וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Intel Ignite מודיעה על שורת מינויים בארץ ובעולם

16.8.2022 / 8:52

, תוכנית הצמיחה לסטארט אפים של אינטל, מודיעה היום על שורת מינויים בארץ ובעולם, ביניהם יובל אבנון לתפקיד ה-CTO הגלובלי ואבי תל-אור לתפקיד ה- CTO בישראל, אריאלה דרייפוס לתפקיד ה-Chief of Staff ומנהלת תפעול גלובלית ועוד

Intel Ignite, תוכנית הצמיחה לסטארט אפים של אינטל, מודיעה היום על שורת מינויים בארץ ובעולם, ביניהם יובל אבנון לתפקיד ה-CTO הגלובלי ואבי תל-אור לתפקיד ה- CTO בישראל, אריאלה דרייפוס לתפקיד ה-Chief of Staff ומנהלת תפעול גלובלית, עופר ליאור לתפקיד דירקטור פיתוח עסקי, שרית רוזנטל-אבירם לתפקיד דירקטורית שיווק גלובלי, מרקוס בוהל לתפקיד מנכ"ל Intel Ignite אירופה, מרתה איבנובאס לתפקיד מנהלת Deal Flow ופורטפוליו ב- Intel Ignite אירופה ומארק קסטלמן למנכ"לIntel Ignite בוסטון.

יובל אבנון - CTO גלובלי (Global CTO)

יובל אבנון. עומר הכהן,
יובל אבנון/עומר הכהן

בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה בארכיטקטורה והגדרת מוצר. לפני שייסד במשותף את אינטל איגנייט והיה ה-CTO של הסניף הראשון בישראל, היה אחראי על התכנון האסטרטגי של ערכות שבבי מוצרי ה-Client של אינטל, והוביל את תכנון המוצר של דור 11 של אינטל (CORE Gen-11). לפני שהצטרף לאינטל, מילא יובל שורת תפקידים בכירים בארכיטקטורה והגדרת מוצר במארוול סמיקונדקטורס ובגלילאו טכנולוגיות. במהלך הדרך הדריך עשרות יזמי סטארט-אפ בתחום הדיפ טק. בצבא שירת ביחידה טכנולוגית מובחרת. ליובל תואר ראשון בהנדסת חשמל מהטכניון ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, שניהם בהצטיינות.

אבי תל-אור - CTO ישראל

אבי תל אור. עומר הכהן,
אבי תל אור/עומר הכהן

בעל ניסיון של 25 שנה בפיתוח טכנולוגיות ומוצרים מולטידיסיפלינארים בחיל המודיעין, באינטל ובשלושה סטרטאפים. עד לאחרונה שימש כמנהל מחקר ופיתוח בוואליראן שמפתחת פלטפורמת דאטה לניהול כבישים ולפני כן ניהל את חטיבת התקשורת האלחוטית המהירה באינטל. לאבי תואר ראשון בהנדסת אווירונאוטיקה וחלל מהטכניון ותואר שני במנהל עסקים מאונ' בר-אילן.

אריאלה דרייפוס - Chief of Staff ומנהלת תפעול גלובלית

אריאלה דרייפוס. עומר הכהן,
אריאלה דרייפוס/עומר הכהן

בעלת ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתפקידים ניהוליים וטכנולוגיים באינטל - כגון מהנדסת Design, מנהלת פרוגרמה בוולידציה ומנהלת קבוצות פיתוח כלים למהנדסי אנלוג. בעבר ניהלה את מרכז היזמות והחדשנות של הטכניון, Bronica והייתה מהנדסת חומרה בחברת ChipX. לאריאלה תואר ראשון בהנדסת חשמל ותואר שני במנהל עסקים מהטכניון. בנוסף, מחזיקה בתעודת קואצ'ר וכיום נמצאת במסלול הסמכה למנהלים ב- MIT Sloan.

עופר ליאור - דירקטור פיתוח עסקי

עופר ליאור. עומר הכהן,
עופר ליאור/עומר הכהן

ניהל את הפיתוח העסקי והמכירות באירופה, אפריקה והודו בחטיבת התוכנה של אינטל. עופר מביא עמו לתפקיד ניסיון עשיר בפיתוח שווקים חדשים, יצירת קשרים עסקיים עם חברות ענק ומכירה ללקוחות סופיים מכל התחומים. במהלך השנתיים האחרונות עופר שימש כמנטור עסקי של סטרטאפים בתוכנית של אינטל איגנייט. לעופר תואר ראשון בכלכלה ותקשורת מאוניברסיטת חיפה ותואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית.

שרית רוזנטל-אבירם - דירקטורית שיווק גלובלי

שרית רוזנטל. עומר הכהן,
שרית רוזנטל/עומר הכהן

בעלת ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתפקידי שיווק גלובלי בחברות טכנולוגיות רבות. בתפקידה האחרון ניהלה את השיווק הגלובלי של סוני סמיקונדקטור, ולפני כן מילאה תפקידי שיווק גלובליים ניהוליים בתאגידים גדולים ובסטארט אפים, כגון ויאקסס-אורקה, אלגוסק, דאסו סיסטמס, צ'ק פוינט ועוד. לשרית תואר ראשון בתקשורת וסוציולוגיה מהאוניברסיטה העברית ירושלים ו- MBA במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

מרקוס בוהל - מנכ"ל Intel Ignite אירופה

מרקוס בוהל. יחצ,
מרקוס בוהל/יחצ

בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה בבנייה וצמיחה של טכנולוגיות וחברות מובלות מוצר. יזם סדרתי עם התמחות בחברות בתחום מסחר אלקטרוני ו- enterprise SaaS. בוהל גייס למעלה מ-50 מיליון דולר, עשה 2 אקזיטים וזכה במספר פרסים, כולל פרס ממגזין פורבס. הוא שימש במשך 5 שנים כיועץ ארגוני למועדוני כדורגל מקצועיים באירופה ואת הקריירה שלו החל כיועץ אסטרטגי בחברת רולנד ברגר וחברות בוטיק אסטרטגיות נוספות.

מרתה איבנובאס - מנהלת Deal Flow ופורטפוליו בIntel Ignite- אירופה

מרתה איבנובס. יחצ,
מרתה איבנובס/יחצ

בעלת ניסיון של למעלה מעשור בארגונים מבוססי דאטה. לאחרונה סיימה את תפקידה בחברת Dell Technologies שם הובילה את תחום הפיתוח העסקי עבור Dell Technologies Capital באירופה.

מארק קסטלמן - מנכ"לIntel Ignite צפון אמריקה

מארק קסטלמן. יחצ,
מארק קסטלמן/יחצ

יזם, איש הון סיכון, ומשקיע למעלה מ-25 שנה. מארק שותף בשלוש קרנות הון סיכון ב-Capital Factory , קרן האקסלרטורים והסטארט-אפים הפעילה ביותר במרכז ארצות הברית. בעבר שימש כשותף-משקיע ב-Mistletoe, קרן השקעות אימפקט גלובלית בשווי 500 מיליון דולר, שם שימש כיועץ ל- Deepcora.ai, קרן הבינה המלאכותית של סופטבנק בשלבים המוקדמים. מארק הוא MIT Sloan Fellow ובוגר תוכנית ה-MBA של בית הספר לניהול MIT Sloan.

"התוכנית שלנו מתרחבת"

צחי וייספלד, סגן נשיא אינטל ומנכ"ל אינטל איגנייט העולמית ציין כי: "בשנתיים האחרונות Intel Ignite תמכה ב -90 סטארטאפים בשלבי סיד שגייסו במצטבר למעלה ממיליארד דולר בתום התוכנית. סטארט אפים אלו הניבו מספר אקזיטים, כולל הרכישה של גרנולייט ע"י אינטל. בנוסף, אינטל איגנייט זכתה בתוכנית ההאצה של השנה בישראל (ע"י גיקטיים) ובפרס מנכ"ל אינטל למצוינות. כעת התוכנית שלנו מתרחבת ועוברת לשלב הצמיחה הגלובלית. עכשיו יותר מתמיד סטארט אפים ברחבי העולם צריכים עזרה כדי להצליח במציאות העסקית והטכנולוגית המאתגרת. הצוות הגלובלי של אינטל איגנייט מחויב לספק לסטארט אפים אלו את הפלטפורמה הטובה ביותר להצלחה וכמו כן לתרום לאינטל בתהליך ההתפתחות המואץ של החברה."

  • עוד באותו נושא:
  • אינטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully