וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים להכין סנדויצ'ים? הסכינים שיהפכו את השגרה לצבעונית יותר

עודכן לאחרונה: 17.8.2022 / 14:59

עם החזרה לביה"ס, ההורים נערכים להכנה יומיומית של סנדויצ'ים. על מנת להקל על המשימה ולהפוך אותה לצבעונית ומגוונת, משיקה רשת cook and bake, את סדרת הסכינים לינאה של המותג הספרדי Arcos, בעיצוב חדשני וצבעוניות קיצית, אשר מתאימה למריחה ולחיתוך של לחמים וירקות

סכינים מסדרת לינאה מבית ארקוס - מחיר מלא 75 שקל. דניאל לילה,
סכינים מסדרת לינאה מבית ארקוס - מחיר מלא 75 שקל/דניאל לילה

סדרת הסכינים Linea מבית ארקוס, מתאימה למספר שימושים: חיתוך קל ופשוט של לחמים וירקות, בעיקר ירקות רכים כמו עגבניה, בזכות להב מיקרו-משונן המאפשר לחתוך סוגים שונים של חומרי גלם במטבח. להב הסכין מעוגל, ומאפשר מריחה של ממרחים בקלות, וגם בטוח לשימוש.

חברת Arcos הספרדית - מותג הסכינים הטוב והמוביל בעולם אשר מייצר סכינים איכותיות בספרד משנת 1734 ומוכר במעלה מ-60 מדינות ברחבי העולם. המותג שם בחוד החנית חדשנות טכנולוגית המשדרגת את הסכין בכל הפרמטרים: חדות, אורך חיי להב ועמידות בפני חלודה. חברת Arcos הייתה הראשונה והבלעדית שהחלה לייצר סכינים מ-100% פלדת Nitrum, בתהליך ייצור ירוק מבוסס גז השומר על איכות הסביבה.

סכינים מסדרת לינאה מבית ארקוס - מחיר מלא 75 שקל. דניאל לילה,
סכינים מסדרת לינאה, למריחת ממרחים ולחיתוך של ירקות ולחמים/דניאל לילה

רשת Cook and Bake מונה 9 סניפים ונותנת מענה של כלי מטבח לטרנדים החמים ביותר בענף שהלך וגדל והופך כל אחד מאיתנו לשף ביתי. החנות הראשונה נפתחה בשנת 1984 בדיזנגוף סנטר שבמהרה הפכה לחנות המובילה לכלי בישול ואפייה. מאז העסק גדל בהתמדה וכיום החנויות מציעות מותגי בישול ואפייה בינלאומיים וחווית לקוח אחרת עם צוות מקצועי המציע ידע, מיומנות ושירות.

מחיר: החל מ- 25 שקל ליחידה. להשיג בסניפי רשת Cook and Bake ובאתר האונליין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully