורי ובאתר.

משקשקים ומחטאים עם HAAN רשת סטורי. רשת סטורי,
משקשקים ומחטאים עם HAAN רשת סטורי/רשת סטורי

קופסאות או לא להיות

אוהבים לקחת אוכל לעבודה או לדרך? sistema to go מציעה סדרת קופסאות ואחסוניות מפלסטיק איכותי ששמה פוקוס על חדשנות ונוחות, בסדרה מגוון כלי אחסון לארוחות כמו: כריכים, סלטים, ירקות טריים, יוגורט, פירות, רטבים ותבשילים, הקופסה מחולקת למגשים ולתאים נפרדים ויש מיכל מיוחד לרטבים.

מוצרי Sistema מיוצרים בניו זילנד לפי תקנים מהמחמירים בעולם, הם עשויים פלסטיק איכותי פוליפרופילן PP שאינו מכיל BPA ופתלטים phthalate & BPA free כימיקלים המזיקים לבריאות ומצויים במרבית מוצרי הפלסטיק.

המוצרים עשויים מחומרים איכותיים, בטוחים לשימוש ומיועדים לאחסון, הקפאה בישול, וחימום במיקרוגל, מיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת, אטומים לאוויר שומרים על טריות המזון לאורך זמן ומאריכים באופן משמעותי את חיי המדף של המזון. הכלים מודולריים ונוחים לאחסון בארון במקרר ובמקפיא, נוחים לפתיחה ולסגירה. להשיג רשת חנויות ארקוסטיל קיצ'ן ובחנויות כלי בית.

אורזים ואוכלים קופסאות של sistema to go. יח"צ,
אורזים ואוכלים קופסאות של sistema to go/יח"צ

חגיגה לבנה

ניופאן חתמה על הסכם עם קבוצת SCHNEIDER CONSUMER במסגרתו תהיה המשווקת הרשמית של המותג הצרפתי והיוקרתי Scholte's בישראל, לכהוד המעמד, מושקת סדרת מוצרים חדשה מהקו הלבן כשהצפי בשנה הראשונה להחדרת המותג הוא, היקף מכירות שנתי של כ-30 מיליון שקל.

בליין מגוון מוצרים אינטגרליים לפתרון אידאלי למטבח: כיריים גז, אינדוקציה ואינדוקציה משולב קולט אדים, קולטי אדים, תנורים, מיקרוגל ומדיח כלים, בטכנולוגיה מתקדמת ובעיצוב ללא פשרות. הצעד נולד בעקבות העובדה שבניופאן קשובים לצרכן, לצרכיו, לטרנדים המשתנים, להתפתחות הטכנולוגיה ומייבאים מוצרים אשר יטיבו את הפעילות היומיומית בבית, ויתנו מענה טכנולוגי, חדשני ועיצובי.

מותג Scholtès נולד בצרפת ב-1922 וידע רצף סיפורי הצלחה מלווים בחידושים. scholtès מייצגת שלמות שבאה לידי ביטוי במטבח, עם הקפדה עד הפרט הקטן ביותר, עיצוב אלגנטי, בחירת חומרים איכותיים, ומרדף מתמיד אחר חדשנות טכנולוגית. המותג שם לעצמו למטרה לדאוג שהטבח יתמקד בבישול עצמו ולא יתעסק עם עניינים טכניים שיסיחו את דעתו. המוצרים הטכנולוגיים של המותג עונים על הצרכים של כל בשלן, לכל אחד יש מקום לבטא את עצמו ואת הכישרונות הקולינריים שלו. להשיג כב- 6 סניפי אביבי מטבחים הפרוסים ברחבי הארץ.

מסיבה לבנה מותג שולטס. יח"צ,
מסיבה לבנה מותג שולטס/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully