וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועלים יבחן רכישה של סוכנויות ביטוח ובנקים בארה"ב על מנת להרחיב את פעילות בנק סינגנצ'ר

אמיר טייג

21.2.2003 / 12:39

סיגנצ'ר, הנמצא בבעלות מלאה של בנק הפועלים ומהווה את זרוע הפעילות שלו בארה"ב, יפתח 3 סניפים נוספים במדינת ניו יורק במהלך השנה הנוכחית



בנק סיגנצ'ר, מקבוצת בנק הפועלים , עומד לפתוח 3 סניפים חדשים במהלך השנה הקרובה. שלושת הסניפים ייפתחו במדינת ניו יורק בלבד, בגלל סיבות רגולטוריות. כמו כן בנק הפועלים יבחן רכישה של עסקים משלימים לפעילות סיגנצ'ר בארה"ב, כסוכנויות ביטוח ובנקים מסחריים אחרים בארה"ב על מנת להרחיב את פעילות הבנק.



בנק סיגנצ'ר, הנמצא בבעלות מלאה של בנק הפועלים, מהווה את זרוע הפעילות של הבנק הישראלי בארה"ב. מאחר ששוק הבנקאות המקומי מוגבל יחסית מבחינת התרחבות עסקית פנה בנק הפועלים לשווקי חו"ל והקים את סיגנצ'ר לפני כשנתיים.



אומנם הבנק עדיין רושם הפסדים, אך ממשיך במגמת צמצום הפסדיו ברבעונים האחרונים וצפוי לעבור לרווח ראשון ברבעון הראשון של 2003. את הרבעון השלישי של 2002 סיים הבנק עם הפסד של 2.6 מיליון דולר, בהשוואה להפסד של 7.3 מיליון דולר ברבעון המקביל, שהיה הרבעון השני לפעילותו. את הרבעון השני של שנת 2002 סיים הבנק עם הפסד של 3.1 מיליון דולר, ואת הרבעון הראשון של השנה עם הפסד של 4.17 מיליון דולר.



הקיטון בהפסדי הבנק נובע בין היתר מצמצום עלויות ההקמה שהכבידו על הדו"חות הכספיים האחרונים. מגמת הצמצום בהפסדים היתה מהירה יותר אלמלא רמת הריביות הנמוכה בארה"ב, ששחקה את רמת הרווחיות של הבנק. סיגנצ'ר, שהוקם במאי 2001, פונה לפלח שוק של לקוחות אמידים. המטרה היא להציע ללקוחות אלו שירות ויחס טוב יותר מאשר בבנקים הגדולים בניו יורק. כיו"ר הדירקטוריון של סיגנצ'ר משמש סקוט שי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully