וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב הורוביץ מונה ליו"ר ועד המנהל בעמותת גשר לאהבה ופתיחות (גלאו"פ)

15.8.2022 / 16:31

מונה ליו"ר משותף של ועד המנהל בעמותת גלאו"פ (גשר לאהבה ופתיחות), הפועלת בחוות המרחב הפתוח בעמק איילון ועוסקת בטיפול באוכלוסייה עם צרכים מיוחדים ונוער בסיכון

יואב הורביץ. יחצ,
יואב הורביץ/יחצ

יואב הורוביץ (62) מונה ליו"ר משותף יחד עם ינאי מן של ועד המנהל בעמותת גלאו"פ (גשר לאהבה ופתיחות), הפועלת בחוות המרחב הפתוח בעמק איילון ועוסקת בטיפול באוכלוסייה עם צרכים מיוחדים ונוער בסיכון.

להורוביץ ניסיון רב בניהול חברות פרטיות וציבוריות. בין היתר כיהן כמנכ"ל משרד ראש הממשלה, ראש סגל ראש ממשלת ישראל, מנכ"ל "אוויס ישראל" ומשנה למנכ"ל יוניברסל מוטורס ישראל. בשנים האחרונות ממלא מגוון תפקידים, ביניהם: יו"ר -ק.ב תעשיות מחזור בע"מ, יו"ר ובעלים של י. הורוביץ ייעוץ בע"מ, יזם ושותף בפעילויות cyber security ואנרגיה מתחדשת. כמו כן, הורוביץ משמש כדירקטוריון חיצוני במנהלת ליגת העל בכדורסל.

עופר קומרובסקי, מייסד עמותת גלאו"פ: "אני מברך את יואב הורוביץ על הצטרפותו כיו"ר העמותה ואין ספק שניסיונו העשיר וערכיו יסייעו לקידום העמותה והטיפול בנוער במצוקה".

יואב הורוביץ: "בעיני, עמותת גלאו"פ מייצגת בפעילותה את ישראל היפה, העוזרת, הסבלנית והיצירתית. אני גאה לקחת חלק במפעל זה ולהצטרף לחבורה מופלאה של אנשים טובים ששמה לה ליעד לחזק את החברה בישראל".

אמיתי ילדה וסוס. יחצ,
להתמודד עם הטראומה. עמותת גלאו"פ במרחב הפתוח/יחצ

העמותה הוקמה בשנת 2003 על ידי מספר חברים בוגרי צוות מסיירת מטכ"ל, חברים בעלי מודעות ואכפתיות חברתית ועם הוויית נתינה. מטרת העמותה היא קידום ועזרה לאוכלוסיות מיוחדות דרך חיבור לחיוניות של הטבע ובע"ח בחוות סוסים טיפולית- חוות המרחב הפתוח.

העמותה עוזרת למגוון של אוכלוסיות מיוחדות: נוער בסיכון, מתמודדי נפש, אנשים בפוסט טראומה, ועם התמחות רבת שנים בעבודה עם אנשים על הרצף האוטיסטי. המכנה המשותף של כל המטופלים שלנו הוא חוויית הדחייה והבידול שהם חווים, שמתבטאת בהדרה וכאב הבדידות הנגזר ממנה.

פעילות העמותה משפיעה על אלפי משפחות בישראל מדי שנה, והחדשנות שבה מהווה מודל ייחודי ופורץ דרך אותו שמשנה את הגישה הטיפולית באנשים עם מוגבלויות.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully