וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחדשים ברקנאטי

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 15.8.2022 / 14:59

לני רקנאטי ואורי שקד, בעלי 'יקב רקנאטי', קיבלו בברכה ובהרמת כוסית את מנכ"ל היקב החדש אלי גידור. גידור יחליף בתפקיד את יניב ענבר, מנכ"ל היקב בארבע השנים האחרונות, שעבד בו מיום הקמתו, בשנת 2000, ומילא בו שורה ארוכה של תפקידים.

השניים ברכו את גדיר, מנהל בכיר עם ניסיון רב בניהול ארגונים גדולים, והביעו את אמונם שיוכל להצעיד את היקב להתמודדות עם אתגרים חדשים בארץ ובחו"ל, כתוצאה מהגדלת היקפי הייצור, וזאת תוך הקפדה על האיכויות הגבוהות של יינות היקב. בימים אלו עובר היקב הוותיק למתקן חדיש ומודרני בפארק התעשיות דלתון.

אלי גידור, אורי שקד, לני רקנאטי ויניב ענבר. יחצ יקב רקנאטי,
אלי גידור, אורי שקד, לני רקנאטי ויניב ענבר/יחצ יקב רקנאטי

שת"פ של עוף

חסן עבאסי, מנכ"ל ומייסד שותף של אפליקציית HAAT, ועומר זיידנר מנכ"ל KFC ישראל , קיימו מפגש להשקת שיתוף פעולה בין המותגים.

רשת העוף האמריקאית KFC , שממשיכה להתרחב בישראל בשנתיים האחרונות ומונה 14 סניפים בפריסה ארצית מראש פינה בצפון ועד באר שבע, בחרה ב-HAAT לטפל במשלוחי המנות שלה לצד 'וולט'.

כוחה של HAAT ביישובי הפריפריה ובישובים הערבים, מאפשר לה להגיע לקהלים חדשים עבור KFC ולהנגיש את הרשת המצליחה ללקוחות נוספים. פעילות המשלוחים המשותפת התחילה החודש עם סניף KFC בנצרת ותתפרס ליישובים וסניפים נוספים בקרוב.

חסן עבאסי  ועומר זיידנר. אבי כהן,
חסן עבאסי ועומר זיידנר/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully