וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצא צדיק: רשת "עולם הקולנוע" בחרה בחיים הכט כפרזנטור

עודכן לאחרונה: 14.8.2022 / 16:36

מנחה הטלוויזיה ושדר הרדיו המוערך חיים הכט נבחר כפרזנטור של רשת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה "עולם הקולנוע" ויוביל את קמפיין הפרסום שיעלה הערב (א) בהשקעה של 5 מיליון שקל

חיים הכט בפרסומת למוצרי חשמל. נמרוד סנדורס,
חיים הכט בפרסומת למוצרי חשמל/נמרוד סנדורס

המנחה המצליח, המוכר בעיקר מתוכניותיו "יצאת צדיק" ו"מה אתם הייתם עושים" מוביל את הקמפיין של אחת מרשתות מוצרי החשמל והאלקטרוניקה הגדולות בישראל "עולם הקולנוע".

הכט יוביל את מהלכי הפרסום של "עולם הקולנוע" בקמפיינים בפריסה ארצית בטלוויזיה, בדיגיטל וברדיו בתקציב של כ-5 מיליון ש"ח, בהובלת משרד הפרסום אברהם. בקמפיין מדבר הכט על מגוון ושפע המוצרים הקיימים ב"עולם הקולנוע" ועל כך שכל אדם יכול למצוא מוצרי חשמל ואלקטרוניקה בהתאם לצרכיו.

חיים הכט, מככב במשך שנים על מסכי הטלוויזיה, מזוהה ומוכר בעיקר עם תכניותיו הפופולריות "יצאת צדיק" הבוחנת את אמינותם של מספר בעלי מקצוע ממגוון תחומים, ו-"מה אתם הייתם עושים" המציגה סיטואציות מוקצנות מחיי היום-יום ומתעדת את תגובותיהם של העוברים והשבים. בעקבות תכוניות אלו אותן הוביל, הכט מצטייר כאדם אמין בעל רגישות צרכנית גבוהה ואמינות לאזרח הישראלי, ועל כן מזוהה עם ערכיה של רשת "עולם הקולנוע".

חיים הכט בקמפיין. נמרוד סנדורס,
חיים הכט בקמפיין ראשון לרשת החשמל והאלקטרוניקה "עולם הקולנוע"/נמרוד סנדורס

מקסים אוחנה מנכ"ל רשת "עולם הקולנוע": "אנו שמחים על שיתוף הפעולה העמוק והנכון עם חיים הכט. רשת "עולם הקולנוע" מציעה לצרכן הישראלי שפע של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה ממגוון מותגים מתקדמים במחיר שווה לכל כיס ועם אמינות ואחריות מובטחת. לכן, הבחירה בחיים הכט, המזוהה כל כך עם ערכים אלו, להוביל את מהלך הפרסום החדש של הרשת תואם את אסטרטגיית הקמפיין ואת היעדים אליהם אנו מכוונים ברשת".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מקסים אוחנה, מנכ"ל עולם הקולנוע. באדיבות "עולם הקולנוע",
מקסים אוחנה, מנכ"ל רשת "עולם הקולנוע"/באדיבות "עולם הקולנוע"

רשת עולם הקולנוע אשר הוקמה בשנת 2001, מונה למעלה מ-20 סניפים מצפון ועד דרום. בין השאר בקריית שמונה, תל אביב, אילת, נתיבות וסניף חדש אשר נפתח בימים אלה בבית שמש.

הרשת מעסיקה 140 עובדים ומציעה מגוון רחב של מוצרי חשמל לבנים ובהם: מכונות כביסה, מקררים, שואבי אבק, מזגנים וכן מסכי טלוויזיה ומקרני קול מתקדמים, מהמותגים המובילים ביותר בעולם. בין המותגים הנמכרים ברשת עולם הקולנוע BOSCH, AEG, SAMSUNG, LG, SHARP, YAMAHA, JBL, DYSON, NINJA ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully