וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

18.8.2022 / 0:30

VP Product בחברת הסייבר Panorays, ארכיטקט פתרונות בחברת קאוצ'בייס ישראל, סמנכ"לית מכירות בחברת אינטגריטי תוכנה מבית מטריקס ועוד. המינויים של השבוע

ניר לבני מונה ל-VP Product בחברת הסייבר Panorays, המתמחה בזיהוי איומים אצל ספקים של חברות וארגונים.

ללבני ניסיון רב שנים בניהול מוצר בחברות טכנולוגיה. הוא שימש כסמנכ"ל מוצר ב-BigID ו-Checkmarx ומנהל מוצר בסייברארק. הוא שרת בממר"ם ביחידת ההדרכה ובתחום תשתיות תוכנה.

מתן אור-אל, מנכ"ל Panorays: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של ניר לצוות. הוא מגיע עם ידע רחב באבטחת מידע ומוצרי SaaS, ויכולות חזקות לקחת את המוצר קדימה לשלב של צמיחה מהירה. אנחנו מתכננים בחברה מהלכים גדולים בשנה הקרובה ושמחים שניר, בעל חזון בתחום הטכנולוגי והמוצרי, נמצא איתנו כדי להביא את מוצר הגנת הסייבר שלנו ללקוחות הקיימים והחדשים שלנו ברחבי העולם. פנורייז ממשיכה לגדול בכל המחלקות, ואנחנו תמיד מחפשים הון אנושי איכותי שיצטרף אלינו".

ניר לבני. פנורייז,
ניר לבני/פנורייז

חברת BetterSeeds (בטרסידס), העוסקת בהשבחה גנטית של גידולים חקלאיים באמצעות עריכה גנומית, מודיעה על מינויו של ד"ר דן ויינטל לתפקיד מנהל תחום השבחת מטעים. דן, מתגורר ברחובות, אב לשלושה ילדים. במסגרת תפקידו ד"ר ויינטל יפתח כלים ספציפיים לעריכה גנומית של עצים על בסיס טכנולוגיית הCRISPR ויוביל את פרוייקט הדגל של החברה בהפיכת מטעים מגידולים רב עונתיים לגידול עונתי, ובכך לפתור את אתגרי רווחיות וכדאיות הענף והתמודדותו עם שינויי האקלים.

ד"ר ויינטל בעל ניסיון מקצועי רחב, החל במחלקה לפיטופתולוגיה של מכון וולקני . במסגרת עבודתו במכון התוודע לראשונה לעיצוב חלבונים ולביולוגיה מולקולרית ששירתו אותו בשנים הבאות בפיתוח שיטות חדשניות לעריכה גנומית המסייעות להשגת תכונות חדשות עבור יבולים חקלאיים.

לאחר השלמת פוסט דוקטורט באוניברסיטת מישיגן, הקים בישראל את חברת הסטארט-אפ "טארגטג'ן ביוטכנולוגיות" (TargetGene Biotechnology שבמסגרתה פותחה מערכת עריכה גנומית והטכנולוגיה נרכשה ע"י חברת מונסנטו לשם השבחת גידולים חקלאיים.

בטרסידס, המונה כ-40 עובדים, מובלת על ידי אנשי מקצוע מנוסים מתעשיית הזרעים ומחקר גנטי של צמחים, ובעלי ניסיון מעשי רב ביישום טכנולוגיית הCRISPR. בנוסף החברה מפתחת טכנולוגיה חדשנית הפותרת האתגר ביישום נרחב של CRISPR בהשבחה גנטית של צמחים בעזרת מערכת הובלה (Delivery Technology) המאפשרת יישום יעיל ומהיר של CRISPR במגוון רחב של גידולים. הצוות כולל את עדו מרגלית - מייסד-שותף ומנכ"ל; ד"ר טל שרמן - מייסד-שותף וסמנכ"ל חדשנות וטכנולוגיות; ד"ר שירה כורם - סמנכ"לית מחקר ופיתוח; אהרון ברדה - נשיא ויו"ר וכן סגן יו"ר קרן ההשקעות סמארט-אגרו (SmartAgro) אשר השקיעה בחברה; ואילנית מדרי - סמנכ"לית כספים ומשאבי אנוש. חברי צוות נוספים כוללים את פרופ' חיים רבינוביץ' - מומחה בטיפוח צמחים; ד"ר עמית גלאון - מומחה בעריכה גנטית, ועמית עינב - לשעבר משנה למנכ"ל חברת הזרע ומומחה בתפעול וייצור זרעים, החברים בוועדה המייעצת של החברה.

דן וינטל. בטרסידס,
ד"ר דן ויינטל/בטרסידס

אייל נוסבאום (38) מונה לארכיטקט פתרונות בחברת קאוצ'בייס ישראל, המפתחת פלטפורמת נתונים NoSQL המבוססת על קוד פתוח. במסגרת תפקידו, נוסבאום יהיה אחראי על הלקוחות האסטרטגיים של החברה בישראל. בתפקידו האחרון, נוסבאום שימש כמרצה במשך שנתיים וחצי במחלקה להנדסת תוכנה במכללת שנקר. לפני כן, הוא עבד במשך 3 וחצי שנים בפיתוח וכארכיטקט Web בחברת Time To Know (היום מכונה Enabley). קודם לכן, עבד במשך שנה בתור מפתח RT Embedded בחברת Allot Communications. לנוסבאום תואר ראשון ושני בהנדסת מערכות תקשורת מאוניברסיטת בן גוריון.

ליאור תגור, מנכ"ל קאוצ'בייס ישראל: "הגיוס של אייל ממשיך את מגמת ההתרחבות של קאוצ'בייס בישראל. אנו ממשיכים לגייס למגוון משרות לסניף הישראלי, מה שיסייע לנו לספק ללקוחותינו את הפתרונות והמוצרים המתקדמים ביותר כדי לממש את יעדיהם האסטרטגיים".

אייל נוסבאום. אליאור רווה,
אייל נוסבאום/אליאור רווה

אנה יפרח (37) מונתה לסמנכ"לית מכירות בחברת אינטגריטי תוכנה מבית מטריקס. אינטגריטי תוכנה, מתמחה במתן פתרונות תוכנה למגזר הארגוני בישראל, ובתוך כך מייצגת מוצרים ופתרונות ייחודיים בעולמות התשתיות ואבטחת המידע בישראל ומחו"ל, לצד מתן ליווי וייעוץ של מומחים טכנולוגיים. במסגרת תפקידה, יפרח תהיה אחראית על כלל פעילות מערכי מכירות, תפעול, ו-Account Management, כמו גם על ריכוז העבודה המסחרית וניהול הקשר מול השותפים העסקיים.

יפרח מכהנת בתפקידים ניהוליים שונים בתחום המכירות בחברה מזה כשנתיים וחצי, ועובדת באינטגריטי מעל שש שנים. בתפקידה הקודם באינטגריטי, שימשה כ-Head of Sales והייתה אחראית על הגדלת הפעילות העסקית בתחום המכירות, ניהול צוות המכירות, גיוס לקוחות חדשים ושימור הלקוחות הקיימים של החברה. ליפרח ניסיון עשיר של מעל 10 שנים בתחום השירות והמכירות בעולמות התוכנה ואבטחת המידע לארגונים בינוניים וגדולים.

אנה יפרח. ניב קנטור,
אנה יפרח/ניב קנטור

הועדה העליונה למינוי פרופסורים במועצה להשכלה גבוהה החליטה להעניק תואר פרופסור חבר בפקולטה למדעי הרוח והחברה ולמנהל עסקים. ד"ר אבי מויאל נחשב לאחד מבכירי אנשי המקצוע בתחום הכושר הגופני בישראל. הוא החל את דרכו בעולם הספורט בשירות צבאי כמאמן כושר קרבי עבור מיטב הסיירות וביניהם סיירת מטכ"ל, שלדג וגולני. הוא סיים את שירותו בשנת 2012 כראש מחלקת הכושר הקרבי בצה"ל. לאחר שחרורו קידם תוכניות לקידום בריאות עובדים במגזר הפרטי.

בשנת 2017 מונה לראש התמחות ספורט בפקולטה לחינוך בקריה האקדמית אונו. במסגרת זו הקים את המסלול היחיד בארץ ללימודי ספורט במסגרת תואר אקדמי בחינוך ללא תעודת הוראה ובכך פתח הדלת האקדמית לחינוך בספורט למגוון רחב של קהלים וביניהם מיטב הספורטאים האולימפיים והתחרותיים של ישראל בעבר ובהווה. במקביל לעבודתו בקריה, פיתח תכנית למאבק בתופעת ההשמנה במהלך הקורונה.

כחלק מתפקידיו, שימש גם כמאמן הכושר של נבחרת ישראל בכדורגל בתקופת אברהם גרנט ואף היה יועץ כושר ותזונה עבור מיטב הצמרת הפוליטית בישראל וביניהם נשיא המדינה לשעבר ראובן ריבלין, רוה"מ לשעבר אהוד אולמרט, הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, ראש המוסד מאיר דגן ז"ל ושר החינוך לשעבר שי פירון.

ד"ר אבי מויאל, ראש ההתמחות ספורט ואורח חיים בריא בקריה האקדמית אונו, הגיב ואמר: "אני מודה לחברי הועדה על האמון בי. אמשיך לפעול למען גידול דור המאמנים הבא של ישראל ולמען הנגשת עולמות הכושר הגופני ואורח החיים הבריא לכל בית בישראל".

ד"ר אבי מויאל. יחצ,
מעכשיו אמרו פרופ' אבי מויאל/יחצ

יפעת דוד מונתה לסמנכ"ל שיווק בקבוצת עוגן, קבוצה פיננסית-חברתית הכוללת שישה ארגונים ללא כוונת רווח, אשר עוסקים במתן אשראי ובהעצמה פיננסית של אוכלוסיות מאותגרות כלכלית בישראל. עד כה העניקה עוגן למעלה מ- 70,000 הלוואות בהיקף של קרוב לשני מיליארד ₪.

לדוד מעל 15 שנות ניסיון בניהול שיווק ואסטרטגיה עסקית בחברות פרטיות, ציבוריות ובינלאומיות. בין היתר כיהנה דוד כסמנכ"לית שיווק בקבוצת קידום (קידום, לחמן, Wall Street), ולפני כן מילאה במשך עשור מגוון תפקידי ניהול שיווק בקבוצת בזק. בשנים האחרונות ליוותה חברות שונות כסמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה עצמאית.

יפעת דוד מסרה: "עוגן היא העולם החדש וההכרחי, עולם שמשלב חדשנות, חשיבה עסקית ומקצוענות ביחד עם תרומה חברתית שמייצרת אימפקט אמיתי על הפרט, החברה והמדינה. קהלי היעד של קבוצת עוגן רבים ומגוונים, החל בעסקים קטנים ומשפחות שמתקשות לקבל אשראי מהבנק וכלה בגופים מוסדיים שמשקיעים באג"ח החברתי שמנפיקה עוגן ובמנהלים בכירים שמשמשים בהתנדבות כמנטורים לעסקים קטנים. הסיפור של עוגן מורכב ומופלא ואחרי שנים במגזר העסקי אני רואה בקידום הקבוצה ומטרותיה שליחות של ממש".

שגיא בלשה, מנכ"ל קבוצת עוגן: "עם הצמיחה המהירה של קבוצת עוגן בשנים האחרונות, נזקקה הקבוצה לסמנכ"ל שיווק מקצועי ומנוסה שיסייע לה בגיבוש אסטרטגיה שתאפשר להגדיל את מקורות ההון של הקבוצה, מחד, ולהגיע אל עשרות אלפי משקי בית, עסקים קטנים ועמותות שצמאות לסיוע ולפתרונות שאנו מציעים. יפעת מביאה עימה לא רק את הניסיון הרלוונטי, אלא גם את הנשמה החברתית הנדרשת להובלת המסע בו נמצאת קבוצת עוגן".

יפעת דוד. יחצ,
יפעת דוד/יחצ

חברת קפה לנדוור מודיעה על מינוי דנה קורקין לסמנכ"ל מכירות. קורקין (39) התחילה את דרכה בעולם השירות והמכירות בביטוח ישיר ובהמשך מילאה תפקידי שיווק בניהול מותגים בינלאומיים הכללו פרוייקטים מורכבים וניהול קמפיינים דיגטלים בחברת IBBL Carlsberg , בעלת תואר ראשון (B.A) במדעי הרוח מאוניברסיטת בן גוריון.

ניב הלוי מנכ"ל חברת קפה לנדוור: כחלק מרכזי ממאמצי בניית מטה החברה הבכיר החלטתי למנות את דנה קורקין לתפקיד סמנכ"ל המכירות , מהיכרותי רבת השנים עמה אני סמוך ובטוח שהיא האדם הנכון שיוביל את מכירות החברה בשווקים הקמעונאים והמקצועים להישגים ומאחל לה הרבה בהצלחה

דנה קורקין סמנכ"ל מכירות: אני מתרגשת להיכנס למשפחת קפה לנדוור ולהיות חלק ממותג גדול בעל מסורת ארוכת שנים ובטוחה שבשנים הקרובות נמשיך לפתח את שוק הקפה בישראל

דנה קורקין. יחצ,
דנה קורקין/יחצ

ארז הולצמן מונה ל-Director of Engineering בחברת היוניקורן אונבאקאפ ויוביל את קבוצת ה-Recover Core שמפתחת כלים להגנה על המידע של משתמשי הפלטפורמה.

ארז הוא בעל ניסיון של למעלה מ-25 שנים בפיתוח ובתפקידי ניהול. לארז ניסיון רחב ב-SaaS בכלל ובתשתיות AWS בפרט, ב-on-prem ובטכנולוגיות שונות כמו Analytics, Big Data ו-Mobile.
בארבע השנים האחרונות שימש ארז כ- Engineering Director בסיילספורס, לפני כן כיהן כמנהל פיתוח בפנורמה, וכ-Engineering Director ב-HP, והוא בעל תואר במדעי המחשב מהאוניברסיטה הפתוחה.

ליאת אשכנזי, סמנכ"לית פיתוח בכירה באונבאקאפ: "אנחנו נמצאים בתהליך של בניית מרכז הפיתוח מהמובילים בארץ וגאים לצרף לשורותינו את ארז. הניסיון והידע שלו ייקח חלק חשוב מהמאמץ הזה."

חברת OwnBackup מתמחה בהגנה על מידע המאוחסן בענן ובניהול כמויות עצומות של מידע עסקי בסביבות כמו דיינמיקס, סרוויס נאו, סיילספורס ועוד. הגיבוי מגן מפני אובדן נתונים שעלול להיגרם מטעויות אנוש, פגיעה בזדון, שגיאות אינטגרציה או יישומים לקויים. בשנה שעברה הפכה החברה ליוניקורן בשווי של 3.35 מיליארד דולר לאחר חמישה סבבי גיוס משמעותיים בהיקף כולל של מעל לחצי מיליארד דולר. החברה הוקמה ב-2015 ומובלת על ידי סם גוטמן (מנכ"ל), אריאל ברקמן (Chief product security officer) ואורי ינקילב (סמנכ"ל מכירות). אונבאקאפ משרתת כיום כ- 5,000 לקוחות ברחבי העולם ועובדים בה למעלה מ-900 עובדים, מתוכם כ-170 עובדים במרכז הפיתוח בישראל והשאר במרכזי הפיתוח בארה"ב ובהודו. כמו כן, ישנם סניפים נוספים לחברה בלונדון, צרפת ובאוסטרליה.

ארז הולצמן. OwnBackup,
ארז הולצמן/OwnBackup

יצחק משיח נבחר לתפקיד ראש מסלול תקשורת שיווקית ומדיה דיגיטלית במחלקה לתקשורת במכללה האקדמית ספיר שבנגב. במסגרת תפקידו משיח יהיה ממונה על תכני הלימוד העיוניים והמעשיים במסלול האקדמי, פיתוח מנגנוני חדשנות וניהול קשר עם קהילת התקשורת השיווקית בארץ ובחו"ל.
משיח הוא חוקר ומרצה לתקשורת. מחקרו עוסק בהיבטים תקשורתיים ושיווקיים של תעשיית הטכנולוגיה. את עבודת הדוקטורט הוא מקדיש לחקר ההייטק והחדשנות בישראל. מחקרו החלוצי בוחן את הסיקור התקשורתי והקידום השיווקי של תעשיות הטכנולוגיה מאז שנות החמישים ועד היום. משיח בעל ניסיון עשיר בענף התקשורת - הוא החל את דרכו כעיתונאי ולאחר מכן עבר לצד השני במתרס התקשורתי כיועץ תקשורת ודובר של גופים וארגונים במגזר הציבורי והעסקי. בתפקידו החדש משיח יחליף את ד"ר רגב נתנזון שהוביל את המסלול בארבע השנים האחרונות.

ד"ר מוטי גיגי, ראש המחלקה לתקשורת במכללה האקדמית ספיר מוסר כי: "אני גאה ביצחק שהחל את דרכו האקדמית במחלקה לתקשורת כסטודנט לתואר ראשון. יצחק לאחר סיבוב ארוך בתפקידי שיווק וקידום בעיקר בתחום ההייטק, תואר שני בתקשורת אסטרטגית ובשלבי סיום של דוקטורט. אני שמח וגאה על הדרך של יצחק ובטוח שהוא יעשה דברים נהדרים במסלול. יצחק מלמד במסלול בארבע השנים האחרונות. הבולטות, המקצועיות וההתמדה של יצחק הפכה את זה כמעט טבעי להיות ראש מסלול".

ראש המסלול היוצא, ד"ר רגב נתנזון: "ההכשרה של הסטודנטים במסלול תקשורת שיווקית ומדיה דיגיטלית נמצאת בתהליך פיתוח מתמיד כדי להוציא לתעשייה בוגרים מוכשרים, מעודכנים ומקצועיים, שחלקם אף ממשיכים לתואר שני במחלקה. יצחק משיח מגיע מהתעשייה ומהמחקר עליה, הוא היה שותף לפיתוח המסלול ב-4 השנים האחרונות, ואין מתאים ממנו לנהל את המסלול בשנים הבאות".

משיח ייסד תכנית הפרקטיקום SPICE במחלקה לתקשורת בספיר, שמטרתה לאפשר לסטודנטים בראשית דרכם המקצועית לצבור ניסיון פרקטי בתחומי התקשורת כבר במהלך הלימודים; בוגרי התוכנית משתלבים בארגונים וחברות בתחום התקשורת השיווקית לתפקידי דוברות, יחסי ציבור והסברה. כמו כן, הוא משמש כיום כיו"ר בהתנדבות של קהילת המחקר באגודה הישראלית לתקשורת (ISCA). הוא עמית בתוכנית הדוקטורנטים המצטיינים של ISEF קרן החינוך הבינלאומית וזוכה מלגת המכון לחקר העיתונות והתקשורת היהודית ע"ש שלום רוזנפלד.

יצחק משיח, ראש מסלול תקשורת שיווקית ומדיה דיגיטלית המיועד מוסר כי: "אני מבקש להודות מקרב לב לקודמי בתפקיד, רגב נתנזון על העבודה המסורה והמקצועית. כמו כן, תודתי נתונה לראש המחלקה על הבחירה בי לתפקיד. אני נרגש ושמח להתחיל אתגר מקצועי חדש במחלקה לתקשורת בספיר שהייתה לביתי האקדמי הראשון כסטודנט בתואר הראשון".

המחלקה לתקשורת בספיר מציעה לימודי תואר ראשון ושני בתקשורת וניו מדיה. מלבד השקעה בפן האקדמי, המחלקה דוגלת בלימודים יישומיים ומתן כלים לעבודה פרקטית בעולם התקשורת.

יצחק משיח. יחצ,
יצחק משיח/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully