וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיק בית ספר: איך תעזרו בקלות לילדים שאין להם?

עודכן לאחרונה: 15.8.2022 / 10:44

השנה, חל זינוק של כ-30% בביקוש לתיקי בית ספר כתרומה, בקרב משפחות מעוטות יכולת. לקראת החזרה לבית הספר ובמסגרת פעילות חברתית, מזמינה עמותת "תיק לכל תלמיד" את הציבור לתרום תיקים במצב שמיש, בעמדות האיסוף שיוצבו ב-16 קניוני עופר החל מהיום

פרויקט חברתי tiktov בקניוני עופר. ניר דדון,
פרויקט חברתי tiktov בקניוני עופר/ניר דדון

זינוק של 30% בביקוש תיקי בית ספר כתרומה, בקרב מעוטי יכולת

בעוד כשבועיים, יתחילו את שנת הלימודים החדשה כ-2 מיליון תלמידים ברחבי ישראל, כאשר לחלקם אין את היכולת לרכוש תיק. עבור אותם מאותי יכולת, הוקם הפרוייקט החברתי 'טיק טוב' במסגרתו מוזמן הציבור להגיע לעמדות האיסוף עם תיקים שאין בהם שימוש, כאלו שבמצב תקין ויוכלו לשרת ילדים שיישמחו לקבלם.

במהלך 10 הימים הקרובים (עד ה 24 לאוגוסט) יוצבו עמדות איסוף בקניוני עופר לתרומה של כל תיק במצב שמיש. עמותת "תיק לכל תלמיד" יאספו, יימיינו ויחלקו את אלפי הילקוטים בכל רחבי הארץ לילדים מעוטי יכולת.

ירון לוי, מייסד העמותה "תיק לכל תלמיד" מסר: "השנה חל זינוק של כ-30% בביקוש תיקי בית ספר כתרומה, לילדים ממשפחות מעוטי יכולת".

פרויקט חברתי tiktov בקניוני עופר. ניר דדון,
פרויקט חברתי: tiktov בקניוני עופר/ניר דדון

"אין שום סיבה לזרוק לפח ילקוט תקין"

לדברי גיא אבן סמנכ"ל השיווק והדיגיטל של קניוני עופר: "אנו פועלים כל השנה כחלק מערכי הארגון למען הסביבה ולמען החברה ומקדמים מגוון רחב של פעילויות, אליהם מצטרף עכשיו המהלך הנוכחי שאנו מאמינים בו מאד - TIK_TOV - שהרי אין שום סיבה לזרוק לפח ילקוט תקין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully