וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסייבר Orca Security מתרחבת וממשיכה לגייס עובדים

11.8.2022 / 17:36

החברה רשמה מתחילת השנה צמיחה של 50% ומעסיקה כיום 400 עובדים במשרדים בתל אביב, לונדון, פורטלנד, בנגקוק ומקומות נוספים בעולם. כעת היא מגייסת 25 עובדים נוספים

עובדי אורקה סקיוריטי. רותם להב,
אורקה סקיוריטי/רותם להב

חברת הסייבר Orca Security מתרחבת ואחרי שכבר גייסה 179 עובדים רק השנה, מגייסת 25 עובדים נוספים למשרדי החברה בישראל ובחו"ל. החברה רשמה מתחילת השנה צמיחה של 50% ומעסיקה כיום 400 עובדים במשרדים בתל אביב, לונדון, פורטלנד, בנגקוק ומקומות נוספים בעולם. המשרות בתל אביב, כוללות מגוון של תפקידי מחקר ופיתוח, ניהול פרויקטים, ניהול מוצר, עיצוב מוצר, כתיבה טכנית והנהלת חשבונות.

אורקה סקיוריטי הוקמה בשנת 2019 על ידי שמונה מייסדים, ביניהם אבי שוע, המשמש מנכ"ל החברה וגיל גרון (CPO). טכנולוגית ה-SideScanning שפיתחה החברה משיגה כיסוי מלא ומהיר בדקות, ללא צורך בהטמעה מורכבת. זאת בשונה מפתרונות אחרים בתחום הסייבר שדורשים פרויקטים ארוכים להטמעתם, ויכולים להיערך לעיתים חודשים ואף שנים. בנוסף, המערכת מייעלת משמעותית את עבודת מנהלי אבטחת המידע, על ידי כך שהיא בונה גרף של סביבת הענן בארגון, ומשתמשת במידע מתוכו כדי לתעדף את ההתרעות הקריטיות הבודדות מבין אלפי, ולפעמים עשרות אלפי, ההתראות הקיימות. אורקה נבחרה על ידי מכון המחקר Gartner כ- Cool Vendor בתחום אבטחת הענן, אחד מהפרסים המשמעותיים ביותר בתחום.

החברה גייסה מאז הקמתה 640 מיליון דולר על פי שווי שהגיע ל-1.8 מיליארד דולר. משרדי החברה בישראל ממוקמים בתל אביב, מרחק הליכה קצר מעזריאלי, מתחם שרונה ותחנת יהודית של הרכבת הקלה, שצפויה להתחיל לפעול בשנה הבאה. החברה הכפילה את שטח המשרדים כדי לקלוט את העובדים החדשים, וקבעה עקרון לפיו לכל עובד מוקצית עמדת עבודה קבועה, גם אם בחלק מהימים העבודה נעשית מרחוק. "המשאב הכי יקר ונדיר שלנו הוא העובדים. אנחנו רוצים שהעובדים ירגישו בנוח ושיש להם מקום משלהם וזו אחת הדרכים לתת את תחושת השייכות למקום ולעודד עבודת צוות", אומר גיל גרון, מייסד ו-CPO.

אחת המצטרפות החדשות לאורקה היא גלית מזרחי, מבשלת, עובדת החברה, שאחראית על הכנת ארוחות בוקר, צהריים (ולפעמים גם ערב) בריאות ומזינות. במיוחד עבורה נבנה מטבח מקצועי שתוכנן ועוצב בלב המשרדים החדשים. "מבשלת חברה היא לא פינוק, אלא דרך נוספת לדאוג לבריאות העובדים ולחיבור ביניהם" אומרת גל תנחלסון, סמנכל"ית משאבי אנוש של החברה. "אנחנו גאים בכך שאנחנו יודעים להציע אפשרות בחירה, בנוסף לכרטיסי התן-ביס והסיבוס, בצורת ארוחות ביתיות לא מעובדות, מנות טבעוניות או ללא גלוטן, בשילוב של ירקות עונתיים וקינוחים בעבודת יד כדי לשמור על מקסימום גיוון וטריות מהטבע. העובדים אצלנו לוקחים הפסקה אמיתית מפגישות העבודה, אוכלים ביחד (ולא לבד מול המסך) ונפגשים עם אנשים ממחלקות שונות, כאלו שביום-יום לא תמיד יוצא להם לדבר איתם. השלב הבא יהיה לשלב סדנאות בישול לעובדים, כמו אלו למשל שערכנו לילדי העובדים במסגרת קייטנת הקיץ. חלק מהעובדים אף החלו לסייע לגלית מיוזמתם במטבח בין אם ב-Happy hours, או כשאנחנו מארחים אירועי Meetup שונים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully