וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי דינור מונה לסמנכ"ל החטיבה המסחרית של Nespresso ישראל

14.8.2022 / 11:41

דינור יחליף את תומר הורוביץ שסיים את תפקידו לאחר שמונה שנים

שי דינור. שלומי יוסף,
שי דינור/שלומי יוסף

חברת Nespresso, החברה שהובילה לשינוי בתרבות צריכת הקפה בעולם, מודיעה על מינויו של שי דינור לסמנכ"ל החטיבה המסחרית שלNespresso ישראל. דינור יחליף את תומר הורוביץ שסיים את תפקידו לאחר שמונה שנים.

ב-2007 החל דינור את דרכו המקצועית בנסטלה-אסם בתפקידים טכנולוגיים וניהול מערכי תפעול בארץ ובחו"ל ובתפקידו האחרון בנסטלה-אסם שימש כסמנכ"ל תפעול במטרנה. בשנת 2018 הצטרף דינור ל- Nespresso ישראל ושימש עד כה כסמנכ"ל שירות ותפעול, בתפקידו זה היה אמון על פיתוח ומיצוב השירות וחווית הלקוח והוביל למצוינות ארגונית, תוך מתן דגש על סטנדרטים גבוהים בתחומי האיכות והבטיחות.

דינור הינו מהנדס מזון (B.Sc) מהטכניון ובעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן.
סוניה נסטסה מנכ"לית Nespresso ישראל: "אני מברכת את שי דינור על כניסתו לתפקיד סמנכ"ל החטיבה המסחרית. מאז הצטרפותו לחברה, שי תרם רבות לפיתוח ובניית תחום השירות המהווה מרכיב מהותי בחוזקו של מותג נספרסו, ברמה הגלובלית והלוקאלית. שי יהווה שחקן משמעותי במימוש היעדים הארגוניים בשנים הבאות ואני בטוחה שיתרום רבות מניסיונו העשיר ומיכולות הביצוע והניהול שהוא מביא עמו. ברצוני להודות לסמנכ"ל היוצא, תומר הורוביץ, שכיהן בתפקיד ב-8 השנים האחרונות והביא להישגים".

שי דינור, סמנכ"ל החטיבה המסחרית Nespresso ישראל: " Nespresso ישראל מהווה עבורי דוגמה ליכולתה של חברה גלובלית להציב סטנדרטים גבוהים בכל תחומי פעילותה ואשר מציגה תרבות ארגונית של שיפור מתמיד והצטיינות. Nespresso היא מקום בו התפתחתי מקצועית בשנים האחרונות. אני נרגש לנהל את החטיבה המסחרית וערוצי המכר וממשקיה השונים ולהוביל את שיתופי הפעולה העסקיים. בכוונתי להמשיך ולקדם את החברה כמותג מוביל בתחום הקפה בישראל ובעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • נספרסו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully