וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלל רכשה את Max, תמורת 2.47 מיליארד שקל

עודכן לאחרונה: 14.8.2022 / 10:18

כלל החזקות רוכשת את קבוצת Max תמורת כ-2.47 מיליארד שקל. עם השלמת הרכישה, הכפופה עדיין לאישור רגולטורי, תעבור הקבוצה לבעלותה המלאה של כלל החזקות. המנכ"ל הרוכש, יורם נוה: "Max בנתה בשנים האחרונות פלטפורמה פיננסית מגוונת וצומחת"

כרטיסי מקס MAX. יח"צ,
חברת האשראי מקס: כמעט 2.5 מיליארד שקל תשלם כלל החזקות תמורת הרכישה/יח"צ

בהמשך לאישור דירקטוריון קבוצת כלל ולדיווח החברה, הודיע מנכ"ל קבוצת כלל ביטוח ופיננסים, יורם נוה, כי נחתם הסכם לרכישת קבוצת Max מקרן ההשקעות האמריקאית Warburg Pincus ושותפיה. במסגרת ההסכם, קבוצת Max, הכוללת את החברות Max ו-Hyp, תימכר לכלל החזקות תמורת כ-2.47 מיליארד שקל.

יורם נוה, מנכ"ל קבוצת כלל ביטוח ופיננסים: "עסקה זו תחזק את קבוצת Max ותאפשר לה להיות גורם משמעותי, המעודד את התחרות בתחום האשראי החוץ בנקאי. קבוצת Max הנה חברה איכותית המנוהלת במקצועיות רבה, ואשר בנתה בשנים האחרונות פלטפורמה פיננסית מגוונת וצומחת, ותהווה מנוע צמיחה נוסף, לצד המשך פיתוח פעילות הליבה בתחומי הביטוח והפיננסים, בקבוצת כלל".

חיים סאמט, יו"ר קבוצת כלל החזקות: "אני מברך על העסקה המשמעותית והחשובה שכלל עושה היום. ההסכם, בעל חשיבות אסטרטגית ממדרגה ראשונה להתפתחותה העסקית של הקבוצה, עסקה שהנה בעלת ערך רב לבעלי המניות שלה. אני מודה להנהלה ולדירקטוריון החברה על ביצוע תהליך יסודי ומעמיק, שארך מספר חודשים, והביא אותנו למעמד החתימה".

חיים סאמט יו"ר כלל החזקות עסקי ביטוח. עמי ארליך,
חיים סאמט, יו"ר קבוצת כלל החזקות: "ההסכם, בעל חשיבות אסטרטגית ממדרגה ראשונה להתפתחותה העסקית של הקבוצה"/עמי ארליך

ירון בלוך, יו"ר Max ונציג Warburg Pincus בישראל: "מדובר בחיבור אסטרטגי מהמעלה הראשונה של קבוצת Max, המובילה בחדשנות בעולם התשלומים בישראל, עם קבוצת כלל, מהגופים הפיננסים הותיקים והחשובים. אני משוכנע שחיבור זה יתרום רבות לקידום התחרות ויאפשר מתן הצעת ערך מצויינת למשקי הבית ולעסקים הקטנים. אני מבקש להודות בשם Warburg Pincus ושותפיה, בשם Max ובשמי, לחיים סאמט, ליורם נוה ולצוותים המצויינים, על תהליך מקצועי, נחוש והוגן".

בכלל החזקות ובחברת האשראי Max, ביקשו להבהיר כי העסקה כפופה לקבלת האישורים הרגולטורים הנדרשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ירון בלוך. הדר דולן,
ירון בלוך, יו"ר Max ונציג Warburg Pincus בישראל: "אני משוכנע שחיבור זה יתרום רבות לקידום התחרות"/הדר דולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully