וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהיא גרינר: "מי רוצה שהטוסיק שלו יהיה פיתה?"

תיומר גורדון, קומרסיישן

עודכן לאחרונה: 11.8.2022 / 12:11

"המוצר שלנו מושלם! אין תחרות באיכות של המוצרים שלנו" אומרת ליהיא גרינר בשיחה עם תימור גורדון בפודקאסט קומרסיישן, "כל מחטב אחר רק דוחס ומחליק את הגוף. יש לנו טכנולוגיה מסביב לישבן ולחזה שממש מרים ומפסל ולא מוחץ" - ויש לה גם תכניות להרחיב את העסק

ליהיא גרינר עם תימור גורדון. עצמי,
תימור גורדון וליהיא גרינר. האם תהפוך לאורחת קבועה גם במדורי העסקים?/עצמי

ליהיא גרינר היא דמות מוכרת בנוף התקשורתי בישראל, מאז השתתפה בתכנית "האח הגדול". לעומת זאת, גרינר פחות מוכרת כאשת איקומרס, על אף שהקימה עם שותפתה רוית כהן שור את המותג באני טאמי ) (Bunny Tummy לפני כחמש שנים, והן עוסקות בייצור ומכירת מחוכים ומחטבי גוף במגוון מידות וצבעים. השותפות מוכרות מגוון של עשרות פריטי לבוש ואביזרים לחיטוב הגוף הנשי, בהיקף של כ-400 הזמנות לחודש.
:
ליהיא ורוית פתחו את העסק דווקא למכירת מחוכים וזו היתה הפעילות העיקרית שלהן עד לפני כשנה. נושא המחוכים והמחטבים עלה למודעות הבינלאומית מחדש: "מאז שהקרדשיאנס התחילו לשים את המחוכים" מספרת גרינר ומוסיפה: "אני פתחתי את החברה לפניהן כשהרגשנו רוית ואני שאיכות ומגוון המחוכים לא מרשימה ואמרנו אחת לשנייה- בואי נביא את זה". לקרדשיאן אגב, יש בעלות על מותג המחטבים המצליח 'סקימס'.

ליהיא ורוית מנהלות את באני טאמי עם שלוש עובדות ושליח למשלוחים מהירים מאזור סגולה, פתח תקוה, שם נמצא המחסן לפריטים המיוצרים בגוואנז'ו, סין, שם (פ"ת) גם מתבצעות האריזות, ההפצה ושירות הלקוחות, שמאוד חשוב להן: "אנחנו רוצות שכל אישה תהיה מאושרת. גם אם הזמנת באונליין לא נשלח לך לפני שנדבר איתך".

"לא למדתי עיצוב, למדתי על בשרי"

מאיפה יש לגרינר את הידע על ייצור מחטבים? " אני מציירת דוגמאות חדשות, לא למדתי עיצוב, למדתי על בשרי. אני לובשת מחטבים מגיל 14, כל הזמן הייתי צ'אבי מה לעשות.." היא משיבה בגילוי לב. "אנחנו מייצרות בסין קולקציה של 14 פריטים שמחטבים, מרימים וממצקים את הגוף"

למה בסין?

"זה יקר לייצר בארץ ואין את טכנולוגיית הסימלס - ללא תפרים. מצאנו מפעל מהמם בסין ולפי סאמפלים של אחרים עם שינויים שלנו מצאנו את הדגמים שרצינו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ליהיא גרינר. עצמי, באדיבות המצולמים
"אני באמת גורמת לאישה לשינוי". גרינר על "באני וטאמי" מותג המחוכים המחטבים שלה/באדיבות המצולמים, עצמי

אין על חרדיות

מחטבי באני וטאמי נמכרים גם במרקטפלייס של סופרפארם, אבל את השותפות זה לא מספק, והן מחפשות לגייס עוד כסף לחברה כדי להצמיח אותה במהירות, הן ברמת המגוון והן בעוד ערוצי מכירה: "אם יהיה כסף יש לי מלא מה לעשות. אני רוצה פיג'מות, קולקציית בייסיק, חצאית, שלושה דגמים לגבר, משהו איכותי וטוב.

יש לי חלומות ויש לי שאיפות, לעסק הזה יש פוטנציאל מטורף" משתפת גרינר ומסבירה שהיא פונה לכל הנשים, בין היתר לחרדיות, שהן "דה בסט, אין על הקהל החרדי, הן משקיעות, מטופחות, יש להן פאשן.

המוצרים שלי זה אמאל'ה בשבילן, הכל מוחלק, זורקות את השמלה מעל". "כך גם המוסלמיות", השלימה כהן-שור את הדברים.

ומה לגבי התחרות הבינלאומית והמקומית בתחום, שנהיה טרנדי משנה לשנה?

גרינר: "המותגים המוכרים מוציאים קולקציות של מחטבים, הם לא משקיעים בזה כמונו, אין להם את התשוקה וזה מנוהל על ידי גברים שלא שמים את המחטב בעצמם. אין יותר מדי מחטבים כמו שלי.

בנות שולחות לנו הודעות בסגנון 'אני לא מאמינה שאני נראית ככה'. אני באמת גורמת לאשה לשינוי בלי מאמץ, בלי ספורט, בלי תזונה, היא יותר מחוטבת מאחת שהולכת לחדר כושר כל יום".


ניתן להאזין לכל הפרקים של קומרסיישן באפליקציות הפודקאסטים וב- www.gordon.co.il
הקלטות ועריכות קומרסישן: אלי אלון, אולפן BIZI

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully