וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מר שועל המהולל: שורת מינויי מנכ"לים ברשת FOX

16.8.2022 / 14:59

שרון ביטון מונה למנכ"ל American Eagle גלובל - אירופה וישראל, שני סייג מונתה למנכ"לית American Eagle ישראל ומירי לוין מונתה לתפקיד מנכ"לית red

שורת מינויי מנכ"לים ברשת FOX, כששרון ביטון מונה למנכ"ל American Eagle גלובל - אירופה וישראל, שני סייג מונתה למנכ"לית American Eagle ישראל ומירי לוין מונתה לתפקיד מנכ"לית red.

שרון ביטון, מנכ"ל American Eagle גלובל - אירופה וישראל

שרון ביטון. שוקה כהן,
שרון ביטון/שוקה כהן

שרון ביטון מונה לתפקיד מנכ"ל American Eagle גלובל - אירופה וישראל (בכפוף לחתימת הסכמים סופיים), במסגרת תפקידו ינהל את כל פעילות American Eagle באירופה ובישראל וימשיך לפתח ולהוביל את המותג. ביטון ינהל את הפעילות הקמעונאית והסיטונאית, לרבות אתרי סחר אלקטרוני למכירת מותגי American Eagle באירופה. שרון ביטון, שמכהן בעשור האחרון כמנכ"ל American Eagle ישראל, החל את תפקידו בקבוצת FOX לפני 22 שנה ומילא שורה ארוכה של תפקידים בכירים, ביניהם גם סמנכ"ל מכירות פוקס. ביטון (49, נשוי + 3) מתגורר בקריית אתא.

שני סייג - מנכ"לית American Eagle ישראל

שני סייג. פוקס,
שני סייג/פוקס

שני סייג מונתה לתפקיד מנכ"לית American Eagle ישראל, במסגרת תפקידה תנהל את פעילות מותגי American Eagle - לרבות AERIE: ההלבשה התחתונה והפנאי של המותג ו- OFFLINE by Aerie אופנת האקטיב. בשנה וחצי האחרונות סייג שימשה כמנכ"לית של רשת red, פרי שיתוף פעולה של קבוצת HOT וקבוצת FOX. הכניסה לתפקידה החדש כמנכ"לית American Eagle ישראל מהווה סגירת מעגל עבור סייג, שהחלה את דרכה בקבוצת FOX לפני כ-10 שנים ברשת American Eagle ושימשה במגוון תפקידים, בתפקידה האחרון ברשת כיהנה כסמנכ"לית מכירות. סייג (38, +2) מתגוררת בחיפה, בעלת תואר MBA עם התמחות במימון מהמרכז ללימודים אקדמאיים.

מירי לוין - מנכ"לית red

מירי לוין. אבישי פינקלשטיין,
מירי לוין/אבישי פינקלשטיין

מירי לוין מונתה לתפקיד מנכ"לית red, רשת חנויות קונספט לשיווק ולמכירת מוצרי סלולר, תקשורת ומולטימדיה של החברות המובילות בעולם. לוין בעלת למעלה מ-20 שנות ניסיון בשוק התקשורת, שימשה ב-7 השנים האחרונות כסמנכ"לית שיווק ולקוחות פרטיים ב-HOT, תפקיד במסגרתו הובילה את מהפיכת השירות ב-HOT, השקת הסיבים האופטיים של החברה וכן את המהפכה בשפה הפרסומית במסגרתה נבחרה גל גדות כפרזנטורית. לוין (48) מתגוררת בראשון לציון בעלת תואר ראשון מאוניברסיטת תל אביב במדעי המדינה וסוציולוגיה ותואר שני במנהל עסקים של הקריה האקדמית אונו.

red, פרי שיתוף פעולה של קבוצת HOT וקבוצת FOX, היא רשת חנויות ראשונה מסוגה בישראל, משווקת פורטפוליו עשיר ומגוון של מוצרי סלולר, תקשורת ומולטימדיה של החברות המובילות בעולם ומעניקה שירותים ייחודיים לצד חווית שירות וקנייה ייחודית.

  • עוד באותו נושא:
  • פוקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully