וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקי טרוזמן, משנה למנכ"ל פרטנר, הודיע על פרישה

21.8.2022 / 11:41

טרוזמן מונה לתפקיד סמנכ"ל החטיבה העסקית בתחילת 2018 ובהמשך צבר סמכויות נוספות במסגרת ניהול המכירות של החטיבה הפרטית, הריטייל וכמשנה למנכ"ל. את מקומו ימלא בשלב זה אבי גבאי, מנכ"ל פרטנר

קוקי טרוזמן. ישראל שם טוב,
קוקי טרוזמן/ישראל שם טוב

יעקב (קוקי) טרוזמן, משנה למנכ"ל פרטנר וסמנכ"ל חטיבה עסקית ומכירות, ביקש לפרוש מתפקידו לאחר כ-5 שנים בקבוצה. את מקומו של טרוזמן ימלא בשלב זה אבי גבאי, מנכ"ל פרטנר.

טרוזמן מונה לתפקיד סמנכ"ל החטיבה העסקית בתחילת 2018 ובהמשך צבר סמכויות נוספות במסגרת ניהול המכירות של החטיבה הפרטית, הריטייל וכמשנה למנכ"ל. טרוזמן הוביל את התרחבות פרטנר בשוק העסקי בדגש על צירוף לקוחות אסטרטגיים לשירותי התשתיות והאינטגרציה שמציעה החברה וניהל את כל יחידות המכירות של שירותי החברה, ובראשם סלולר, אינטרנט וסיבים, תוך הגעה לחיבור מרשים של 30% מפוטנציאל הלקוחות בבניינים מחוברים. במהלך הקדנציה של טרוזמן נכנסה פרטנר לעולמות הטלוויזיה, הסיבים האופטיים, הדור ה-5 והחשמל.

טרוזמן, עם ניסיון עשיר ומגוון של יותר מ-20 שנה בשוק התקשורת, מילא קודם לתפקידיו בפרטנר תפקידים בכירים בבינת תקשורת מחשבים, הוט וסלקום.

טרוזמן מסר: "אחרי קרוב לחמש שנים מרגשות ביותר ומלאות בעשייה משמעותית ומוצלחת, זה הזמן לצאת לדרך חדשה. אני מבקש להודות להנהלת פרטנר ולעובדיה על שהיו לי בית".

מנכ"ל קבוצת פרטנר, אבי גבאי, מסר: "קוקי הוא מנהיג של ממש ובכוח זה תרם רבות לצמיחה של פרטנר ולהובלה הדומיננטית של פרטנר בשוק לקוחות הסיבים האופטיים. אני מאחל לקוקי הצלחה בהמשך הדרך."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully