וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריקן איירליינס רוכשת 20 מטוסי Overture על-קוליים

17.8.2022 / 16:16

החברה מכוונת להיות בעלת צי התעופה העל-קולי הגדול בעולם. המטוסים צפויים לפעול בכ-600 מסלולים ולקצר את זמן הטיסה בחצי מהזמן הנוכחי

אמריקן איירליינס. יחצ,
מטוס ה-Overture שרכשה אמריקן איירליינס/יחצ

אמריקן איירליינס ובום סופרסוניק מודיעות על הסכם לרכישת 20 מטוסי Overture, עם אופציה ל-40 מטוסים נוספים. מטוסי ה-Overture צפויים לטוס במהירות גבוהה פי שתיים מהמטוס המסחרי המהיר ביותר כיום.

מטוסי ה-Overture בנויים להטיס בין בין 65 ל-80 נוסעים במהירות על-קולית של 1.7 מאך מעל המים - או פי 2 ממהירות של המטוס המסחרי הכי מהיר כיום - עם טווח של 4,250 מיילים ימיים. כמו כן, המטוסים יפעלו באמצעות דלק בר-קיימא בלבד. המטוסים צפויים לצאת לשוק ב-2025 ולהטיס אנשים עד שנת 2029.

המטוסים העל קוליים נועדו לענות על צרכי מהירות, בטיחות וקיימות בצורה הטובה ביותר וצפויים לטוס בכ-600 מסלולים מסביב לעולם בחצי מהזמן הנוכחי. כך לדוגמה, טיסה בין מיאמי ללונדון תיערך פחות מ-5 שעות, או מלוס אנג'לס להונולולו ב-3 שעות בלבד.

מטוסי ה-Overture של בום סופרסוניק יצטרפו לצי המטוסים של אמריקן איירליינס, שהוא היעיל והצעיר ביותר מבין חברות התעופה האמריקאיות. תחת תנאי ההסכם, בום סופרסוניק מחויבת לעמוד בסטנדרט התעשייה בכל הנוגע לתפעול ובטיחות.

"במבט אל העתיד, טיסות במהירות על קולית יהיו חלק חשוב מהיכולת שלנו לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו", אומר דרק קר, מנהל הכספים הראשי של אמריקו איירלינס. "אנחנו מתרגשים לקראת הדרך שבה מטוסי בום סופרסוניק יעצבו את עתיד הטיסה בשבילנו ובשביל לקוחותינו".

"אנחנו גאים להציג את החזון שלנו לעולם מחובר יותר ובר-קיימא עם אמריקן איירליינס", מסר בלייק סקול, מייסד ומנכ"ל בום סופרסוניק. "אנחנו מאמינים שמטוסי ה-Overture יאפשרו לאמריקן איירליינס להעמיק את היתרון התחרותי שלה באמצעות קיצור זמני הטיסה של בחצי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully