וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדורת הצוות: שורה של מינויי מנהלים ב"צוות 3"

14.8.2022 / 14:41

חברת האבטחה צוות 3 מינתה לאחרונה ארבעה מעובדיה לתפקיד מנהלי סניפים ברחבי הארץ, ביניהם את מפקד בי"ס ללוחמה בטרור לשעבר ומפקד תחנת כיבוי לשעבר. המנהלים החדשים ינהלו את המטה באזור הרלוונטי, יהיו אחראיים על מנהלי המאבטחים ומנהלי הפרויקטים של החברה

חברת האבטחה צוות 3 מינתה לאחרונה ארבעה מעובדיה לתפקיד מנהלי סניפים ברחבי הארץ, ביניהם את מפקד בי"ס ללוחמה בטרור לשעבר ומפקד תחנת כיבוי לשעבר. המנהלים החדשים ינהלו את המטה באזור הרלוונטי, יהיו אחראיים על מנהלי המאבטחים ומנהלי הפרויקטים של החברה. אלה האנשים.

סא"ל במיל', ליאור קינן (44)

ליאור קינן. באדיבות המצולמים
ליאור קינן/באדיבות המצולמים

נשוי ואב לארבעה מרחובות, בעל ותק של חמישה חודשים בחברה, נבחר לנהל את סניף השפלה*. "פרשתי לאחרונה מצה"ל לאחר כ-25 שנות שירות משמעותיות, בין היתר הייתה לי הזכות לפקד על בית הספר ללוחמה בטרור והיחידה לאבטחת בכירים", אמר ליאור והוסיף: "אני מלווה את צוות 3 שנים רבות ושמח על ההזדמנות והזכות להצטרף לשורות מנהליה. זו זכות גדולה להוביל את אחד הסניפים הגדולים בחברה".

משה כהן (36)

משה כהן. באדיבות המצולמים
משה כהן/באדיבות המצולמים

נשוי ואב לשלושה ממושב יקיר ובעל וותק של שבע שנים בחברה, נבחר לנהל את סניף המרכז. משה בעל תואר ראשון במשפטים ומשרת במילואים בסיירת עורב של גולני. משה התנדב עד לאחרונה גם במערך הכבאות בישוב יקיר ואף שימש בהתנדבות כמפקד בתחנת הכבאות שם.

גיל חודורובסקי (34)

גיל חודורובסקי. באדיבות המצולמים
גיל חודורובסקי/באדיבות המצולמים

נשוי ואב לשניים מראשון לציון ובעל וותק של כשבע שנים בצוות 3-נירטל, נבחר לנהל את סניף הצפון*. גיל משמש גם כמנכ"ל חברת צוות 3 נירטל, המספקת שירותי אבטחה וליווי לטיולים ומחנות קיץ. גיל לוחם במיל' בנח"ל, במקור מקיבוץ ברמת הגולן, בעל תואר ראשון בקרימינולוגיה מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני במנהל ציבורי מאוניברסיטת בר אילן.

איתי שבו (40)

איתי שבו. באדיבות המצולמים
איתי שבו/באדיבות המצולמים

בזוגיות אב לשניים מראש העין ובעל וותק של 11 שנים בחברה, נבחר לנהל את סניף השרון*. איתי, לוחם במיל' בגבעתי, תרם לפני כשנתיים כליה מאלטרואיזם טהור. הוא בוגר תואר ראשון בהיסטוריה ומדעי המדינה, מתנדב בעמותת "תורמים חיים" ו"נושאי הלפיד", עמותת יוצאי חטיבת גבעתי.

*שמוליק רזון, מנכ"ל חברת האבטחה צוות 3*: "מינוי מנהלי סניפים בחברה הוא תוצר של השקעה בעובדי החברה, שקיימת מזה 31 שנים. קידום העובדים למנהלים מבטא את שילובם של הטובים ביותר במערך השדרה הניהולית. ישר כוח ובהצלחה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully