וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדייט שישתלם לכם: RiseUp קוראת לזוגות לא לפחד לדבר על - כסף

עודכן לאחרונה: 11.8.2022 / 15:46

היום, ערב ט"ו באב צפויות לשטוף את הרשתות החברתיות תמונות של זוגות מאוהבים מלווים בשוקולדים, כוסות יין מונפות וארוחות גורמה. לצד גילויי החיבה הפומביים יש נושא אחד שנדחק הצידה ועשוי להוות מכשול במערכת היחסים - כסף. חברת הסטארט-אפ RiseUp מציעה לכם דייט כלכלי

זוג ארוחה רומנטית מסעדה. ShutterStock
עד כמה פתוח השיח הכלכלי בין זוגות אוהבים?/ShutterStock

תקשורת פתוחה בנושאים מורכבים כמו כסף מחזקת את הזוגיות

לרגל ט"ו באב החליטה חברת הסטארט-אפ RiseUp לצאת ביוזמה יחודית שמציעה למשתמשיה "דייט כלכלי". הדייט של RiseUp מזמין זוגות להנות מערב שלם של קירבה ושיח גם בנושא הכלכלי שעשוי להוות טאבו אצל זוגות רבים.

אז נכון, רומנטיקה וכלכלה הם לרוב לא מונחים שהולכים יד ביד. ונכון, יש רבים שרואים בכסף "מילה גסה" ונמנעים ממנה. אבל מחקרים רבים מלמדים שתקשורת פתוחה גם בנושאים מורכבים כמו כסף היא שהופכת זוגות לחזקים יותר, קרובים יותר ואוהבים יותר.

בדרך כלל, כסף עולה לשיח רק כשצריך לקבל החלטות ובעיקר החלטות מלחיצות או הוצאות שצריך להתמודד איתם בפתאומיות. אבל בחברת RiseUp מאמינים שיש המון נושאים שקשורים לכסף שלא יוצא לנו לדבר עליהם בכלל , אפילו לא עם החצי השני שלנו. למשל, כמה מכם יודעים - מה הייתה העבודה הראשונה של בת הזוג שלכם? מה בן הזוג חשב על כסף כשהיה קטן? על מה הוא ממש אוהב "לבזבז" כסף? מה החלום שתמיד רצתה לחסוך עבורו?

הדייט הכלכלי של רייזאפ. יח"צ,
הדייט הכלכלי של רייזאפ/יח"צ

מתמודדים עם אתגר השיח הכלכלי

מתוך ההבנה של הקושי בלדבר על כסף הכינו בRiseUp את בערכת "הדייט הכלכלי" שבה הם שולחים "מתכון" לדיט המושלם. דייט שמשלב גם טיפים לפינוקים רומנטיים ונוחים לכל כיס וגם פעילות כייפית שתעזור לכם ולכן להכיר עוד צד בבן / בת הזוג שלכם, וגם לייצר שיח חדש על כסף בתוך הזוגיות שלכם.

הדייט הוא לא רק פעילות מהנה אלא ממש כלי המסייע לזוגות להתקרב ולהתמודד עם אתגר השיח הכלכלי למען זוגיות טובה ובריאה יותר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
יובל סמט. יחצ,
יובל סמט, שותף מייסד ומנכ"ל RiseUp/יחצ

זוגות מתקרבים על ידי הכרות עם הסיפור הפיננסי של כל אחד מהם

יובל סמט, שותף מייסד ומנכ"ל RiseUp: "אנחנו ב-RiseUp מאמינים שכסף הוא לא רק מספר, הוא גם סיפור. סיפור על הילדות שלנו, על סדר העדיפויות שלנו, על הפחדים שלנו ועל התוכניות שלנו לעתיד".

"רצינו לנפץ את הטאבו בנושא הכלכלי ולאפשר לזוגות להתקרב אחד לשני על ידי הכרות עם הסיפור הפיננסי אחד אצל השני. אנחנו כל כך רגילים לחשוב על כסף במונחים של לחץ ודאגה, הגיע הזמן שנאמן את עצמנו לחשוב על כסף גם במונחים של אופטימיות ואהבה", מסכם סמט.

הערכה זמינה לכל הציבור דרך riseup.co.il/valentine

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully