וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקל יוצא להגנתו של קליין בשיחה עם שרון: אין לפגוע בעצמאות בנק ישראל

ליאור כגן

21.2.2003 / 13:31

נגיד בנק ישראל לשעבר זומן היום שוב לפגישה בארבע עיניים עם ראש הממשלה, במסגרת מאמציו של שרון לשכנע את פרנקל לקבל עליו את תפקיד שר האוצר



ראש הממשלה אריאל שרון זימן היום את יעקב פרנקל לפגישה נוספת בארבע עיניים. בפגישה, שהתקיימה לפני זמן קצר, המשיך רה"מ במאמציו לשכנע את פרנקל לקבל את עליו את תפקיד שר האוצר. זאת, במקביל ללחצים כבדים שמופעלים על נגיד בנק ישראל לשעבר מצד גורמים ממשלתיים ומהסקטור העסקי. מיד בתום השיחה החלה פגישתו של שרון עם יו"ר מפלגת העבודה, עמרם מצנע.



בשיחתו עם רה"מ, יצא פרנקל להגנת נגיד בנק ישראל, דוד קליין, ועצמאותו של בנק ישראל. פרנקל הבהיר בשיחה עם שרון כי חובה לשמור מכל משמר על עצמאות בנק ישראל ועל המעמד שלו כגורם בלתי תלוי. פרנקל ציין את הדברים בעקבות הפרסומים בימים האחרונים לפיהם שרון ואנשי לשכתו בודקים דרכים להדחת קליין.



פרנקל הדגיש לפני שרון כי אם יש חילוקי דעות בנושא המדיניות הכלכלית יש לפתור אותם בחדרי חדרים ולא באמצעי התקשורת. שרון אמר בפגישה כי הוא מבין את הדברים ומקווה שבהמשך הדרך לא תיפגע עצמאות בנק ישראל. במהלך הפגישה דנו שרון ופרנקל גם במצב המשק ועל הדרכים להוצאתו מהמיתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully