וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Faye מתרחבת וממנה מספר עובדים לתפקידי מפתח בחברה

15.8.2022 / 14:36

החברה מודיעה על שורת מינויים של ישראלים לתפקידים בכירים בחברה הגלובלית

חברת ביטוח הנסיעות הדיגיטלי הישראלית Faye מודיעה על שורת מינויים של ישראליים לתפקידים בכירים בחברה הגלובלית, בהם מינוי מורן טרייזר לתפקיד VP of Growth בחברה, מינוי לורן גמפורט לתפקיד VP of Communications & Brand, מינוי דורון סמיש לתפקיד VP of Product (סמנכ''ל מוצר) ומינוי מוטי בבצ'וק לתפקיד VP of Operations (סמנכ"ל אופרציה). כמו כן, החברה מתרחבת גם בתחום הטכנולוגי מגייסת ל-10 משרות פתוחות בתחומי הFinance, HR, והפיתוח. להגשת קו''ח לחצו כאן.

מורן טרייזר

מורן טרייזר. יחצ,
מורן טרייזר/יחצ

מורן מגיע לתפקידו לאחר כ-15 שנים של ניסיון בפרסום מקוון במדיה והוא בעל ידע נרחב בבניית אסטרטגיות שיווק וצמיחה. לפני שהצטרף לחברה מורן ייסד את מחלקת השיווק והצמיחה בחברת Lemonade, שם הוביל את מאמצי השיווק של החברה על פני ערוצים רבים ומגוונים. לפני כן, מורן פעל כמומחה לשיווק וצמיחה ב- Fiverr.

דורון סמיש

דורון סמיש. יחצ,
דורון סמיש/יחצ

דורון הוא כלכלן לשעבר ממשרד האוצר (נער אוצר) שהיה אחראי על תקציב של מעל 13 מיליארד שח. מאז ניהל את השירותים הבנקאיים ב- Pepp.er, והשיק את האפליקציה הראשונה של Via בתחום המוביליטי כשירות.

מוטי בבצ'וק

מוטי בבצ'וק. יחצ,
מוטי בבצ'וק/יחצ

מוטי מגיע לתפקיד לאחר 10 שנים של ניסיון בליווי והקמת מיזמי היי טק. מוטי שהתחיל את דרכו בתור עורך דין היי טק, הקים לאחר מכן סטאראטפ בתחום המשפטי שפעל בארץ ובניו יורק. , בתפקידו האחרון, לפני ההצטרפות ל Faye, הוביל את תחום החדשנות וההשקעות בסטארטאפים של חברת שיכון ובינוי.

לורן גמפורט

לורן גמפורט. יחצ,
לורן גמפורט/יחצ

לורן מגיעה לחברה לאחר מעל 10 שנות ניסיון בהשקת סטארט-אפים לקהלים הגלובליים. לורן פעלה בשווקים הבינלאומיים והניעה את הצמיחה של סטארט-אפים שונים באופן אקספוננציאלי. לפני עבודתה בחברה, לורן עבדה כמנהלת התקשורת הגלובלית בחברת Guesty, שם הובילה את פלטפורמת הנסיעות הטכנולוגית של המותג, וכן פעלה לחיזוק נוכחות המותג במדיות השונות.

''ההצטרפות שלי לצוות הייתה פשוטה. המייסדים אלעד שפר ודניאל גרין הרכיבו צוות חזק של מומחי ביטוח נסיעות רבים ומוכשרים. אנו נרגשים להיות חלק מהחברה המובילה בפיתוח תחום שהיה זקוק לחידוש במשך זמן רב. לא רק שאנחנו מחפשים לייסד קשרים באופן ישיר עם הצרכן האמריקאי - מה שענף ביטוח הנסיעות בארה"ב לא עושה - גם הצלחנו למצוא פתרונות מהירים בתחום התביעות וההחזרים, זאת על מנת שלקוחותינו יוכלו לקבל מענה במהירות.'' כך מספרת לורן - VP of Communications & Brand בחברה.

Faye מתכננת להכפיל את גודלה בשנה הקרובה, תוך התמקדות בגיוס לתפקידי מחקר ופיתוח וכן תוך יצירת שותפויות עם מותגים שונים על מנת לספק חוויית משתמש ללקוח.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully