וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורש כנפיים: רן ברודר מונה למנכ"ל BIRD בישראל

16.8.2022 / 16:43

ברודר, שהוביל את האופרציה וקשרי הממשל של חברת הקורקינטים השיתופיים בשנתיים האחרונות, יחליף בתפקידו את יניב ריבלין מייסד החברה בישראל, שישמש כיועץ לחברה. כמו כן, BIRD מודיעה על מינויה של מאיה עזריה למנהלת הרגולציה וקשרי הממשל בחברה

חברת BIRD, אשר ייסדה את תחום הקורקינטים השיתופיים בעולם ובישראל, מודיעה על מינויו של רן ברודר, למנכ"ל החברה בישראל. ברודר יחליף בתפקידו את יניב ריבלין המנכ"ל המייסד של החברה, אשר כיהן ב-4 שנותיה הראשונות והיה למי שהביא את הקורקינטים השיתופיים לישראל.

עו"ד רן ברודר, בוגר תואר ראשון במשפטים וכלכלה מאוניברסיטת תל אביב, ניהל בשנתיים האחרונות את תחום האופרציה וקשרי הממשל של Bird. לצד ניהול התפעול השוטף של החברה בערים השונות, ברודר לקח חלק מרכזי בזכייה במספר רב של מכרזים בערים הגדולות בישראל, ביניהם המכרזים באילת, פתח תקווה, רמת השרון ואשדוד, ובכך המשיך את הרצף המוצלח של בירד כחברה שזכתה בכל מכרז אליו ניגשה מאז תחילת פעילותה בישראל. בתפקידיו הקודמים שימש ברודר כמ"מ מנכ"ל Future Mobility IL שמקדמת מדיניות תחבורה חכמה, ובתקופתו קידם פרויקטים רבים שסייעו להפחתת זיהום האוויר והשימוש ברכב פרטי, כגון נתיב+, אגרת גודש, מיסוי רכב חשמלי ומדיניות חניה נכונה. כמו כן עבד ברודר בעברו בפירמת עורכי הדין GKH שם התמחה בליווי חברות הייטק והשקעות טכנולוגיות רבות.

בהמשך למינויו של ברודר, בירד מודיעה כי יניב ריבלין, המנכ"ל המייסד, יישאר חלק אינטגרלי מהחברה וישמש כיועץ אשר יסייע להמשך ההתרחבות, אותה הוביל בהצלחה ל-10 ערים שונות בישראל. ריבלין היה לראשון שהביא את פתרון הקורקינטים השיתופיים לישראל, וב-4 שנות פעילותה תחת ניהולו שינתה בירד את הרגלי ההתניידות של מאות אלפי תושבים ותיירים בישראל, וסייעה לעיריות לפתח תשתית שבילים למיקרו-מוביליטי על סמך הדאטה שהעבירה. לאחרונה אף השיק ריבלין את ספרו הראשון "החיים כסטארט-אפ" שהפך במהרה לרב מכר וכרגע מדורג במקום השלישי ברשימת רבי המכר בישראל.

כמו כן, עו"ד מאיה עזריה ממונה למנהלת הרגולציה וקשרי הממשל של Bird בישראל, בנוסף לתפקידה הנוכחי כמנהלת רגולציה וקשרי הממשל באירופה. עזריה, בעלת תואר ראשון במשפטים ועבודה סוציאלית מהאוניברסיטה העברית ותואר שני ביישוב וניהול סכסוכים ומשא ומתן מאוניברסיטת בר אילן, שימשה כראש תחום רגולציה וממשל ברשות החדשנות לפני הצטרפותה לבירד. במסגרת התפקיד ניהלה עזריה את הקשר של מדינת ישראל עם הפורום הכלכלי העולמי (World Economic Forum) בתחום התחבורה החכמה, ולקחה חלק מרכזי בהנחת התשתית הרגולטורית לשימוש ברכבים אוטונומיים בישראל.

רן ברודר. דניס קפל,
רן ברודר/דניס קפל

רן ברודר: "זהו רגע מרגש עבורי ואני רוצה להודות ליניב שהיה מנטור עבורי והשגריר הטוב ביותר לתחום המיקרומוביליטי בישראל. ישראל נמצאת בימים של מהפכה תחבורתית ואין כל ספק שהפיתרון של בירד מעניק לישראלים חופש התניידות בצורה יעילה וברת קיימא. כחברה בעלת הניסיון הרב ביותר בתחום אנו מודעים לאתגרים הניצבים בפנינו, ואני גאה להוביל את החברה לעידן חדש של פתרונות טכנולוגיים ובטיחותיים שימשו הן את הרוכבים והן את הערים בהן אנחנו פועלים. יש לנו צוות מעולה ששואף למצוינות בכל יום ויחד נגיע לשיאים חדשים."

יניב ריבלין: "בתום תקופה מרגשת, מלמדת וסוערת אני מסיים את תפקידי כמנכ"ל Bird בישראל בתחושת סיפוק וגאווה גדולה. במהלך 4 השנים בהן הקמתי את התחום והובלתי את בירד בישראל, הפכנו את פתרון הקורקינטים השיתופיים לפתרון התחבורתי החשוב ביותר בתוך הערים אשר יעילותו בהפחתת השימוש ברכב הפרטי הוכחה מעל כל ספק. הפכנו את השוק הישראלי, הראשון של בירד מחוץ לארה"ב, לאחד מהשווקים החמים והמוצלחים בעולם, אליו נשאו עיניים התקשורת, בכירי בירד והתחום כולו. אני נשאר חלק מבירד ואמשיך לתרום מניסיוני להמשך ההצלחה והצמיחה. אני מאחל לרן בהצלחה רבה ואין לי ספק שעם הניסיון שלו בחברה ובעולם התחבורה החכמה, הוא ימשיך להוביל את החברה להישגים נוספים וחשובים."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully