וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר רום אליעז מונה למנכ"ל אריקה בי-קיור לייזר

11.8.2022 / 11:51

לצד ניהול המותג בי קיור לייזר, ד"ר אליעז יוביל את השקת 'אייגן'- הפיתוח החדש והמפתיע מבית בי קיור לייזר, המציע מכשיר רפואי קוסמטי למיצוק עור הפנים ולהפחתת קמטים, שהחברה פיתחה בשלוש שנים האחרונות

חברת אריקה בי-קיור לייזר ו- AiGAiN מודיעה על מינויו של ד"ר רום אליעז למנכ"ל החברה. לצד ניהול המותג בי קיור לייזר, ד"ר אליעז יוביל את השקת 'אייגן'- הפיתוח החדש והמפתיע מבית בי קיור לייזר, המציע מכשיר רפואי קוסמטי למיצוק עור הפנים ולהפחתת קמטים, שהחברה פיתחה בשלוש שנים האחרונות. AiGAiN הינו מכשיר פורץ דרך בעל פטנט ייחודי היודע להתאים את הטיפול באופן אישי לפני המשתמשת. על פי מאפייני העור הייחודיים של כל אחת ואחד זאת תודות לטכנולוגיית AI. המכשיר להפחתת הקמטים בפנים נוצר בעקבות ביקושים מצד לקוחות החברה ובימים אלו הוא לראשונה מושק בארץ. חזון המותג החדש הוא לקדם את ערכי ה- Beautiful Aging זאת בזכות טכנולוגיית RF המעודדת יצור טבעי של קולגן.

בתפקידו האחרון, כיהן ד"ר אליעז כמנכ"ל חברת IR Med, חברת המכשור הרפואי הציבורית (OTCQB:IRME), שפיתחה מכשיר דיאגנוסטי המבוסס טכנולוגיית אינפרא אדום ו-AI. ד"ר אליעז מילא ב-20 השנים האחרונות תפקידי ניהול בכירים בטבע, במרק, בפייזר ובג'ונסון אנד ג'ונסון, שימש כמנכ"ל של חברת נסווקס בישראל ושל חממות וחברות הזנק בתחומי הפארמה

ד"ר רום אליעז. לי שחר,
ד"ר רום אליעז/לי שחר

לדברי מיקי שלוסר, יו"ר אריקה בי-קיור לייזר: "אני שמח וגאה לבשר היום על הצטרפותו של ד"ר רום אליעז לצוות ההנהלה הבכיר של אריקה כרמל. לרום ניסיון עשיר ומרשים במיוחד והיכרות מעמיקה עם שווקי הרפואה והמו"פ בישראל, בארה"ב ובאירופה, כמו גם ניסיון רב בייזום, מימון, הקמה ותפעול של פרויקטים גדולים בחברות פרטיות וציבוריות לצד ניהול גלובאלי. אני בטוח כי בניצוחו של רום, נוכל יחד להצעיד את החברה לעבר טריטוריות חדשות ופיתוחים מרגשים. בהזדמנות זאת אני רוצה להודות למר מוטי נבון, על השנים שעבדנו יחד ועל תרומתו המשמעותית לחברה ולצמיחתה."

לדברי ד"ר רום אליעז, המנכ"ל הנכנס: "אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי להצטרף להנהלת אריקה בי-קיור לייזר. אני רוצה להודות לציפי ולמיקי שלוסר על ההזדמנות להצטרף לחברה שיש לה מוצר שבכוחו לשדרג את איכות החיים של המשתמשים בו, ומאמין שקו המוצרים החדשים שבפיתוח של אריקה בי קיור לייזר יחזק את הפצת המוצרים המוכרים והטובים שהחברה כבר משווקת בהצלחה, ויאפשר חדירה לשווקים חדשים ולתחומי ריפוי נוספים".

קודם להצטרפות לחברת אריקה בי-קיור לייזר, כיהן ד"ר אליעז ב-20 השנים האחרונות בתפקידי ניהול בכירים. בתפקידו האחרון, כיהן ד"ר אליעז כמנכ"ל חברת המכשור הרפואי, IR Medical הציבורית (OTCQB:IRME), שפיתחה מכשיר דיאגנוסטי המבוסס טכנולוגיית אינפרא אדום ונתמכת AI.
לד"ר אליעז, ניסיון רב בניהול חברות מתחום הפארמה בפרט. בעברו ניהל את תחום המוצרים החדשניים בחברת טבע במשך ארבע שנים, ניהל את החממה והיה אחראי על תחום ההשקעות של קרן הון הסיכון של מרק בישראל ובאירופה, ובתפקידי ניהול בכירים בפייזר וג'ונסון אנד ג'ונסון. הוא שימש כמנכ"ל חברת נסווקס בישראל, ניהל חברות הזנק בתחומי הפארמה בישראל ובארה"ב, וייסד את קרן ההשקעות של אלרום, המתמחה בציוד רפואי, טכנולוגיות איכות סביבה וחברות ביוטק. 

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully