וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייצרת תרופות לפוריות ומסייעת לעובדים להיות הורים

עודכן לאחרונה: 18.8.2022 / 9:03

יוזמה יוצאת דופן של חברה ביו-טכנולוגיה כללית (BTG): מממנת לעובדיה תהליכי אימוץ, פונדקאות ו- IVF, ובנוסף מאפשרת חופשת לידה של 26 שבועות לאמהות ולאבות. המענק לעובדים בתהליך יכול להגיע עד למאות אלפי שקלים

תינוק עטוף במגבת. ShutterStock
לעודד את העובדים להשקיע במשפחה/ShutterStock

חברת ביו-טכנולוגיה כללית (BTG) אינה מחכה לחקיקה שתבטיח חופשת לידה לאבות ומעודדת את עובדיה בתהליך בניית משפחה: החברה מציעה לכל עובד ועובדת מימון מלא של תהליכי אימוץ, פונדקאות, IVF ובנוסף, חופשת לידה של 26 שבועות בתשלום מלא לאמהות ולאבות.

מדובר במענקים חסרי תקדים, שיכולים להגיע לכדי מאות אלפי שקלים לעובד, שנועדו לעודד הקמת משפחות.

BTG היא מרכז פיתוח וייצור של תרופות, בבעלות מלאה של חברת Ferring השוויצרית. החברה הממוקמת באזור תעשייה באר טוביה, ליד קרית מלאכי, מפתחת ומייצרת, בין השאר, הורמונים לטיפולי פוריות.

למעלה מ- 40% ממוצרי Ferring הם מוצרים בתחום רפואת הנשים ופוריות. ב- BTG מועסקים כ- 350 עובדים, כשלמעלה מ- 60% מהם אקדמאים, מתוכם 25% בעלי תארים מתקדמים, ו-10% בעלי דוקטורט ומעלה.

התוכנית הייחודית הושקה בתחילת יולי השנה וכבר עתה פנו מספר אבות בבקשה לממש את זכאותם לחופש לידה וישנם עובדים שהחלו בבירור לגבי תהליכי אימוץ ופונדקאות. עובדים אלה למעשה מקבלים מימון מלא, על חשבון החברה, למימוש תהליכי אימוץ או פונדקאות בכל מדינה שיבחרו.
הזכאות ניתנת לכל אחת ואחד מעובדי החברה. החל מהיום הראשון לעבודתו של עובד בחברה הוא זכאי ליהנות מההטבות יוצאות הדופן.

את חופשת הלידה במימון מלא למשך חצי שנה, אפשר לנצל עד שנתיים מהלידה, לפי בחירת העובד. במקרה בו שני בני זוג עובדים בחברה - כל אחד מהם יכול ליהנות מ- 26 שבועות חופשת לידה, כך שבפועל התינוקות שלהם יזכו לשנה שלמה בה אחד מהוריהם יהיה איתם בבית.

אפרת סיון. עופר חגג,
אפרת סיון, סמנכ"לית משאבי האנוש של BTG/עופר חגג

"תהיו בבית עם הילדים"

אפרת סיון, סמנכ"לית משאבי האנוש של החברה אמרה: "העובדים נמצאים במוקד תשומת הלב של הנהלת החברה וחשוב לנו לקיים אג'נדה ערכית מתוך רצון אמיתי ללוות את עובדינו ברגעים החשובים ביותר בחייהם.

Ferring, החברה האם שלנו, עוזרת לאנשים בכל העולם להקים משפחות והחליטה להפעיל תוכנית תמיכה בהקמת משפחות לכל עובדי החברה ב- 40 מדינות ברחבי העולם, בכללן ישראל. המסר של התוכנית הייחודית הוא: תשקיעו בבניית המשפחה שלכם, תהיו בבית עם הילדים. ברור לנו שעובדים מרוצים הם נכס לארגון וחשוב לנו להיות שם בשביל העובדים שלנו, במקומות בהם הם צריכים סיוע ותמיכה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלעד חן. גבי מימון,
אלעד חן, עובד בתחום שרשרת האספקה ב- BTG/גבי מימון

"לגדל את ילדיי בנחת"

אלעד חן, העובד בתחום שרשרת האספקה ב- BTG הוא אחד האבות שכבר הודיעו שירצו לממש את זכאותם לחופשת לידה. לדבריו: "הצורך לאזן בין העבודה לבית נוכח כל הזמן ולעיתים מייצר מתח רב. מחד, אני רוצה לתרום את מירב יכולותיי וזמני להצלחת החברה, מאידך, תמיד מזכיר לעצמי שאני כאן כדי לפרנס את משפחתי.

כשנודע לי על ההטבה לחופשת לידה למשך חצי שנה, גם לאבא, הייתי המום. עד עכשיו אני לא מאמין... היכולת להיות חצי שנה ברצף בבית, עם שקט כלכלי, לחוות את תקופת הגיל הרך עד הסוף ולגדל את ילדיי בנחת היא הגשמת חלום. הרי יכולנו לקבל מתנה גדולה או הטבה כספית, אבל ב- BTG השכילו לתת לנו את היקר מכל - זמן".

מור פלס. גבי מימון,
מור פלס, עובד במחלקת היצור ב- BTG/גבי מימון

"לא מוותר על החלומות שלי"

מור פלס העובד במחלקת היצור בחברה אומר שההטבה הזו מאפשרת לו להיות גם 100% אבא וגם 100% מקצוען בעבודה. "אני לא מוותר על החלומות שלי - גם אבא במשרה מלאה וגם אחראי תהליך במשרה מלאה. לשמחתי ב- BTG אפשר לעשות גם וגם וזה ממש לא מובן מאליו."

חשוב לציין כי מעבר לעלות חופשת הלידה, הכשרת עובדים מחליפים לחצי שנה היא מורכבת, בעיקר בשל תחום הפעילות של החברה - פיתוח וייצור תרופות וטיפולים רפואיים וגם לכך החברה נערכת מבעוד מועד ותגייס עובדים שזה יהיה תפקידם.

Ferring , החברה האם של BTG, דואגת לבחון את רמת שביעות רצון העובדים בתדירות גבוהה באמצעות סקרי שביעות רצון של חברת Gallup המועברים בחברה אחת למספר חודשים. התוצאות הגבוהות של BTG מעידות על תחושת חיבור ומחוייבות גבוהה של עובדי ועובדות החברה לארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully