וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינוי גדול מגיל צעיר: עזריאלי תצמצם שימוש בפלסטיק בקרב תלמידים

עודכן לאחרונה: 12.8.2022 / 9:01

ב-1 בספטמבר יחזרו לספסל הלימודים קרוב ל-2 מיליון תלמידים, ואיתם כמויות בלתי נתפסות של בקבוקי פלסטיק חד פעמיים מזהמים. בעיתוי מדויק, יוצאת קבוצת עזריאלי במהלך סביבתי, "מסר בבקבוק", במסגרתו תחלק 50 אלף בקבוקים רב פעמיים במטרה לצמצם שימוש בפלסטיק

בקבוק רב פעמי שקבוצת עזריאלי מחלקת לתלמידים החוזרים לבית הספר. יח"צ,
בקבוק רב פעמי שקב' עזריאלי תחלק לתלמיד בית הספר היסודי/יח"צ

השקעה של כ-4 מיליון שקל במהלך

לקראת פתיחת שנת הלימודים, ועם חזרתם של כשני מיליון תלמידים למסגרת החינוך, קבוצת עזריאלי תחלק 50 אלף בקבוקים רב פעמיים לתלמידים בבתי הספר היסודיים במטרה לצמצם שימוש בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים כאשר מטרת העל של המהלך היא שמירה על הסביבה.

קבוצת עזריאלי מחויבת ומכירה בצורך הממשי לשמירה על הסביבה ומאמינה כי ניהול עסקי, אחראי ואתי ותמיכה בחינוך הדור הצעיר הם אלו שיביאו לשינוי משמעותי לאורך זמן. הקבוצה משקיעה במהלך זה כ-4 מיליון שקל, והוא יתוקשר בקמפיין טלוויזיה ובפעילות ברשתות החברתיות.

דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי: "אנו מאמינים שתפקידה של קבוצת עזריאלי אינו מסתכם רק בבניית הארץ, אלא גם בשמירה עליה למען הדורות הבאים, והם אלה שיש בידיהם לחולל שינוי אמיתי. במהלך שיזמנו אנו שואפים להדהד את המסר הסביבתי ולהמחיש כיצד לכל אחד מאיתנו, בכל גיל, יש אחריות ויכולת להשפיע לטובה על העולם שבו אנו חיים".

קבוצת עזריאלי תחלק 50 אלף בקבוקים רב פעמיים לילדי בתי הספר. אייל אפרתי,
50 אלף בקבוקים רב פעמיים, ימנעו שימוש במליוני בקבוקי פלסטיק?/אייל אפרתי

50,000 בקבוקים רב פעמיים ימנעו שימוש במיליוני בקבוקי פלסטיק

על פי נתוני עמותת צלול, המקדמת את המעבר מחד לרב פעמי, 50,000 הבקבוקים שיחולקו לילדים עשויים למנוע אשפה של כמיליוני בקבוקי פלסטיק לאורך השנה. המהלך מלווה במידע ובהסברה על הפסקת השימוש בפלסטיק חד פעמי, אחד ממזהמי הסביבה המשמעותיים ביותר, ונותן כלים שימושיים להפחתה וצמצום השימוש בפלסטיק.

הבקבוק הרב פעמי שמחלקת הקבוצה מגיע ב-14 גוונים אופנתיים. כל מה שצריך לעשות הוא להגיע לעמדות החלוקה בקניוני עזריאלי ברחבי הארץ בין התאריכים 14-19 באוגוסט ולהציג את קוד הקופון מאפליקציית עזריאלי.

מהלך "מסר בבקבוק" הוא רק אחד מתוך מגוון פרויקטים שמובילה הקבוצה במטרה לצמצם את טביעת הרגל האקולוגית בכלל נכסיה. בשנה האחרונה מקיימת הקבוצה מיזם חלוצי ורחב היקף בתחום הפחתת האשפה להטמנה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
קבוצת עזריאלי תחלק 50 אלף בקבוקים רב פעמיים לילדי בתי הספר. אייל אפרתי,
השאיפה: לצמצם את השימוש בלפסטיק מזהם/אייל אפרתי

יעד שאפתני: צמצום 50% מהאשפה

עם יציאת המיזם לדרך הגדירה קבוצת עזריאלי יעד שאפתני לפיו האשפה הנשלחת להטמנה בנכסי הקבוצה תצומצם ב-50% בתוך 3 שנים. בתום שנת פיילוט, ניתן להגיד בסיפוק כי הקבוצה מתקדמת בצעדי ענק לקראת הגשמת היעד. הפרויקט מתופעל בשיתוף עם מיזם "ירוק חברתי"- מיזם חברתי כלכלי המאפשר שילוב של אנשים עם מוגבלויות בשוק העבודה. כיום הפרויקט פועל ב-10 נכסים, קניונים ומשרדים, והקבוצה ממשיכה בהטמעת הפרויקט בכלל נכסיה.

לאתר "מסר בבקבוק" מעזריאלי לחצו: https://sviva.azrieligroup.com/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully