וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסים למונדיאל בקטאר? חברות הביטוח כבר ערוכות

15.8.2022 / 12:40

קטאר אינה מדינה שתיירים ישראלים מגיעים אליה, אבל אלפים צפויים לנחות בדוחא כדי לצפות במונדיאל. אילו חברות יבטחו אתכם? התשובה בפנים

המונדיאל בקטאר מתקרב, ואלפי ישראלים צפויים לטוס לדוחא כדי לצפות בו. מאחר שמדובר במדינה שאינה ביחסים עם ישראל, אם להגיד זאת בלשון עדינה, ישראלים שטסו עד כה עשו זאת על אחריותם בלבד וללא כיסוי ביטוחי. כעת חברות הביטוח AIG ופספורטכארד מוציאות כיסוי.

שדה התעופה חמד בקטאר. ShutterStock
שדה התעופה בדוחא ערוך, גם ישראלים יעברו בשעריו/ShutterStock

בפספורטכארד דאגו להכין את השטח חודשים מראש. "שלחנו צוות לקטאר לסגירת הסכמים ושיתופי פעולה עם בתי החולים ומוקדי הרפואה הטובים ביותר במדינה, על מנת להבטיח כי לקוחותינו יקבלו את הסיוע הדרוש להם בעת הצורך", אומרת המנכ"לית רונית סגל, "בנוסף, וידאנו כי הלקוחות יוכלו להשתמש בכרטיס הפספורטכארד לתשלום עבור השירות הרפואי ללא צורך בשמירה על קבלות, המתנה להחזרים וכל בירוקרטיה אחרת. פספורטכארד מכירה מצוין את קטאר מפעילותיה הבינלאומיות לתיירים הגרמנים והאוסטרלים ועדיין חשוב לחזק את התשתית ולהתאימה לתייר הישראלי".

בחברה אומרים כי דאגו למיפוי המלונות העיקריים הפרוסים במרכזי התיירות. סגל מוסיפה: "פספורטכארד ביססה את התשתיות הדרושות למתן מענה בעת צורך של פינוי רפואי קרקעי או אווירי, צורך בבידוד או אפילו הגשת תלונה במשטרה אם נדרש לאור שוד/גניבה. כך אלפי, אם לא רבבות הישראלים שכבר רכשו כרטיסים להשתתפות במונדיאל וישהו בקטאר במהלך המשחקים, יודעים שישנה תשתית וקשרים מוכחים עם מקומות אמינים ובטוחים. כמו כן, חשוב שהמבוטחים יבררו לפני הטיסה מי הגוף או הדמות אליה הם אמורים לפנות במקרה חירום ואת נהלי וכללי המקום בהקשר הזה. בנוסף, נוסעים שטיסתם מתעכבת בשעה וחצי יכולים להמשיך את ההמתנה בלאונג' של שדה התעופה ללא תוספת תשלום ב-650 שדות תעופה ברחבי העולם ובקטאר בפרט (בכפוף לרישום באתר). אנו כמובן פועלים על מנת להיות ערוכים לכל תרחיש בהיבט המעטפת הביטוחית ולסייע ככל שנידרש".

רונית סגל. Eric Sultan,
רונית סגל, פספורטכארד/Eric Sultan
אסף מיכאלי. אוהד רומנו,
אסף מיכאלי, AIG/אוהד רומנו

גם חברת הביטוח AIG מציעה למשתתפים את האפשרות לרכוש פוליסות ביטוח נסיעות לגביע העולם במדינה מהמפרץ הפרסי.AIG מציעה לטסים ביטוח נסיעות מלא הכולל כיסוי רפואי וכבודה ביטול/קיצור נסיעה, כיסויי קורונה ייעודים וכן את אפליקצייתSafe Travel החדשנית, אשר מעניקה לנוסעים לחו"ל את תחושת הביטחון שכה מעוניינים בה במהלך החופשה בחו"ל.

באמצעות האפליקציה ניתן לאתר בקלות ובמהירות את הרופאים, בתי החולים ובתי המרקחת הנמצאים בקרבת המקום בו נמצאים, אם חלילה נזקקים לטיפול רפואי בעת השהיה בחו"ל. האפליקציה מאפשרת גם קבלת ייעוץ רפואי אונליין בעברית והגשת תביעה להחזר כספי, כאשר את ההחזר הכספי מקבלים ישירות לכרטיס האשראי תוך 15 שניות בלבד.

אסף מיכאלי סמנכ"ל ביטוח חיים, בריאות ונסיעות לחו"ל ב-AIG: "גם במונדיאל - אנחנו עושים את זה טוב יותר, ושמחים ללוות את חובבי הכדורגל בישראל שטסים למשחקי גביע העולם בקטאר עם פוליסת ביטוח הנסיעות שלנו. הפוליסה שלנו מעניקה הגנה לתרחישים רפואיים שונים, כולל אפשרות לרכוש הגנת פיצוי ייחודית עבור כל יום בידוד עקב קורונה. אף שבימי שגרה ישראלים אינם יכולים להיכנס לקטאר, הישראלים שיגיעו לקטאר לצפות במשחקי המונדיאל יוכלו לעשות זאת בתחושת ביטחון כי יהיה להם את הביטוח של AIG".

  • עוד באותו נושא:
  • קטאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully