וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן אוחיון מונה לתפקיד סמנכ"ל החטיבה הקמעונאית בדואר ישראל

16.8.2022 / 12:16

אושר מינוי איתן אוחיון לתפקיד סמנכ"ל החטיבה הקמעונאית בדואר ישראל, הכוללת מאות סניפים וסוכנויות דואר, ומאות מרכזי מסירה בבתי עסק ורשתות קמעונאיות ברחבי הארץ

איתן אוחיון. יחצ,
איתן אוחיון/יחצ

דירקטוריון 'דואר ישראל' אישר היום (ג'), את מינוי איתן אוחיון לתפקיד סמנכ"ל החטיבה הקמעונאית בדואר ישראל, הכוללת מאות סניפים וסוכנויות דואר, ומאות מרכזי מסירה בבתי עסק ורשתות קמעונאיות ברחבי הארץ. לאוחיון מעל 20 שנות ניסיון ניהולי מגוון בעולם הקמעונאות, כולל ניהול יחידות שונות ומערכי מכירות ולוגיסטיקה בקבוצת שטראוס. לאוחיון תואר ראשון במנהל עסקים (BA) עם התמחות במימון מהמכללה למנהל, ותואר שני במנהל עסקים (MBA) עם התמחות בשיווק, מהאוניברסיטה הפתוחה.

דוד לרון, מנכ"ל דואר ישראל, אמר: "אני מברך על הצטרפותו של איתן להנהלת הדואר, ובטוח שניסיונו העשיר יסייע לחטיבת הקמעונאות ולחברת הדואר ביציאה לדרך חדשה, לפיתוח מנועי צמיחה, ולמתן שירות טוב יותר ללקוחות".

לאחרונה הודיעה החברה על מינוי סמנכ"לית הכספים קרן אצלאן. המנכ"ל החדש לרון, שנכנס לתפקיד בחודש יוני האחרון, צפוי להודיע על שינויים ומינויים נוספים בחברה בשבועות הקרובים, לקראת מהלך ההבראה וההפרטה המתוכננת של החברה ב-2023.

שר התקשורת ושר האוצר הודיעו לפני מספר שבועות, על הכוונה להפריט את חברת דואר ישראל, חברה ממשלתית בבעלות המדינה, ולמכור אותה כבר במהלך 2023 למשקיע פרטי. עוד קודם לכן, החברה צפויה לעבור תהליך משמעותי של הבראה על מנת להימנע מפשיטת רגל, במהלך שיכלול סגירת סניפים ברחבי הארץ, וצמצום כוח האדם עם פיטורים ופרישה מוקדמת של יותר מ-1,000 עובדים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully