וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פישר מנגישה אם השמש והים

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 16.8.2022 / 9:01

וונדי פישר ו'קירש פאונדיישן', הרימו יחד תרומה לפסטיבל ישראל הקרוב על מנת שתתאפשר לבאי הפסטיבל כניסה חופשית למופע 'סאן אנד סי' - זוכה הביאנלה בונציה.

מנכ"ל פסטיבל ישראל, אייל שר, רתם את אחד מחברי הועד המנהל של הפסטיבל, שפנה לנציג של הקרן לירושלים בארה"ב לגייס תרומה שתאפשר את פתיחת המופע המיוחד, לקהל הרחב, ללא תשלום, וזאת כחלק מהמאמץ המתמשך של פסטיבל ישראל להנגיש את תכניו המשובחים לאוכלוסיות רחבות ומגוונות ככל הניתן.

בהיות המופע עוסק במשבר האקלים, הבאתו לפסטיבל, ופתיחתו לקהל הרחב, ממחישים גם את תפקידה הקריטי של האמנות בהגברת הווליום התודעתי במאבק במשבר האקלים.

בסופו של דבר הגיעה הפניה לוונדי פישר - פסלת, אספנית אמנות ופילנתרופית פעילה בתחומי התרבות והחברה בארה"ב, אנגליה, שוויץ, דרום אפריקה וישראל. פישר משמשת כנשיאת הועד המנהל של קרן הגוגנהיים וחברה פעילה בוועדי המנהלים של מוזיאון ישראל, ה'טייט מודרן', הMOMA, PS1 בניו יורק ועוד. בהכירה את המופע חשבה פישר שהצגתו בפסטיבל ישראל, תהיה דבר מבורך ולכן נענתה באופן מיידי לבקשה לסייע ולגיוס התרומה שנדרשה.

איל שר. Zoe sher,
איל שר/Zoe sher
Andrej Vasilenko. סאן אנד סי פסטיבל ישראל,
Andrej Vasilenko, סאן אנד סי/סאן אנד סי פסטיבל ישראל

אקסל לפליטים

חברת Datarails יצרה אוסף אומנות NFT ראשון מסוגו, שנוצר ב-Excel. חמש העבודות באוסף כוללות תמונות מהמשבר באוקראינה, כולל עיבודי אקסל של הנשיא האוקראיני זלנסקי.

כל ההכנסות ממכירת פרטי האוסף מיועדות לפליטי המלחמה, באמצעות עמותת Heart to Heart International. חמש היצירות תימכרנה, כל אחת, תמורת מטבע אתריום אחד, שהוא שווה ערך לכ-2000 דולר.

המכירה היא יוזמה של חברת הסטארטאפ Datarails, שמפתחת ומנהלת פלטפורמה לניתוח פיננסי למשתמשי אקסל. החברה הזמינה את האמן סייף עלי, שבעברו עבד עם תאגידי ענק כדוגמת PwC ו- Porsche, להפיק חמש יצירות אמנות ייחודיות באמצעות אקסל. הקבצים הועלו ל-OpenSea, שוק ה-web3 הגדול ביותר עבור NFTs.

דידי גורפינקל, מייסד משותף ומנכ"ל Datarails סיפר כי הוא מקווה שהפרויקט הזה יעזור להראות את היכולות הרחבות של האקסל, תוך גיוס כספים לפליטים הנמצאים במצב מצוקה קשה עקב המשבר המתמשך באוקראינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דידי גורפינקל. DataRails,
דידי גורפינקל/DataRails

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully