וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גידור מונה למנכ"ל יקב רקנאטי

10.8.2022 / 18:10

יחליף את יניב ענבר, אשר פורש מהיקב אחרי 22 שנים, מתוכן 4 שנים כמנכ"ל היקב

אלי גידור מונה למנכ"ל יקב רקנאטי, אשר בבעלותם של לני רקנאטי ואורי שקד. גידור יחליף את יניב ענבר, מנכ"ל היקב ב-4 השנים האחרונות, שעבד בו מיום הקמתו, בשנת 2000 ומילא בו שורה ארוכה של תפקידים.

ב-4 השנים האחרונות שימש גידור בתפקיד סמנכ"ל סחר ומנהל רשת הסופרים של חברת דור אלון. בין תפקידיו הבולטים בעבר: מנכ"ל הום סנטר ומשנה בכיר למנכ"ל שופרסל. גידור הוא אף מרצה לקמעונאות וערוצי שיווק במכללה למינהל ויו"ר ועדת השיווק של איגוד השיווק.
"אני גאה ונרגש להצטרף לעידן החדש ביקב רקנאטי, עם המעבר למבנה החדש והאתגר הניהולי והשיווקי שהוא מציב" אמר גידור.

אלי גידור. יחצ,
אלי גידור/יחצ

לני רקנאטי ואורי שקד: "עם המעבר ליקב חדיש ומודרני בפארק התעשיות דלתון, אנו שמחים לקבל מנהל בכיר עם ניסיון רב בניהול ארגונים גדולים ויכולות להצעיד את היקב להתמודדות עם אתגרים חדשים בארץ ובחו"ל, כתוצאה מהגדלת היקפי הייצור תוך הקפדה על האיכויות הגבוהות ביותר שמאפשר משכנו החדש והמשוכלל של היקב".

יניב ענבר, המנכ"ל הפורש, מסיים 22 שנות עבודה ביקב רקנאטי. עם סיום הקמתו של היקב החדש, והמעבר אליו בימים אלה, מבקש ענבר לפתוח את הפרק הבא בקריירה שלו, כאשר בחודשים הקרובים ימשיך ללוות את תהליך הפעלת היקב במשכנו החדש.

רקנאטי ושקד הודו לענבר על שנים רבות של תרומה משמעותית ליקב: "יניב היה חלק מצוות ההקמה של היקב בשנת 2000 ועסק ביקב בתפקידים רבים ומגוונים בתחום הייצור, השיווק והניהול. במהלך שנות כהונתו כמנכ"ל רשם היקב הישגים רבים ובהם גידול משמעותי של המכירות בארץ ובחו"ל, נטיעות של כאלף דונם נוספים של כרמי איכות באזורי הגידול הטובים בארץ, חדירה לשווקים חדשים ואקזוטיים במזרח התיכון, במזרח הרחוק ובאירופה וכמובן העתקת היקב ממקום מושבו הישן בעמק חפר למעונו החדש בגליל העליון.אנו מודים ליניב על שנים רבות של שיתוף פעולה פורה ורב הישגים ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully