וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Pulsenmore מתרחבת: הכפילה את כמות העובדים והרחיבה יכולות פיתוח

10.8.2022 / 18:02

יצרנית האולסטרסאונד הביתי להיריון, הראשון מסוגו בעולם, הכפילה במהלך השנה האחרונה את מספר העובדים שלה ומשיקה משרדים חדשים

פלסאנמור (TASE:PULSE), יצרנית האולסטרסאונד הביתי להיריון, הראשון מסוגו בעולם, הכפילה במהלך השנה האחרונה את מספר העובדים שלה, כדי לתת מענה לביקוש למוצריה וכן למאמצי הפיתוח לאינדיקציות רפואיות נוספות, המבוססות על טכנולוגיית הליבה של החברה.

הטכנולוגיה של Pulsenmore מאפשרת לראשונה לנשים הריוניות לבצע בעצמן סריקת אולטרסאונד מנוחות הבית, על ידי חיבור הסמארטפון שלהן למכשיר אולטרסאונד קומפקטי וחדשני. סריקות האולטרסאונד נשלחות אוטומטית להערכה ופיענוח בידי מומחים (רופאים וטכנאי אולטרסאונד), ותשובה מתועדת בתיק הרפואי ואף נשלחת להיריונית שביצעה את הסריקה, באמצעות SMS.

פלסאנמור. יחצ,
Pulsenmore/יחצ

Pulsenmore אשר הוקמה ומנוהלת ע"י היזם ד"ר אלעזר זוננשיין, משתפת פעולה מזה שנה עם שירותי בריאות כללית בישראל, ולאחרונה הודיעה על שיתוף פעולה עם חברת GE Healthcare, אשר תשקיע בחברה עד 50 מיליון דולר ותפעל להפצת מוצריה בשווקים נבחרים באירופה ובהמשך גם בארצות הברית וביפן. במסגרת ההסכם GE כבר השקיעה 21 מיליון דולר.

בשבוע האחרון השיקה פלסאנמור את המשרדים החדשים שלה ברמת גן (לחברה גם משרדים בעומר, בחיפה ובבוסטון) באירוע חגיגי במיוחד בו נכחו עובדי החברה, שותפיה העסקיים ודירקטוריון החברה, המתהדר ברוב נשי מובהק.

להגשת קורות חיים לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully