וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרים או עובדים במודיעין? מהיום אפשר להזמין Wolt

עודכן לאחרונה: 15.8.2022 / 10:26

בשלוש שנים וחצי של פעילות בישראל, הספיקה פלטפורמת המשלוחים Wolt, להתפרס מחיפה והקריות שבצפון ועד לבאר שבע בדרום. היום מתרחבת משיקה את פעילותה גם במודיעין-מכבים-רעות. חיים ביבס, יו"ר השלטון המקומי: "הכניסה של Wolt תביא תנועה כלכלית לעיר"

סייף נאגילי שליח וולט הראשון בעיר מודיעין. יח"צ wolt ישראל,
סייף נאגילי שליח וולט הראשון במודיעין-מכבים רעות/יח"צ wolt ישראל

60 שליחים ו-70 בתי עסק

אם נזקק מישהו להוכחה שמודיעין היא עיר בצמיחה, הרי שמהיום היא תפסה את מקומה על עוד מפה, הפעם זו של משלוחי המזון (בעיקר). פלטפורמת המשלוחים משיקה את השירות במודיעין מכבים רעות - לראשונה, משיקה Wolt במודיעין את כל השירותים שמציעה האפליקציה, כ-50 מסעדות וכ-20 חנויות כמו סופרמרקטים, מעדניות ומאפיות שפועלות ברחבי העיר וביישובי הסביבה.

יותר מ-60 שליחים יפעלו במודיעין מכבים רעות עם צפי לאלפי לקוחות. חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין מכבים רעות: "במסגרת פעילות העירייה להנגיש את העסקים המקומיים לתושבים חברת Wolt יכולה לחזק את היקף הפעילות של המסעדות והעסקים המקומיים", ליאור אשכול, מנכ"לית Wolt ישראל: "שמחים על קבלת הפנים החמה ומצפים לשרת את תושבי העיר".

שירות המשלוחים של Wolt מושק בעיר עם כ-70 בתי עסק, ולראשונה מאז החלה לפעול בישראל, משיקה Wolt את כל השירותים שמציעה האפליקציה - חנויות ומסעדות ביניהן: רוזה, לוצ'נה, גריל 443, ניושי, ג'וזף, חצות, מפגש השייח ורשתות מוכרות כמו מקדונלד'ס, פסטה בסטה, ג'חנון בר וסביח פרישמן ומגוון רחב של סופרמרקטים, מאפיות ומעדניות: מחסני השוק, ויקטורי, מעדני צדקיהו, מאפיית טלר, באשר, יין בעיר, בי פארם ו-Yellow.

סייף נאגילי שליח וולט הראשון בעיר מודיעין. יח"צ wolt ישראל,
החל מהיון (15.8) יםעלו למעלה מ-60 שליחים יפעלו במודיעין-מכבים-רעות/יח"צ wolt ישראל

חיים ביבס: "מעודדים את הקנייה בתוך העיר"

אזור המשלוחים יכלול גם את היישובים לפיד, כפר רות, חשמונאים, גני מודיעין, שילת, שעלבים, נוף איילון וכפר האורנים, וכן את אזור התעשייה שילת ואת אזורי התעשייה בתוך העיר. שעות הפעילות הן בכל יום מ-9:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה, מלבד יום שישי, בו יפעל השירות עד השעה 16:00.

חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין מכבים רעות ויו"ר השלטון המקומי: "עיריית מודיעין מכבים רעות פועלת רבות על מנת להנגיש את בתי העסק לטובת התושבים מתוך ראייה של עידוד קנייה פה בתוך העיר. הכניסה של Wolt לעיר תביא תנועה כלכלית למסעדות והחנויות בעיר ותנגיש את מרכולתן גם ליישובי הסביבה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
חיים ביבס -  "השלטון המקומי בישראל ממשיך לחזק את מעמדו כאי של יציבות". ראובן קסטרו
חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין מכבים רעות ויו"ר השלטון המקומי: "הכניסה של השירות תביא תנועה כלכלית למסעדות והחנויות בעיר"/ראובן קסטרו

"קבלת פנים חמה"

ליאור אשכול, מנכ"לית Wolt ישראל: "אנחנו מצפים כבר תקופה ארוכה להגיע למודיעין מכבים רעות ושמחים לצאת לדרך. זיהינו ביקוש גבוה ל-Wolt מתושבי העיר ולכן החלטנו לראשונה להשיק את השירות במודיעין לא רק עם מסעדות, אלא גם עם חנויות ועסקים מקומיים כמו סופרמרקטים, מאפיות ומעדניות. אנחנו מודים לראש העירייה חיים ביבס ולעסקים המקומיים על קבלת הפנים החמה לעיר ונרגשים לשרת את העסקים, השליחים ותושבי העיר והאזור".

ליאור אשכול, מנכ"לית וולט ישראל. ניר סלקמן,
ליאור אשכול, מנכ"לית Wolt ישראל/ניר סלקמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully