וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להפוך את עשיית הטוב למשימה העיקרית של העולם העסקי"

עודכן לאחרונה: 14.8.2022 / 14:00

כך אמר היזם זיו אבירם באירוע השיא של "תגלית אקסל", תוכנית המנהיגות והעסקים של ארגון תגלית, שמטרתה לפתח ולהעצים את הדור הבא של המנהיגים העסקיים בישראל ובתפוצות ולחזק את הקשר לישראל ולעם היהודי

תגלית 1. אור דוגה,
מתוך אירוע תגלית אקסל/אור דוגה

אירוע הסיום של מחזור 2022 של תוכנית המנהיגות והעסקים של תגלית, "תגלית אקסל", התקיים במרכז פרס לשלום ולחדשנות, בציון 12 שנים לתוכנית היוקרתית.

במסגרת האירוע, הדובר המרכזי, זיו אבירם, מייסד ונשיא קרן אבירם, מייסד ויו"ר-משותף של OrCam ו- Mobileye קיים שיחה מרגשת עם אחת ממשתפות המחזור הנוכחי של התוכנית, דניאל צ'רנובלסקי למול 200 ממשתתפי התוכנית, המנטורים שלהם, הנהלת תגלית ואורחים נוספים.

בשיחה שנערכה על הבמה אמר אבירם: " לפני שנה וחצי, ארבעת ילדיי ואני החלטנו להקים קרן משפחתית במטרה לעשות טוב לאנושות ולחבר את העולם העסקי והעולם החברתי למטרה משותפת אחת. היום, כבר לא מדובר באחריות תאגידית, אלא, יש להפוך את עשיית הטוב למשימה העיקרית של העולם העסקי".

אבירם הוסיף ואמר כי: "הפרויקט הראשון שלנו בקרן אבירם הוא Aviram Awards, תחרות סטרטאפים במזרח התיכון שהתקיימה לראשונה במרץ האחרון במטרה לקדם ולעודד סטרטאפים לעשות טוב לאנושות בעזרת טכנולוגיה וכלים של העולם העסקי".

תגלית אקסל היא תכנית המנהיגות העסקית של ארגון תגלית שהוקמה בשנת 2011 במטרה לפתח ולהעצים את הדור הבא של המנהיגים העסקיים בישראל ובתפוצות ולחזק את הקשר לישראל ולעם היהודי, והיא למעשה תכנית העסקים היוקרתית והסלקטיבית ביותר בעולם היהודי. 60 צעירים יהודים מהאוניברסיטאות המובילות בעולם (ביניהן הרווארד, ביה"ס לכלכלה של לונדון LSE, פרינסטון, ייל, סטנפורד, ועוד) העבירו את הקיץ בישראל והשתתפו בתוכנית בת 10 השבועות. 40 מהמשתתפים הגיעו מארצות הברית, בעוד 20 הגיעו מארגנטינה, ברזיל, קנדה, אקוודור, צרפת, מקסיקו, דרום אפריקה, ספרד ובריטניה. עבור 13 מהם מדובר בביקור ראשון לישראל.

קרן אבירם, הוקמה בשנת 2021 על ידי איש העסקים והיזם זיו אבירם וארבעת ילדיו: גילי, ניר, נועה וגל מתוך שליחות ומחויבות של המשפחה לקדם אנשים, מיזמים ופתרונות שבכוחם לשנות לטובה את מציאות החיים בארץ ובמזרח התיכון. פעילותה של הקרן משקפת את עולם הערכים של המשפחה- שילוב של חדשנות וטכנולוגיה יחד עם עשייה חברתית, ומתן הזדמנויות- לטובת שיפור מציאות חייהם של אזרחי ישראל והאזור, בהווה - ובעתיד.

אירוע תגלית אקסל 2. אור דוגה,
אירוע תגלית אקסל. לפתח ולהעצים את הדור הבא של מנהיגים עסקיים בישראל ובתפוצות/אור דוגה

באירוע נכחו כלל המשתתפים במחזור 2022 מישראל ומחו"ל, וכן המנטורים שליוו אותם בחברות בהן התמכו במהלך הקיץ: Fiverr, Monday, ארנסט אנד יאנג, WIX, Deloitte, Jfrog, אמדוקס, קרן ההון סיכון ויולה, Axonious, Team8, הבורסה לני"ע בתל אביב, ועוד.

עם סיום התוכנית המשתתפים הופכים לחלק מקהילה גלובלית בה חברים כבר למעלה מ-1000 צעירים המספקת משאבים והדרכה להתפתחות מקצועית ואישית, ובמקביל מוקדשת לפילנתרופיה. מאז שהוקמה בשנת 2011, חברי הקהילה ובוגרי התוכנית החלו לעבוד בחברות שבהן התמחו, הקימו חברות משלהם - ביניהם כמה "יוניקורנים", השקיעו בסטרטאפים ישראלים כנציגי קרנות הון-הסיכון הגדולות בעולם, גייסו עובדים שהם גם בוגרי הקהילה, ופתחו שותפויות אסטרטגיות עם חברות ישראליות.

באירוע שהתקיים בשבוע שעבר במסגרת תגלית אקסל לקחה חלק בפאנל נועה אבירם, יו"ר-משותפת של קרן אבירם. הפאנל עסק ביזמות ואחריות חברתית בעולם העסקי ובמסגרתו אמרה: "הרצון של אדם לעשות טוב לצד המוטיבציה שלו לייצר השפעה חיובית על העולם הם מהותיים להצלחתו כיזם חברתי, דרך תחרות Aviram Awards, אנחנו כקרן יכולים לתמוך ביזמים אלו ולייצר שינוי בעזרת חיבור העולם העסקי והחברתי".

"שנתיים מאז הקורונה, אנו חווים תחושה של התחדשות ופתיחת פרק חדש בהיסטוריה של מה שנחשב לתוכנית היוקרתית ביותר בעולם היהודי כיום" אמר על הבמה גידי מרק, מנכ"ל תגלית. "אני מזכיר לכם, עם הצלחה, כשרון, ומזל - מגיעה אחריות. כוכב הצפון המשותף שלנו הוא הערכים היהודיים. אני בטוח שעם שובכם הבייתה לא תשכחו את התקופה שהעברתם כאן בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully