וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחש באריזת סנפרוסט: החברה החלה באיסוף השעועית הירוקה

עודכן לאחרונה: 21.8.2022 / 15:12

משרד הבריאות הנחה את סנפרוסט ליידע את ציבור הצרכנים, על ממצא של פיסת נחש שהתגלה באריזה של שעועית ירוקה חתוכה מוקפאת. הבוקר החל איסוף של המוצר, זאת לאחר שבתחילת החודש התגלה עכבר באריזה אחרת. איך בודקים ומה עושים מי שיש בידיהם שעועית ירוקה מתוצרת החברה?

ריקול לשעועית ירוקה של סנפרוסט. יח"צ,
פעם שנייה בתוך חודש: חלקי בעלי חיים באריזות סנפרוסט/יח"צ

אחרי שבתחילת החודש התגלה ראש של עכבר בשקית שעועית עדינה מוקפאת. כעת התגלה חלק של נחש באריזה של שעועית ירוקה חתוכה מוקפאת.

בעקבות המבצע ולאחר שנדרשה לעשות כן על ידי משרד הבריאות, הודיעה סנפרוסט כי החל מהבוקר יתבצע איסוף של אריזות המוצר הנ"ל, עליו מצוינים תאריכים אחרונים לשיווק, המפורטים להלן.

מהחברה נמסר: "אנו מתנצלים על התקלה הנקודתית ונמשיך לפעול לטובת הבטחת האיכות ותקינות מוצרי סנפרוסט, ומתוך אחריות כלפי לקוחות החברה".

צרכנים שיש בידיהם אריזות כאמור להלן מתבקשים להימנע מצריכתן, ולפנות לשירות הצרכנים של סנפרוסט בטלפון 1-800-282-844 החל ממוצאי שבת (שעה לאחר צאת השבת), לצורך קבלת שוברי זיכוי. סנפרוסט פועלת בהתאם להנחיות משרד הבריאות ובתיאום עמו.

לאור המקרה האחרון החליטה החברה לעצור בשבוע הקרוב את שיווק כל מוצרי השעועית שטרם יצאו לשיווק ולבצע מיון מחדש של כל האריזות. במקביל החברה מבצעת בחינת תהליכי הבקרה הקיימים בקו השעועית במפעל, הכוללים מיון ובקרה אלקטרונית וכן תהליכי מיון ובקרה ידניים.

בנוסף סנפרוסט תתקשר עם מומחה חיצוני מחו"ל בתחום אבטחת האיכות, שילווה אותה בתהליך.

להלן פרטי המוצר: שעועית ירוקה חתוכה 800 גר', כשרות רגילה, שביעית, ברקוד 729000012104720 עם סימון: עדיף להשתמש לפני 02.01.25, 11.01.25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully