וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבודה במגוון תחומים: פרטנר מגייסת למגוון רחב של משרות

15.8.2022 / 16:05

מנהל מחלקת חדשנות, בודקי תוכנה, מתודולוג אבטחת מידע וסייבר? בפרטנר מחפשים אתכם

פרטנר. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
מגוון רחב של תפקידים. פרטנר/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

קבוצת התקשורת פרטנר מגייסת עובדים למגוון רחב של תפקידים בעולמות תוכן מגוונים ומאתגרים, הן במטה החברה והן בפריסה ארצית מאילת ועד נהריה.

פרטנר היא חברת תקשורת וטכנולוגיה ותיקה ומובילה, שבונה תשתיות ומספקת שירותים ללמעלה מ-3 מיליון לקוחות, בתחומי הסלולר, האינטרנט, הטלוויזיה ופתרונות האינטגרציה והענן לעסקים. פרטנר פיתחה מודל גיוס קל ומהיר, כאשר מודל ההעסקה בחברה הוא גם היברידי ומשלב עבודה מהמשרדים ועבודה מרחוק, תוך שימת דגש על החשיבות באיזון בין בית ועבודה. בפרטנר מתגאים בין השאר בגיוס עובדים מכלל האוכלוסייה, ביניהם גם בני נוער ואנשים עם מוגבלות.

פרטנר משקיעה משאבים רבים ורואה חשיבות בהתפתחות המקצועית של העובדים והמנהלים ומציעה מסלולי קידום ואופק מקצועי ואישי. עובדות ועובדי החברה נהנים מהטבות שכר רבות, נופש חברה בחו"ל, מסיבות, ביטוח בריאות, מלגות לימודים, ארוחת צהריים, הנחות לרכישת מכשירי סלולר ועוד. החברה זכתה בעבר בסקר המעסיקים הטובים ביותר בישראל של STATISTA, ובסקר ConfaceBDI לחברות שהכי כדאי לעבוד בהן.

בין המשרות הפתוחות בחטיבות הנדסה, מערכות מידע ואינטגרציה, ניתן למצוא: מהנדסי רשתות IP, מומחי רשתות גישה, מומחי מיתוג, מנהלי פרויקטים, מתודולוגי אבטחת מידע וסייבר, מפתחי דיגיטל, מנהל מחלקת חדשנות, מנתח מערכות דיגיטל ו-CRM, מתפעל מערכות מידע, מפתחים, תכניתנים, בודקי תוכנה, מומחי אבטחת מידע ועוד. כמו כן, בפרטנר מגייסים למשרות מעולמות המטה, שירות לקוחות, תמיכה טכנית, מכירות, ועוד.

עדי קורן, סמנכ"לית משאבי אנוש בפרטנר, ציינה כי "קבוצת פרטנר מציעה תפקידים מאתגרים בשלל תחומים, תוך דגש על התפתחות אישית של העובד ואופק תעסוקתי. לעבוד בפרטנר זה לעבוד בחברה מדהימה ויציבה הפרוסה בכל רחבי הארץ, חברה עם תרבות ארגונית ומורשת שיש להתגאות בה, ובעיקר כזאת ששמה את יחסי העבודה ואת רווחת העובד במרכז."

להגשת קורות חיים לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully