וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: המוצרים החדשים בישראל בתחום הלייף סטייל

עודכן לאחרונה: 5.9.2022 / 14:48

מאיה קיי פרזנטורית קרליין בקמפיין לבושם miss ko. דניאל קמינסקי,
מאיה קיי פרזנטורית קרליין בקמפיין לבושם miss ko/דניאל קמינסקי

* * * * טיפוח * * * *

קרן ברטוב משיקה את Bright White Advanced סרום מדכא מלנין / הבהרה מרוכז לטיפול בכל תופעות היפר פיגמנטציה (הורמונלי ,שמש, מלזמה) ולהבהרה כללית של העור.

הסרום, בניחוח אננס ממכר, משלב רכיבים עוצמתיים ואפקטיביים במיוחד להבהרת עור ולדיכוי מלנין, ועשיר בתמציות צמחיות ופפטידים, החוסמים ייצור מלנין, לצד קומפלקס ויטמינים המגינים מפני רדיקלים חופשיים ועוטפים את העור.

הסרום תורם לאחידות גוון העור ומניעת פיגמנטציה, מתאים לשימוש בכל גוון עור ולכל ימות השנה. שימוש יומיומי יביא לתוצאות בולטות. מומלץ לשלב עם סרום סי אקטיב לתוצאות בולטות של התבהרות ולפירוק כל סוגי היפר פיגמנטציה.

המחיר: 480 שקל. ניתן להשיג בקלינקה של קרן בר טוב או באתר האינטרנט:
https://www.kerenbartov.co.il

קר ברטוב מדכא מלנין 480 שקל. עדי גלעד,
קרן ברטוב מדכא מלנין 480 שקל/עדי גלעד

מותג טיפוח ליראק פריז משיק מארזי מתנה מהודרים ואיכותיים לטיפוח הפנים הכוללים 2 מוצרי טיפוח מסדרת פרימיום היוקרתית: קרם לחות לפנים וקרם עיניים.

סדרת הפרימיום של ליראק מבוססת על טכנולוגיות מתקדמות לטיפול יעיל ומהיר בקמטים, קמטוטים והשבת הנפח לפנים, היא מיועדת לעור בוגר ומשולבת בפטנטים רשומים בפיתוח מעבדות ליראק.

מארז משי - אנטיאייג'ינג - קרם אנטי אייג'ינג פרימיום למניעת פגעי הזמן, לעור בעל מראה זוהר ומגע משי, צמצום קמטוטים ונקבוביות. קרם עיניים פרימיום אנטי אייג'ינג, מיועד לתיקון מראה הקמטוטים והשקיות סביב העיניים, להעשרת בלחות ובחומצה היאלורונית.

מארז לחות וולפטאוס (חושני) לעור בוגר (גילאי 50 ומעלה) - קרם משקם פרימיום לפנים עשיר ואיכותי, המיועד לשיקום העור להזנה ולתיקון פגעי הזמן. מטפל ביעילות גם בקמטים עמוקים, פגמי עור, ויסות לחות העור, השבת האלסטיות וצמצום הנקבוביות. למראה מלא ברק ועור יבש עד יבש מאוד. קרם עיניים פרימיום מצעיר את אזור העיניים ב 5 שנים, מטפל ומתקן את שכבת העור הדרמיס.

מחיר מבצע: 599 שקל במקום 950 שקל. המבצע בתוקף עד ה 28.9.22. ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז באתר ליראק ישראל: www.lierac.co.il

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ליראק פריז, מארז משי אנטיאייג'ינג 599 שקל כולל קרם פנים וקרם עיניים. אסף לוי,
ליראק פריז, מארז משי אנטיאייג'ינג 599 שקל כולל קרם פנים וקרם עיניים/אסף לוי

מותג היופי ג'ייד משיק את GLOW FX - EVEN SKIN TONE NIGHT CREAM, קרם לילה עשיר לגוון עור אחיד, מואר ובעל זוהר טבעי

קרם הלילה GLOW FX פותח בהשראת המדע השוויצרי ומיוצר בשוויץ, מועשר בניאצינמיד B3 המגן על העור מפני איבוד לחות, משקם, מבהיר ומסייע לגוון אחיד של העור וממצק קמטוטים.

כשאנו משתמשים באופן קבוע בקרם הלילה GLOW FX אנו ממריצים את תהליך יצירת הקולגן ובכך מסייעים לעור הפנים להראות מוצק וחיוני יותר וגמישות העור משתפרת באופן משמעותי.

הקרם בעל אריזה מהודרת ומוזהבת ומרקם עשיר ומענג. הוא בעל גוון ורדרד וניחוח עדין ומרגיע. הוא פותח בשוויץ ומכיל את נוסחת ה- Swiss Youth Complex: קומפלקס בלעדי המועשר בחומצה היאלורונית וניאצינמיד (B3) רכיב רב עוצמה המחדש את עור הפנים, תורם להבהרתו ומעניק לו גוון צח, אחיד ומחזיר לו את זוהרו הטבעי. קומפלקס המרכיבים הפעילים חודר לעור ומטעין אותו מחדש בלילה למראה קורן ביום.

מחיר מומלץ לצרכן של קרם הלילה: 209 שקל. ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתמרוקיות המובחרות ובחנות האונליין https://www.gade.co.il/

ג'ייד קרם לילה glow fx 209 שקל. יח"צ,
ג'ייד קרם לילה glow fx 209 שקל/יח"צ

ריבוי הטיסות בתקופה האחרונה (וגם זו שמתקרבת) מביאה להעלאת הביקוש למוצרי טיפוח מוקטנים שיתאימו לעלות איתנו לטיסה.

כוהנת הטיפוח והיופי פולה בליק משיקה לקראת הקיץ ועונת הנסיעות קיט עם מוצרים מוקטנים לשימוש בחופשה. בקיט ניתן למצוא סבון פנים, סרום אנטי איג'יינג, ותמצית סרום בעלת נוסחה ייחודית, המכילה תאי גזע המסייעים להאטת הזדקנות ובמילים אחרות כל מה שאישה צריכה כדי לטפח את עור הפנים גם בחופשה.

FACIAL SOAP - סבון פנים המכיל תמציות צמחים, שומר על עור נקי, רענן ולח, מאזן את רמת הלחות של עור הפנים ומעורר תאי עור מתים. התוצאה: מראה עור פנים צעיר ומתוח יותר. התכולה :60 מ"ל

POLA-GEN ACTIVE SERUM - סרום אנטי אייג'ינג להצערת העור המבוסס על חומצות אלפא הידרוקסיות ושמרי בירה המסייעים בטיהור והאצת תהליכי החלמה בעור. העור מקבל אחידות במרקם, קמטים וקמטוטים נראים פחות לעין וגוון העור הופך לאחיד וצלול יותר. מתאים לעור עייף, בעל
גוון אפרורי, לעור שמן עם נקבוביות פעורות וכמו כן לעור מחוספס ויבש. התכולה: 10 מ"ל

MAGIC DROPS-No'2 - תמצית סרום בעלת נוסחה ייחודית, המכילה תאי גזע המסייעים להאטת הזדקנות העור. הסרום בעל פעולה משולשת המכיל חומצה היאלרונית בעלת מבנה מולקולארי מיקרוסקופי המאפשרת חדירה עמוקה לעור. הסרום מחליק, מחדש ומעניק לחות וזוהר לעור הפנים. מומלץ למרוח מעל סרום active gen-pola סרום מס 1 (או ישירות על העור). התכולה: 10 מ"ל

מחיר הקיט: 199 שקל. ניתן להשיג במרכז לרפואה טבעית פולה בליק ( זריצקי 4 תל אביב) ובאתר האונליין www.polablick.com

קיט נסיעות של פולה בליק מחיר 199 שקל. עדי גלעד,
קיט נסיעות של פולה בליק מחיר 199 שקל/עדי גלעד

הניחוח החדש לנשים מבית האופנה היוקרתי TRUSSARDI טרוסארדי, מיוצר ע"פ פרוייקט קיימות מהפכני Green MotionTM המגדל חומרי גלם אורגניים, ומפיק מולקולות ריח המבוססות על הגנת הסביבה.

TRUSSARDI Pure Jasmine, בושם חדש בסדרה המרגשת של בשמי טרוסארדי המוקדשים לערכי הנשיות המודרנית. הוא נוצר בהשראת נשות שנות ה-80, שמבינות היטב שלהיות פמיניסטית פירושו שמירה על כללי ההתנהגות והשפה המבוססים על אינדיבידואליזם, קיימות והכלה.

ניחוח של הבושם החדש פרחוני וקליל, ברגמוט מתמזג עם פיסטוק מלוח טרי, נרולי, בתווי הלב של הבושם יסמין ופרח הצ'מפקה ופצ'ולי אלגום ונילי.

מחיר מומלץ לצרכן: 429 שקל ל-100מ"ל או 329 שקל ל- 60 מ"ל. להשיג בנק' המכירה ברשתות הפארם, המשביר לצרכן, אפריל, בפרפורמיות ובבתי המרקחת הנבחרים, ובאתר לילית: https://lilit.co.il/trussardi-categories/trussardi-women

trussardi true jasmine edp המחיר: 329 שקל ל- 60 מ"ל. יח"צ,
trussardi true jasmine edp המחיר: 329 שקל ל- 60 מ"ל/יח"צ

"מיס קו", בושם חדש מבית קרליין, בניחוח אופטימי, ענברי, רענן ונשי, נוצר במיוחד עבור נשים שאוהבות להחצין את האופי השובב, לעיתים פרובוקטיבי, וממציאות את עצמן מחדש בחופשיות משוחררת.

הבושם נרקח במעבדות הבישום בצרפת עבור נשים שרוצות לפרוץ גבולות ולא מהססות להתבשם בניחוח חזק המשדר שמחת חיים. לכאורה "מיס קו" משלב תווים מנוגדים של רעננות מתוקה, פרחוניות אקזוטית ובסיס חושני, אבל, ביצירתיות חדשה נולד ניחוח עשיר, נשי מאד ואנרגטי.

MISS KO מורכב מפירמידת התווים:
עליונים: פטל, דאבנה (לענה הודית) וברגמוט מעניקים ניחוח מתקתק רענן. אמצעים: תווי מים, יסמין, פריחת תפוז ופטצ'ולי מתבלים את הניחוח בתווים ארומטיים. בסיסים: עץ גואיאק, מאסק לבן ואמבר יוצרים בסיס חושני העוטף את התווים הפרחוניים ויוצר ניחוח יוקרתי על העור.


המחיר: 129 שקל, לתכולת: 100 מ"ל. להשיג בכל רשתות הפארם ברחבי הארץ


לפרטים: רותם אברג'יל , זאביק דרור יח"צ, 03-6096311, rotem@zevikdror.com

מאיה קיי פרזנטורית קרליין בקמפיין לבושם miss ko. דניאל קמינסקי,
מאיה קיי פרזנטורית קרליין בקמפיין לבושם miss ko, המחיר: 129 שקל/דניאל קמינסקי

מותג הבישום הבינלאומי DIESEL חושף בושם חדש: D BY DIESEL א-מגדרי (יוניסקס), בניחוח של ענבר ושרכים, ממכר, רענן ודינמי.

את הקמפיין מובלים האומנית והפעילה לזכויות טרנסג'נדרים אלה סניידר Ella Snyder, השחקן דיקן בלומן Deaken Bluman מהסדרה '13 סיבות', ואושיית הטיקטוק ניית'ן הופקינסון Nathan Hopkinson , והדי-ג'יי והראפר אומיזס Omizs.

זהו הבושם הראשון של דיזל שהוא א-מגדרי ומותאם לגברים ונשים כאחד. בושם פרימיום בניחוח של ענבר ושרכים, ממכר, רענן ודינמי. האו דה טואלט מכיל שני מרכיבים המופקים ונרכשים באופן בר קיימא, ומיוצרים עבור דיזל: חליטה של וניל בורבון ממדגסקר, ולב של דיווה לבנדר מפרובנס.

בתחילה, מרגישים את האנרגיה של ג'ינג'ר פיקנטי ולבנדר ארומטי. לאחר מספר דקות, הבושם מתאים את עצמו בנוחות לעור באמצעות הרעננות דמוית הכותנה של אקורד של בד דנים. בסופו של דבר, הבושם מתפתח להיבט חושני יותר, חם יותר, עם חליטה של וניל בורבון. D אינו מכיל מרכיבים שמקורם בבעלי חיים. הוא זמין בגדלים של 100 מ"ל, 50 מ"ל, 30 מ"ל ו-10 מ"ל הניתנים למילוי חוזר.

מחיר מומלץ לצרכן: 269 שקל , לתכולת: 100 מ"ל. להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות

diesel d edt בושם דיזל מחיר 269 שקל. יח"צ חו"ל,
diesel d edt בושם דיזל מחיר 269 שקל/יח"צ חו"ל

מותג טיפוח השיער המקצועי KÉRASTASE מציע לקראת ראש השנה מארז יוקרתי לטיפוח השיער

סדרת נוטריטיב כולל 3 מוצרים: אמבט חפיפה (שמפו) מסכה אינטנסיבית ותרמיק - להגנה על השיער מפני חום.


המארז המהודר כולל 3 מוצרים בגודל מלא: אמבט חפיפה (שמפו) 250 מ"ל, מסכה אינטנסיבית 200 מ"ל ומוצר להגנה על השיער מפני חום בגודל 150 מ"ל.

המארז מסדרת נוטריטיב מיועד לשיער יבש עד יבש מאוד. מוצרי הסדרה מעניקים הזנה עמוקה לשיער חסר ברק, לשיער יבש, שנשבר בקלות וקשה להתיר בו קשרים.

מחיר מומלץ לצרכן של המארז: 410 שקל. מוצרי קרסטס משווקים במספרות מורשות קרסטס בלבד
לרשימת המספרות המורשות www.kerastase.co.il

קרסטס מארז חג המחיר 410 שקל. יח"צ,
קרסטס מארז חג המחיר 410 שקל/יח"צ

רשת Laline משיקה בשיתוף דיסני, חוויה של פינוק וניחוחות במהדורה מוגבלת. הקולקציה בניחוח ויולט אמבר מעוצבת בגוונים הולוגרפיים, בכיכובם של החברים האהובים מדיסני, מיקי מאוס ומיני מאוס, דונלד דאק ודייזי דאק.

בין הפריטים בקולקציה: קרם גוף בדמותו של מיקי מאוס, קרם ידיים בדמותה של מיני מאוס, פילינג גוף בדמותו של דונלד דאק, מי גוף בדמותה של דייזי דאק, קצף אמבט וגוף בדמותה של דייזי דאק, מפיץ ריח (דיפיוזר) בדמותו של מיקי מאוס, בושם אוירה בדמותה של מיני מאוס, תיק רחצה באיור מיקי מאוס ומגוון מארזים עם מוצרי הקולקציה החדשה.

מארז דיסני אישי: כולל תיק רחצה, קרם ידיים, קרם גוף, ספוג פרח תחרה, סבון מוצק ב129.90 שקלים במקום 260 שקל.

מארז דיסני קסום הכולל בקופסה מעוצבת קרם ידיים, קרם גוף, קצף אמבט וגוף וספוג במבוק עם ידית אחיזה, ב- 160 שקל במקום 284.50 שקל.

מארז דיסני חלומי הכולל בתוך קופסה מעוצבת דיפיוזר, קרם ידיים, קצף אמבט וגוף וספוג במבוק ב-200 שקל במקום 294.50 שקל

ללין בשיתוף פעולה עם דיסני בניחוח ויולט אמבר. עידן מלכה,
ללין בשיתוף פעולה עם דיסני בניחוח ויולט אמבר/עידן מלכה

Fa, מותג הדאודורנטים הבינלאומי משנת 1970, מציג מיתוג מחדש של כלל מוצרי המותג כולל פורמולה משופרת, נראות חדשה ומרעננת, עיצוב חדשני המפחית את השימוש בפלסטיק ובכך מסייע לשמירה על איכות הסביבה.

מגוון מוצרי Fa כולל מוצרים בספריי ומוצרים ברול-און, לגברים ולנשים בהיצע של ניחוחות עם הגנה ורעננות לעד 48 שעות, ללא מלחי אלומיניום ועם הגנה אפקטיבית נגד ריח גוף, ללא סימנים לבנים. פורמולה ידידותית לעור.

מחיר מומלץ לצרכן: 11 שקל לתכולה: 200 מ"ל ספריי או 50 מ"ל רול-און. ניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ

דאודורנטים fa מחיר 11 שקל. יח"צ חו"ל,
דאודורנטים fa מחיר 11 שקל/יח"צ חו"ל

מותג הדאודורנטים 'גרנייה מינרל' מבית מותג הטיפוח הבינלאומי 'גרנייה' עובר מתיחת פנים. כחלק מהמהפכה הירוקה של המותג גרנייה משיק: נראות ירוקה ואחידה עם אריזות חדשות, ירוקות יותר
וניתנות למיחזור

מוצרי גרנייה מינרל מבוססים על מדע ירוק, עשויים רכיבים פעילים טבעיים עם יעילות מינרלית המאפשרת לעור לנשום. הרכיבים הטבעיים מופקים מסלע ממקור וולקני, הידוע כסופח זיעה וביכולתו לספוג פי 5 יותר מטלק. בנוסף, הפורמולה מכבדת את הטרנספירציה (אידוי מים מהגוף) הטבעית של העור ומאפשרת לעור לנשום!

מחיר מומלץ לצרכן: 14 שקל. ניתן להשיג ברשתות השיווק, המזון והפארם

דאודרנט גרנייה מינרל 14 שקל. יח"צ חו"ל,
דאודרנט גרנייה מינרל 14 שקל/יח"צ חו"ל

המותג הבינלאומי SCHICK משיק תת מותג חדשני: סכיני גילוח חדש תחת השם: INTUITION (אינטואישן), שכל מוצריו מותאמים במיוחד לנשים ולצעירות, השונה ממותג הגילוח של הגברים, שנשאר תחת המותג שיק.

INTUITION מציע מגוון רחב של סכיני גילוח רב פעמיים וחד פעמיים לנשים, כך שכל אישה ונערה תוכל לבחור את המוצר המועדף עליה בהתאם לצרכיה.

המוצרים מעוצבים בהתאמה למבנה הגוף הנשי, על מנת להפוך את הסרת השיער לפנים ולגוף לקלה ונעימה תוך טיפוח עדין, החלקה והזנה של העור, ללא תחושת גירוי.

מחיר לצרכן החל 14-80 שקל. ניתן להשיג בכל רשתות הפארם ורשתות השיווק

שיק סכיני גילוח אינטואישן. יח"צ,
שיק סכיני גילוח אינטואישן. טווח מחירים למוצרים: 14-80 שקל/יח"צ

מותג הקלין ביוטי LAVIDO (לבידו) המתמחה במוצרי טיפוח וטיפול על בסיס מרכיבים טבעיים פעילים, משיק תרחיץ לטיפול בפצעונים, המאפשר שגרת טיפוח טיפולית לעור שמנוני עם פצעונים. התרחיץ הינו מוצר משלים לג'ל הטיפולי לפצעונים המוצלח שהשיק המותג בשנה שעברה, המיועד לטיפול מקומי נקודתי.

מדובר בתרחיץ פנים טיפולי מהסידרה הטיפולית Greenaid שמטרתו לסייע לעור שמן לטפל בפיצעונים, להפחית באופן ניכר את התפתחותם, לנקות באופן יסודי ולמנוע הווצרות פצעונים חדשים.

התרחיץ עשיר בחומצה סליצילית אורגנית הנחשבת לאחד האמצעים היעילים ביותר לטיפול בעור, מפחיתה שומניות ומעודדת את חידוש תאי העור והוא מבוסס על תמציות פעילות של שמנים אורגניים איכותיים, בעלי סגולות טיפול בעור שמן ותסמיניו: שמן מרווה- יעיל נגד זיהומים, מטהר ואנטי דלקתי.

מחיר לצרכן: 110 שקל ל-120 מ"ל. ניתן להשיג: חנויות המותג של לבידו, באתר המותג (משלוח חינם), אתר האונליין של סופר-פארם, רשתות הטבע ובתי המרקחת הפרטיים

לבידו תרחיץ פצעונים מחיר 110 שקל. רונן מנגן,
לבידו תרחיץ פצעונים מחיר: 110 שקל/רונן מנגן

רשת "הולנדיה" מציעה ניחוח ייחודי לחדרי שינה - SENSE אשר פותח במיוחד לשיפור איכות השינה. חוש הריח הוא החוש החזק ביותר ביצירת והעלאת זיכרונות. באמצעות הניחוח הייחודי של Sense ניתן לבודד את בחדר השינה משאר שגרת היום המלחיצה, וכך ליצור חווית שינה רגועה ואפקטיבית יותר.

הניחוח של Sense מורכב מ- 40 תמציות של ניחוחות טבעיים שנבחרו בקפידה והדומיננטיים שבהם האמבר השחור מפרס והווניל המתוק ממדגסקר, אשר ידועים בסגולותיהם להשרות רוגע ונינוחות רבה.

מפיץ ריח - מפיץ הניחוח במראה של בקבוק קוניאק יוקרתי, כך שהוא משמש גם כפריט עיצובי בחדר השינה. ניתן להשיג בשני גדלים: גודל 700 מ"ל במחיר 297 שקל או בגודל 3,000 מ"ל במחיר 970 שקל.

מבשם בדים - מבשם בדים המעניק בישום עדין ונעים למגוון מוצרי טקסטיל בחדר השינה כמצעים, וילונות ושטיחים. בגודל 250 מ"ל במחיר 77 שקל.

ניתן להשיג ב-Hollandia להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית או באתר- https://hollandia.co.il/

hollandia_מפיץ ריח sense, מחיר 297 שקל ל-700 מ"ל. יח"צ,
hollandia_מפיץ ריח sense, מחיר 297 שקל ל-700 מ"ל/יח"צ

* * * * לתינוקות * * * *

בייביסיטר, מותג החיתולים והמגבונים המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, ממשיך להציע להורים מוצרים שמתאימים להחתלה, והפעם מגבונים עם שיק.

בימים אלו משיק המותג מהדורה מעוצבת של מגבוני בייביסיטר בעיצוב נורדי מדליק וטרנדי שבוודאות יכניסו סטייל לשידת ההחתלה של הבייבי.

המגבונים היפואלרגנים, מכילים 96% מים מטוהרים ומועשרים בתמציות אלוורה וקלנדולה להרגעה ושמירה על עורו העדין של התינוק. המגבונים בטוחים לשימוש מהיום הראשון, ללא בישום, ללא אלכוהול ואינם מכילים SLS ופורמלדהיד.

מארז מגבוני בייביסיטר בעיצוב הנורדי ישווק במהדורה מוגבלת ויכלול 4 אריזות, כאשר כל אריזה מכילה 66 מגבונים.

מחיר מומלץ לצרכן: 20 שקל למארז. ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות: מגה בעיר, יינות ביתן, חצי חינם, KSP, רמי לוי ועוד ובאתר בייביסיטר.

הדמיה, מגבניפ בייביסיטר. יח"צ,
מגבונים בייביסיטר,המחיר: 20 שקל למארז/יח"צ

מותג הטיפוח פינוק, מציג את סדרת המוצרים החדשה - "פינוק בייבי" שפותחו במיוחד לעורו העדין של התינוק.

הסדרה החדשה נבדקה בבדיקה דרמטולוגית והיפואלרגנית והיא ללא צבעים מלאכותיים וללא פרבנים. הנוסחה בתוספת מרכיבי לחות, תמצית קמומיל ואלוורה מותירה את עור התינוק נקי, רך ובעל ניחוח נעים.
הסדרה החדשה תושק ב-2 סוגי אריזות- בקבוק עם פקק ובקבוק עם משאבה לנוחות שימוש מיטבית בזמן המקלחת.

טווח מחירים:
14-20 שקל ל- 700 מ"ל או 5-22 ל- 900 מ"ל באריזת משאבה. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והפארם

קומפוזיציה פינוק בייבי. סטודיו 0304,
קומפוזיציה פינוק בייבי: החל מ-9.5 שקל/סטודיו 0304

NUK, מותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה משיק את מוצץ Mickey NUK Space בעיצוב רטרו וטרנדי עם דמויות דיסני האהובות על ידי הישראלים: מיקי ומיני מאוס.

מוצץ ספייס של NUK, בעל פתחים גדולים במיוחד לזרימת אוויר מקסימלית, המאפשרים לעורו העדין של התינוק לנשום ובכך להפחית את הגירוי והאדמומיות סביב הפה ולשמור על עור הפנים של התינוק יבש ונקי.

לפטמת מוצצי NUK ספייס יש את צורת פטמת NUK המקורית, המדמה את פטמת האם בזמן שהיא מניקה ולכן מוצצי NUK מסייעים להתפתחות בריאה של הפה.

מוצץ Mickey NUK Space משווק בקופסה קשיחה, רב-פעמית, השומרת על ניקיון המוצץ ומגנה עליו - במיוחד כשנמצאים בחוץ.

לירון קירשנבאום, מנהלת תחום בניאופרם מוצרי צריכה מציינת כי "מותג NUK מרחיב את סדרת מוצרי הדיסני שלו ובכך מצטרף לטרנד הלוהט של דיסני, שכובש את ישראל בימים אלו, עם השקת מוצצי ספייס מיקי מאוס החדשים. מאז השקתם, זכו מוצצי ספייס של NUK להצלחה בקרב הורים ותינוקות בזכות העיצוב הייחודי והפתחים הגדולים. כעת, כאשר המוצצים משלבים בצורה נפלאה, את העיצוב הייחודי והיתרונות הבולטים של מוצץ ספייס, יחד עם דמויות דיסני הפופולריות והאהובות, המוצץ החדש מהווה את אחד הפריטים המתאימים ביותר לתינוק ולהורים שרוצים לשמור על סטייל".

מוצץ Mickey NUK Space מתאים לגיל 0-6 חודשים ו-6-18 חודשים, מחיר מומלץ לצרכן: 40 שקל (לאריזה של זוג מוצצים). ניתן להשיג בסופר-פארם, Be, שילב, חנויות מתמחות לתינוקות, נקודות מכירה מובחרות ובאתר NUK.

מוצצי nuk. יחצ ספייס דיסני,
מוצצי nuk, המחיר: 40 שקל לאריזה של זוג מוצצים/יחצ ספייס דיסני

* * * * אופנה * * * *

הדרופ הראשון של קולקציית סתיו 22 של המותג הפריזאי Zadig & Voltaire הנו Teenage Riot, שהנו קולקציית מחווה למהפכת התרבות הצרפתית של מאי 68. Teenage Riot, הוא התגלמות הנחשקות האקלקטית, המשלבת אלגנטיות מעודנת, הדפסים נועזים ונצחיים

העיצובים של ססיליה בונסטרום מעניקים פרשנות עכשווית בהתאם ל-DNA של מותג הצרפתי, במראה עממי ובוהמייני, בשילובים מנוגדים של חומרים, טקסטורות והדפסים.

העור המקומט האייקוני של Zadig & Voltaire הופך זמש מקומט, בלוק נונשלנטי טבעי. כמו כן, דרופ זה מציג הדפס חדש מעורב חדש של נמר וטיגריס.

האישה של Zadig & Voltaire היא בעלת סגנון מגובש, אך עדיין מציגה רכות, בגוונים מונוכרומטיים ומינרליים עם נגיעות של אדום בוהק ובורדו.

טווח מחירים: 335 שקל ועד 7965 שקל ניתן להשיג בבית המותג שבכיכר המדינה., תל אביב.

zadig & voltaire teenage riot fw22. יח"צ,
zadig & voltaire teenage riot fw22/יח"צ

בוניטה דה מאס מציגה חזיות סטרפלס מעצבות ותומכות והן מגיעות בשתי גזרות:

חזיית סטרפלס עם ריפוד קל: פריט שכל אחת חייבת במלתחה שלה. חזיית מולד קאפ בלי תפרים, עם פס סיליקון שמחזיק היטב ומונע מהחזייה לזוז ומעניק לאישה תחושת בטחון ונוחות מרבית. החזיה, מגיעה עם כתפיות והיא מתאימה לשימוש יום יומי (מגיעה במידות B-E, 75-90)

חזיית סטרפלס מינימייזר ללא ריפוד: חזיית מולד קאפ ללא תפר, מקצועית ואיכותית, עם פס סיליקון לכל האורך לתחושת ביטחון מקסימלית. החזיה נלבשת גם כחזיית מינימייזר פתוחה, מתאימה במיוחד לנשים שהתברכו בחזה שופע (מגיעה במידות B-G, 75-90)

מחיר מיוחד: עכשיו פריט ראשון ב-30% הנחה, פריט שני ומעלה ב-40% הנחה. להשיג ב-35 סניפי בוניטה דה מאס ובאתר.

בוניטה דה מאס חזיית סטרפלס חלקה ריפוד קל צבע שחור =. אמיר יהל,
בוניטה דה מאס חזיית סטרפלס חלקה ריפוד קל צבע שחור/אמיר יהל

nar-kiss, מותג הפיג'מות של ספיר נרקיס, מציע דגמים ייחודים ואופנתיים המותאמים לכל הגזרות והמידות, בין היתר ניתן למצוא פיג'מות סאטן קצרות, ארוכות, מארזי מתנה, חלוקים, כותנות וכו.

מותג הפיג'מות וההלבשה התחתונה של נרקיס נולד מתוך תשוקה ורצון ליצור מותג אופנה אשר משלב נשיות, נוחיות וסקסיות. לנרקיס היה חשוב שהפרטים יהיו ייחודיים ואיכותיים בגזרות נינוחות ומשוחררות אך יחד עם זאת מחמיאות לגוף, באיכות ודיוק ללא פשרות.

הדגמים של nar-kiss מעוצבים כך שיאפשרו לכל אחת להרגיש יפה ונחשקת גם בין כותלי ביתה, ומיועדים לכל אישה באשר היא. במותג הקפידו על איכות המוצר ורמת מחירים השווה לכל כיס.

קולקציית פיג'מות, מארזי מתנה ומוצרים נלווים (נרות, גומיית שיער מעוצבת, תחתון חוטיני)

ספיר נרקיס: "אני רוצה שכל אישה תרגיש טוב ובשיא הנוחות והנשיות שלה כשהיא בבית, בסביבה היומיומית שלה. אנחנו הכי יפות כשנוח לנו, זו לא קלישאה. הלבשה תחתונה היא הפינוק הקטן שלנו לעצמנו, להרגיש כמו מלכות בבית שלנו, רגע לפני שהולכים לישון. אני גאה במוצרים שלי ולהגיע לענקית שיווק כמו המשביר לצרכן זה צעד מרגש ל nar-kiss".

טווחי המחירים נעים החל מ- 19 שקל ועד ל- 459 שקל. טווח מידות- XS-XL. ניתן להשיג באתר האון ליין של המותג https://nar-kiss.com/

NAR-KISS, מותג ההלבשה התחתונה של ספיר נרקיס. federico,
NAR-KISS, מותג ההלבשה התחתונה של ספיר נרקיס/federico

ZOHARA מציגה הלבשה תחתונה מחטבת שתשנה את האופן שבו נשים מתלבשות ומרגישות בנוחות מקסימלית ולכל מבנה גוף.

"בזוהרה אנחנו מאמינות שפרטי הלבשה תחתונה הם אמצעי לשינוי, העצמה ושחרור - ולא פריטים שאמורים להגביל, ללחוץ ולהעיק. וכך הויז?ן שלנו נולד - לעצב הלבשה תחתונה מחטבת, חדשנית ונוחה עבור כל מבנה גוף".

"כל גוף הוא שונה וכל אישה היא עולם ומלואו, אבל כל אחת ואחת מאיתנו רוצה להרגיש בנוח. נוחות עבורנו נוחות היא דרייב, אמביציה, דלק ותעוזה. כבר לפני שנים הבנו שאופנה נועדה לשרת נשים ולא להגביל אותן - ואנחנו גאות להציג בפניכם את הדור החדש של זוהרה. הליין שלנו להלבשה תחתונה מחטבת הוא לא פחות ממהפכני וממצב את עצמו כפורץ דרך ואינקלוסיבי לכל המידות".

בקולקציה:
תחתונים בגזרה גבוהה לחיטוב אזור הבטן עם פס סיליקון למניעת החלקה וכותנה באזור המפשעה, מעניק תחושה של תמיכה אחידה, שומר על הקונטור הטבעי של הגוף ומעניק מראה חלק ומחוטב. המחיר: 155 שקל

מכנסים לחיטוב אזור הישבן והירכיים עם פס סיליקון למניעת החלקה וכותנה באזור המפשעה, אידיאלי ללבוש יומיומי או מהודר ומעניק תחושת תמיכה לאורך כל היום. המחיר: 165 שקל

בגד גוף לייט - מוצר הדגל של הקולקציה - שכבת בסיס קלילה המעניקה תמיכה, חיטוב והחלקה יומיומית. משמש כתחליף אידיאלי לחזייה, ומעניק תמיכה מושלמת לחזה עם רצועות מתכווננות וכריות ריפוד נשלפות. ורסטילי לשימוש בחודשי החורף כשכבת חימום ואידיאלי לחודשי הקיץ כתחליף חזיה ופתרון לשקיפות. המחיר: 300 שקל

בגד גוף מחטב בעל שכבת בד כפולה - שכבת בסיס אולטימטיבית המעניקה אקסטרה חיטוב באזור הבטן, תמיכה והחלקה. משמש כתחליף אידיאלי לחזייה, מעניק תמיכה מושלמת לחזה, רצועות מתכווננות וכריות ריפוד נשלפות. ורסטילי לשימוש בחודשי החורף כשכבת חימום, ואידיאלי לחודשי הקיץ כתחליף חזיה ופתרון לשקיפות. המחיר: 320 שקל

כל הפריטים מגיעים בשני גוונים: שחור ובז', במידות: 34 עד 50

zohara ss22 300-320 שקל. דור שרון,
zohara ss22/דור שרון

* * * * אקססוריז * * * *

בטמפרטורה של שלהי חודש אוגוסט הצטלמו הפרזנטורים של CAROLINA LEMKE BERLIN, בר רפאלי ואסי עזר, עם הקולקציה החדשה של משקפי הראייה לחורף הקרוב.

זו השנה הרביעית, שאסי עזר הוא הפרזנטור השותף בזוגיות עם בר רפאלי בקרולינה למקה ברלין, אשר ממשיכים לאתגר את מערכת היחסים ביניהם. לאחר שהיו חתן כלה, היו בירח דבש, חוו חיי שגרה של זוג מלכותי מהאגדות עם הנסיך על העדשה, מחכים השניים לראות מה ולאן יביא אותם הקמפיין הבא לקולקציית משקפי הראייה החדשה ונוטפת הסטייל של קרולינה למקה.

CAROLINA LEMKE BERLIN, מותג משקפיים בינלאומי שמציע למכירה, בכל עונה למעלה מ-320 דגמי שמש וראייה ב-100 נקודות מכירה במרכזי הקניות המובילים בישראל ובסניפי הרשת בעולם. המותג, שנוסד על ידי מעצבת המשקפיים הגרמנייה קרולינה למקה, מציג בדגמיו שילוב מנצח של אופנתיות, איכות בלתי מתפשרת ומחיר אטרקטיבי.

בר ואסי צילומי קמפיין חורף קרולינה למקה ברלין 2022-3. רפי דלויה,
בר ואסי צילומי קמפיין חורף קרולינה למקה ברלין 2022-3/רפי דלויה

חברת בש-גל ציוד ספורט מקבוצת מובמנט המובילה את מהפכת הבריאות וה- well being בישראל החלה לשווק את מוצרי היוגה והכושר של חברת Equilibrium מספרד.

חברת Equilibrium מייצרת מגוון רחב של מוצרים ואביזרים החל מבקבוקים, בלוקים, מזרוני יוגה בשלל צבעים מרהיבים ומגוון חומרים, רצועות מקצועיות, תיקים, נרות אווירה ועוד.

החברה הספרדית נוסדה בשנת 2015 בכדי לענות לביקוש האדיר למוצרי יוגה, כושר, ספורט ופנאי, נחשבת לנועזת בעיצוביה ובמגוון צבעים רחב. החברה משקיעה רבות במחקר ופיתוח בעיצוב וטכנולוגיה לייצור הרמוניה מושלמת בין הספורטאי למשטח האימון.

החברה מדגישה את מחויבותה לחדשנות מתמדת בבחירת החומרים ושליטה בכל תהליכי הייצור ומציעה קו מבדל של מוצרים שתוכננו במיוחד לביצוע אימונים ותרגילים בבית או בחוץ תוך שמירה על הקשיות, הצפיפות וההתנגדות הנכונים לכל פעילות, מיוגה מרגיעה ועד קרוספיט נפיץ. מתוך אהבתה ודאגתה לטבע ולכדור הארץ שמה לעצמה למטרה לייצר במינימום השפעה על הסביבה.

בין המוצרים שישווקו:
מזרן יוגה , 4.5 מ"מ - Pink Infinity , רב-תכליתי מושלם ליוגה, פילאטיס וכושר. בעובי של 4.5 מ"מ, המזרן מציע משטח פרימיום extra grip ונוחות בזמן האימון. המחיר: 249 שקל.

רצועת יוגה Senerity Black, שתוכננה לאפשר למתאמן לקחת את המזרן לכל מקום, וגם לעזור לכם להגביר את הגמישות, מתיחות עמוקות יותר ולשקוע בתנוחות אינטנסיביות יותר. המחיר: 109 שקל.

קוביית יוגה רכה (יח') Unlimited Green Ash, המחיר: 99 שקל.

ניתן להתרשם ממוצרים נוספים באתר: https://bashgal.co.il/collections/equilibriumו ולהשיג באולם התצוגה החדש של בש- גל רח' הקישון 29 בני ברק אזור התעשייה בני ברק בסמוך לקניון איילון

מוצרי היוגה החדשים בישראל. יח"צ,
מוצרי היוגה של Equilibrium מספרד נוחתים בישראל/יח"צ

* * * * לבית * * * *

לקראת החזרה לבית הספר ובכלל, כתר משיקה סדרת פחים חדשה בעיצוב מינימליסטי ועדין שיעזרו לכם לעשות טוב לסביבה.

סדרת מיכלי הפסולת הקרויה Ready to collect, עשויה 100% פלסטיק ממוחזר, בעיצוב מינימליסטי ועדכני. הפחים מגיעים ב-4 נפחים שונים, כך שניתן להערים אותם זה על זה ולחסוך מקום. ניתן לרכוש כל פח בנפרד או את הסדרה המלאה, ולהפריד באמצעותה את הפסולת הביתית בנוחות ובקלות.

הפחים בסדרה פונקציונליים במיוחד, הם מגיעים עם תושבת מיוחדת לתלייה ולחיסכון במקום. ניתן לתלות אותם על הקיר או דלת הארון והם מגיעים במגוון צבעים רעננים שיתאימו לכל מטבח או חדר שירות.

כחלק ממחויבותה של כתר בתחום הקיימות והאחריות התאגידית, מפתחת החברה מוצרים ברי קיימא שיסייעו לצמצם פסולת בבית ומחוצה לו, תוך שימת דגש על שימוש בחומרים ממוחזרים. כל מוצרי כתר, כמו גם סדרת הפחים, ניתנים למיחזור מלא.

הפחים מגיעים בארבעה נפחים שונים: 5 ליטר, 10 ,20 ו- 30 ליטר, ובשלושה צבעים: ירוק בהיר, אפור ולבן.

המחירים: 25-70 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות כתר בפריסה ארצית

סדרת פחי המחזור של כתר. יח"צ,
סדרת פחי המחזור Ready to collect של כתר. המחיר: 25-70 שקל בהתאם לנפח/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully