וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריסת רגל: Upstep הגדילה את המכירות בארה"ב בכ-50 אחוז

16.8.2022 / 12:53

חברת המדרסים הישראלית מכרה בשנת 2021 למעלה 34,000 זוגות מדרסים וב-2022 הכפילה את כוחה

לימור כץ. יחצ,
לימור כץ, מנכ"לית Upstep/יחצ

חברת Upstep הגדילה ב-2022 בכ-50% את מכירות המדרסים בארה"ב והגדילה את הפעילות בכל המישורים המקצועיים: ייצור, טכנולוגיה, פיתוח, שיווק, והספקה. ב-2021 מכרה החברה בארה"ב למעלה 34,000 זוגות מדרסים.

לימור כץ, מנכ"לית החברה, הקימה לאחרונה מרכז לוגיסטי שני בארה"ב ב-נבדה בהשקעה של 1.5 מיליון שקל. המרכז הלוגיסטי הראשון של החברה בארה"ב פועל בניו ג'רזי. החברה הקימה גם מערך BIG DATA של למעלה מ-200,000 כפות רגליים של לקוחות בארה"ב, ומתכוונת להמשיך ולהרחיב את מערך BIG DATA למאוד אלפים רבים נוספים. תפעול שני המרכזים הלוגיסטים בארה"ב קיצר ב-25% את זמני הספקת המוצרים החדשים.

UPSTEP הוקמה ע"י האחים לימור כץ, אביעד רז ואורן רז בשנת 2017 לאחר שנתיים וחצי של מחקר פיתוח. במהלך 5 שנות הפעילות בשוק האמריקאי הפכה החברה Upstep לאוטוריטה רפואית אונליין מס' 1 בארה"ב לטיפול בכאבי רגליים. הזמנת המדרסים נעשית דרך ממשק אינטרנטי ידידותי, מבלי לצאת מהבית לאורך כל התהליך. הלקוח עונה על מספר שאלות באתר החברה, על סגנון חייו בעיות רפואיות והתחום אליו הוא נזקק למדרסים ומקבל אליו הביתה קופסת דריכה, מטביע את כפות רגליו ושולח למרכז הלוגיסטי של החברה. צוות פודיאטרים מומחים, מהמעלה הראשונה, מתכננים עבור כל לקוח מדרס מותאם אישית, בהילקח כל הפרטים הנדרשים, ובמטרה לפתור את כאבי הרגליים ולהעצים את איכות החיים של הלקוחות. לאחר כחודש מקבל הלקוח לביתו את המדרסים. עלות המדרסים המותאמים אישית של "Upstep" זולה בכ-50% מעלות מדרסים הנרכשים בצורה המסורתית ונמכרת עם אחריות מלאה.

  • עוד באותו נושא:
  • מדרסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully