וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי גיוס של 81 מיליון דולר ורכישת 5 חברות: Bookaway מגייסת עובדים

15.8.2022 / 17:47

החברה שהוקמה ע"י מטיילים עבור מטיילים, מספקת פרטים על כל המסלולים שבדרך, מאפשרת הזמנת כרטיסים מקוונת, תמיכה 24/7, ומעניקה ללקוחות את האפשרות למלא ביקורת על השירות שקיבלו

Bookaway, סטארטאפ הטרוולטק, מגייס מפתחות ומפתחים למשרדיו בתל אביב, למגוון תפקידי תוכנה, מוצר ופיתוח, ביניהם: Product Manager ,Fullstack Developer, Data Engineer.

בחודשים האחרונים, ענף התיירות חווה פריחה מחודשת ועלייה חדה בביקושים להזמנת כרטיסי נסיעה ליעדים רבים בעולם. ע"פ ארגון התיירות העולמי, ב-5 החודשים הראשונים של 2022, מספר כניסות התיירים ליעדים שונים בעולם, יותר משליש את עצמו לעומת 2021, והגיע לכ-250 מיליון לעומת 77 מיליון בלבד, אשתקד. באירופה למשל, עד מאי נרשמה עלייה של 350% בכניסות תיירים, לעומת התקופה המקבילה ב-2021, ובאמריקה כניסות התיריים יותר מהכפילו את עצמם ועלו בכ-112%.

כדי לסייע למפעלי תחבורה מכל העולם, לעמוד בביקושים המזנקים ולספק שירות מקצועי, יעיל ודיגיטלי יותר, פיתחה Bookaway פלטפורמה מתקדמת המחברת בין תיירים ברחבי העולם למפעילי תחבורה. הפלטפורמה מאפשרת להזמין כרטיסי נסיעה לתחבורה יבשתית וימית אונליין בקלות ובמהירות, ולתכנן את הטיול טוב יותר. החברה שהוקמה ע"י מטיילים עבור מטיילים, מספקת פרטים על כל המסלולים שבדרך, מאפשרת הזמנת כרטיסים מקוונת, תמיכה 24/7, ומעניקה ללקוחות את האפשרות למלא ביקורת על השירות שקיבלו.

עובדי בוקאוויי. נוי ארקובי,
עובדי בוקאוויי/נוי ארקובי

בעיצומה של הקורונה, החליטה Bookaway לבצע מהלך אסטרטגי אמיץ והקימה קבוצת נסיעות בינלאומית, ע"י איחוד מפעילי נסיעות מכל העולם. לצורך כך רכשה את Getbybus, המציעה עשרות אלפי נסיעות ברחבי הבלקן ומערב אירופה, ואת 12Go, המספקת את רשת התחבורה המקומית הגדולה ביותר ברחבי דרום מזרח אסיה. בסוף 2021, רכשה גם את Sisorg, המספקת פתרונות תוכנה ומערכת לניהול התחבורה למעל 80 מפעילי תחבורה בדרום אמריקה, באוקטובר 2021 רכשה את Plataforma 10, אשר מסייעת ליותר מ-400 מפעילי אוטובוסים בדרום אמריקה לשווק כרטיסי נסיעה. בשבועות האחרונים הכריזה החברה על מוצר טכנולוגי חדש SeatOS, מערכת מבוססת ענן, מקצה לקצה, לניהול לוחות הזמנים, המסלולים, הנסיעות וההזמנות עבור מפעילי תחבורה בתאילנד ובפיליפינים.

Bookaway, שעד היום גייסה כ-81 מיליון דולר, עובדת היום בשיתוף פעולה עם יותר מ-7,500 ספקי תחבורה מכל העולם. שוק הנסיעות התחבורתיות והיבשתיות הבינלאומי מוערך היום בכ-150 מיליארד דולר. כשמחוץ לארה"ב, קרוב ל-90% מכרטיסי הנסיעה אלו, אינם נמכרים באופן מקוון, אלא בתחנות האוטובוסים, רכבות, מעבורות, קיוסקים וחנויות שונות. המטרה המרכזית של קבוצת הנסיעות היא להאיץ את הדיגטציה והמעבר של מפעילי התחבורה לאונליין, ולפשט ולייעל את תכנון הטיול לקהל לקוחותיהם.

דיוויד יצחקי, מייסד משותף ומנכ"ל Bookaway: "אנחנו עדים לשיא בביקושים לנסיעה לתחבורה יבשתית וימית בכל רחבי העולם. בשנה האחרונה, החברה הציגה צמיחה משמעותית, ובימים אלה אנו ממשיכים להתרחב ליעדים נוספים בעולם ולהגדיל את שיתופי הפעולה עם מפעילי תחבורה נוספים. כמי שהיום נמנים על אחת משתי קבוצות הנסיעות הגדולות בעולם, אנחנו מגייסים עובדים למשרדינו בת"א, שיאפשרו לנו להמשיך לפתח את החברה ולקחת חלק משמעותי בבשורה הדיגיטלית שהיא מביאה עמה לענף התיירות העולמי. בשנה הקרובה אנחנו מצפים להכפיל את היקף המכירות ומעמיקים את צוות הפיתוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully